Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Facebook vragenlijstje!

<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 28 Jul 2014 15:21

Re: Facebook vragenlijstje!

Gewoon eens een vragenlijstje over je Facebook gedrag:

- Hoe vaak zit je op Facebook? Dagelijks
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn? 1 a 2 per maand. Meestal word ik door vriendinnen getagd.
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen): Meestal een statusupdate en soms een foto erbij.
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?) Wat ik aan het doen ben, laatste update ging over een dagje Efteling.
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in? Ik ben wel redelijk selectief.
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen? Nee, mijn grootste ergernis op Facebook.
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt? Wisselend, ligt eraan in wat voor bui ik ben. Meestal feliciteer ik ze wel, maar bij de een, een wat uitgebreidere reactie dan bij de ander.
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel? Nee, niet zo heel vaak.
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: ) Ja wist ik, ik heb nooit bericht....
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen? Deel & win acties! En vrienden die niks anders meer op Facebook kunnen zetten dan hun kinderen en werkelijk alles moeten delen.... (zoals 1ste keer op het potje plassen)
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld? Vrienden en kennissen.
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel? Van 1 groep, voor de reünie van mijn mbo
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)? Op de hoogte blijven wat er in ieders leven speelt.
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet? Nee nog nooit gedaan. Niet nodig gehad.
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken: Hmm niet echt een pagina die ik echt geweldig vind.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 31 Jul 2014 22:11

Re: Facebook vragenlijstje!

- Hoe vaak zit je op Facebook? Gemiddeld kijk ik elke 2 uur wel even op facebook.
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn? Meestal 1-2 keer per week
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen) Bijna altijd een status en af en toe status + foto
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?) Bijna altijd hobby. Vaak is dat dan tegelijkertijd sport. Bijvoorbeeld fietstocht die ik gemaakt heb of iets over bezochte of bekeken sportwedstrijd. Ook over dagjes uit plaats ik meestal wel wat.
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in? Liken doe ik vrij snel maar vind het dan ook wel echt leuk. Commenten meestal bij goede vrienden of als het mij echt aanspreekt / ik echt iets te zeggen heb.
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen? Heel af en toe als ik het echt een leuke prijs vind of van een leuk bedrijf. Heb een keer een tijdschrift gevonden.
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt? Ik feliciteer iedereen maar maak wel onderscheid in wat ik schrijf. Bij mensen die ik goed ken schrijf ik een langer bericht en bij mensen die ik niet zo goed ken alleen 'Gefeliciteerd met je verjaardag'.
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel? Met 2 vriendinnengroepen heb ik een chatgroep die we gebruiken om af te spreken en gewoon wat gezellig kletsen.
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: ) Ja, toevallig een keer ontdekt en kijk af en toe ook of ik een bericht heb
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen? van die deeldingen waarbij je kunt 'laten zien' dat je echt een goede vriend bent of om mensen geeft' of waar dan bij staat van 90% deelt deze status niet, doe jij dat wel?
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld? alles is alleen zichtbaar voor vrienden
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel? Ben lid van van groepen over mijn hobbies en lees vooral en af en toe reageer ik.
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)? Vind het leuk om zo van (internationale) vrienden/kennissen te kunnen zien wat ze bezighoudt en wat ze allemaal doen.
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet? Nog niet hoeven doen maar als ik een keer een vraag zou hebben zou ik er wel gebruik van maken. Vind webcare wel een interessant iets.
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken
Vind van die 'blunder' pagina's wel leuk zoals Taalvoutjes en je had maar 1 taak. Kan er altijd wel om lachen. Een andere favoriet is perrongelukjes over een medewerker van station Breda die voorvallen met reizigers leuk beschrijft.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Jip

Bericht 01 Aug 2014 06:57

Re: Facebook vragenlijstje!

Hoe vaak zit je op Facebook? Op mijn werk staat ie de hele dsg open en kijk ik soms elk uur. Thuis kijk ik elke twee uu of zo.
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn? Soms elke dag, soms een week niks
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen) Bijna altijd een status of ik deel de link van mijn blog
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?) Meestal over mijn sport of de katten
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in? Liken doe ik vrij snel maar vind het dan ook wel echt leuk. Wat ik stom vind like ik niet. Commenten meestal bij goede vrienden of als het mij echt aanspreekt / ik echt iets te zeggen heb. Andersom vind ik het wel heel gaaf als ik op mijn blog of foto vaneden wedstrijd ineens 150likes heb..
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen? Heel af en toe. Twee keer wat gewonnen
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt? Ik feliciteer iedereen maar maak wel onderscheid in wat ik schrijf. Bij mensen die ik goed ken schrijf ik een langer bericht en bij mensen die ik niet zo goed ken alleen 'Gefeliciteerd met je verjaardag'.
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel? Nee
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: ) Nee!
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen? van die deeldingen waarbij je kunt 'laten zien' dat je echt een goede vriend bent of om mensen geeft' of waar dan bij staat van 90% deelt deze status niet, doe jij dat wel? Of een status waarbij je de rest zelf mag invullen 'dapper maar moeilijk besluit genomen' bijv en alle uitnodigingen voor allerlei evenementen
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld? alles is alleen zichtbaar voor vrienden
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel? Ben lid van een wielrenfroep. Ik word gek van alle berichten daar, dus heb alle meldingen uit gezet. Gebruik het bijna nooit.
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)? Vind het leuk om zo van (internationale) vrienden/kennissen te kunnen zien wat ze bezighoudt en wat ze allemaal doen. Foto's delen en mijn status delen
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet? Nog nooit hoeven doen.
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken
OK, doei!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Papillio