Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sziget

<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 24 Jul 2014 10:17

Sziget

Gewoon benieuwd... Is er iemand die naar Sziget gaat?

En zijn er mensen die in Boedapest geweest zijn en leuke tips voor me hebben, als in 'daar moet je echt geweest zijn/gegeten hebben'?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 24 Jul 2014 23:53

Re: Sziget

Mijn broer gaat, maar daar heb je niet veel aan ;).
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem130

Bericht 25 Jul 2014 00:15

Re: Sziget

Ben er 2x geweest. Gewoon het centrum en de grote bezienswaardigheden (basiliek, vissersbastion, parlement, etc.). Ik zou een ruin bar (sowieso joodse buurt leuk) voor een avondje ook echt wel leuk vinden en een middagje badhuis moet eigenlijk wel in Budapest. Hangt er een beetje vanaf hoeveel tijd je te besteden hebt buiten Sziget en wat je wilt zien?
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 25 Jul 2014 10:52

Re: Sziget

Ik ga met een vriendin naar Sziget, voor haar wordt het de eerste keer, voor mij de 5e keer :)

Badhuis is sowieso een aanrader, neem aan dat je een citypass hebt aangeschaft? Daarmee heb je gratis openbaar vervoer en 1 keer gratis toegang tot een badhuis. Mijn tip is om naar eentje te gaan die iets verder weg ligt, want iedereen gaat juist naar degene die dichtbij het festival zijn. De laatste keer zijn wij in het Gellert Bath geweest, daar was het qua drukte toen nog goed te doen.

Leuke eetgelegenheden weet ik zo even niet meer.. Maar in de binnenstad genoeg leuke restaurantjes waar je voor erg weinig geld een erg lekkere maaltijd kunt krijgen :)
<<

Anoniem130

Bericht 25 Jul 2014 11:17

Re: Sziget

Gellert is veel binnen toch? Ik zou Szechenyi op zich wel aanraden. Vind het daar wel fijn dat ze die buitenbaden hebben met mooi weer. Geen idee of het met Sziget in augustus heel erg druk is alleen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 25 Jul 2014 11:52

Re: Sziget

Ik zou ook Szechenyi aanraden. Daar zijn wij ook geweest toen we in Budapest waren, ook al zat ons hotel bijna om de hoek bij Gellert. Was erg leuk. Wij waren er toen in augustus (geen idee meer of dat tegelijk was met Sziget) en het was wel druk (maar niet extreem), maar eerlijk gezegd denk ik dat het in de zomerperiode, zeker met mooi weer, altijd wel druk is daar.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 26 Jul 2014 09:08

Re: Sziget

Ik ben in Boedapest geweest dit jaar, ik weet niet of je de tips snel moet hebben want in augustus plaats ik er een reisrubriek over. Ik weet niet of dat te laat is, anders wil ik hier ook al tips plaatsen :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 26 Jul 2014 21:34

Re: Sziget

Peyton schreef:Ik ben in Boedapest geweest dit jaar, ik weet niet of je de tips snel moet hebben want in augustus plaats ik er een reisrubriek over. Ik weet niet of dat te laat is, anders wil ik hier ook al tips plaatsen :)


Ooee dat klinkt wel aantrekkelijk! Ik vertrek 10 augustus, verder heeft het geen haast hoor!
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 26 Jul 2014 22:10

Re: Sziget

Whatever schreef:Gellert is veel binnen toch? Ik zou Szechenyi op zich wel aanraden. Vind het daar wel fijn dat ze die buitenbaden hebben met mooi weer. Geen idee of het met Sziget in augustus heel erg druk is alleen.


Szechenyi is juist degene die echt enorm druk is tijdens Sziget, vandaar dat ik Gellert aanraadde :)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 28 Jul 2014 17:54

Re: Sziget

Kowalski schreef:
Peyton schreef:Ik ben in Boedapest geweest dit jaar, ik weet niet of je de tips snel moet hebben want in augustus plaats ik er een reisrubriek over. Ik weet niet of dat te laat is, anders wil ik hier ook al tips plaatsen :)


Ooee dat klinkt wel aantrekkelijk! Ik vertrek 10 augustus, verder heeft het geen haast hoor!


Oh mijn reisrubriek wordt geplaatst op 9 augustus haha, ik neem aan dat je van tevoren wel al wat dingen wilt plannen? Ik wil wel een aantal tips via pm sturen anders? Ik ben gek op Boedapest! Heb je al een hotel geboekt trouwens?

Toen we in april in Boedapest waren hingen er wel al affiches van Sziget, het programma ziet er leuk uit!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 29 Jul 2014 08:11

Re: Sziget

Peyton schreef:
Kowalski schreef:
Peyton schreef:Ik ben in Boedapest geweest dit jaar, ik weet niet of je de tips snel moet hebben want in augustus plaats ik er een reisrubriek over. Ik weet niet of dat te laat is, anders wil ik hier ook al tips plaatsen :)


Ooee dat klinkt wel aantrekkelijk! Ik vertrek 10 augustus, verder heeft het geen haast hoor!


Oh mijn reisrubriek wordt geplaatst op 9 augustus haha, ik neem aan dat je van tevoren wel al wat dingen wilt plannen? Ik wil wel een aantal tips via pm sturen anders? Ik ben gek op Boedapest! Heb je al een hotel geboekt trouwens?

Toen we in april in Boedapest waren hingen er wel al affiches van Sziget, het programma ziet er leuk uit!


Wij hebben inderdaad al geboekt, we hebben een appartement in Boedapest (Pest) voor 8 dagen en een ticket voor Sziget voor 5 dagen.
Kijk maar of je er tijd voor hebt, tips zijn welkom maar het moet niet :thumbup:
<<

anoniem213

Bericht 29 Jul 2014 08:40

Re: Sziget

Ik zou gisteren naar Boedapest gaan, maar onze vlucht is geannuleerd. Ik ga als het goed is vandaag en dan zal ik leuke tips onthouden en daarna komen melden.
<<

Anoniem124

Bericht 29 Jul 2014 09:29

Re: Sziget

Ik vond Gellert spa echt te gek, ook met het buitenbad met golfslag haha.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 29 Jul 2014 09:54

Re: Sziget

Dank jullie wel (alvast), komt allemaal op m'n lijstje. Super!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 29 Jul 2014 20:52

Re: Sziget

Kowalski schreef:
Wij hebben inderdaad al geboekt, we hebben een appartement in Boedapest (Pest) voor 8 dagen en een ticket voor Sziget voor 5 dagen.
Kijk maar of je er tijd voor hebt, tips zijn welkom maar het moet niet :thumbup:


Ik stuur je een pm, je kijkt maar of je er iets aan hebt. Sziget lijkt me echt gaaf om heen te gaan :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 30 Jul 2014 19:40

Re: Sziget

Peyton, zou je mij ook je tips willen sturen? Ik ben ook wel erg nieuwsgierig :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels