Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Last van 't weer?

<<

Anoniem315

Bericht 29 Jul 2014 11:41

Re: Last van 't weer?

Hier is gister geen drup gevallen. Erg jammer. Ik wil wel graag wat water. Natuurlijk niet zo extreem als gister in bepaalde delen, maar gewoon een fijn buitje voor de plantjes en de beestjes.
<<

Anoniem114

Bericht 29 Jul 2014 11:58

Re: Last van 't weer?

Ik hou geen plantje over :/ M'n gras heeft voorlopig wel genoeg water gehad iig :D
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 29 Jul 2014 12:14

Re: Last van 't weer?

Bij mij is gister ook geen drup gevallen. Zo benauwd! Onderweg op de snelweg wel; het regende zo hard dat ik nog geen 50 kon rijden! En toen ik aankwam bij vrienden was het weer prachtig weer. Echt zo plaatselijk!
<<

Anoniem114

Bericht 29 Jul 2014 12:21

Re: Last van 't weer?

Vanmorgen was trouwens alles weer weg! Dat was ook heel raar, eerst staat de straat vol en zie je het verschil tussen sloot en berm niet meer en 7 uur later is een weg waar ruim anderhalf meter water stond, weer vrij!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 29 Jul 2014 13:09

Re: Last van 't weer?

Haha super grappig, nu regent het hier op kantoor!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Jul 2014 13:56

Re: Last van 't weer?

Ik vrees een beetje voor wat ik zo thuis ga aantreffen, aangezien ik een paar dagen weg ben geweest en bij wind uit een verkeerde richting (van die slagregens) nog wel eens last heb van lekkage :shock: Fingers crossed dus!

Gisteren was ik ff in de stad in mn hometown en daar liep ik ook tot mn enkels door t water te waden! (notabene in de Waterstraat :laughcry:)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem147

Bericht 29 Jul 2014 13:58

Re: Last van 't weer?

Hier hebben we echt nergens last van gehad en bij Arnhem waren er dikke files en weet ik het wat. (Nijmegen en Arnhem liggen maar 12 minuten per trein van elkaar af).

Prima! Ik heb genoten van het weer haha.
<<

Anoniem149

Bericht 29 Jul 2014 16:57

Re: Last van 't weer?

1 buitje gehad vanmiddag, en nu lig in weer heerlijk te zonnen!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 29 Jul 2014 18:27

Re: Last van 't weer?

Bliss schreef:Ik vrees een beetje voor wat ik zo thuis ga aantreffen, aangezien ik een paar dagen weg ben geweest en bij wind uit een verkeerde richting (van die slagregens) nog wel eens last heb van lekkage :shock: Fingers crossed dus!

Gisteren was ik ff in de stad in mn hometown en daar liep ik ook tot mn enkels door t water te waden! (notabene in de Waterstraat :laughcry:)


En hoe groot was de schade?

Hier was het vandaag prachtig weer! Zonnig en af en toe bewolkt.
<<

Anoniem74

Bericht 29 Jul 2014 18:42

Re: Last van 't weer?

Ik heb inmiddels last van het weer. Geen regen, maar stralend mooi en warm weer. Ik ben er klaar mee. Laat de verkoeling maar komen, want kom inmiddels om van de steken in mijn hoofd en in mijn benen door vocht vasthouden. Het minste vind ik nog dat ik zweet met druppen. Lopen en dan stilstaan, druppen all over the place. Schaam me dood. Slapen in een diepvrieskist lijkt me momenteel heerlijk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Jul 2014 20:08

Re: Last van 't weer?

Green_Pepper schreef:
Bliss schreef:Ik vrees een beetje voor wat ik zo thuis ga aantreffen, aangezien ik een paar dagen weg ben geweest en bij wind uit een verkeerde richting (van die slagregens) nog wel eens last heb van lekkage :shock: Fingers crossed dus!

Gisteren was ik ff in de stad in mn hometown en daar liep ik ook tot mn enkels door t water te waden! (notabene in de Waterstraat :laughcry:)


En hoe groot was de schade?


Geen lekkage!! :hulde: :banaan: :cheering: :thumbup:
❤ 7 juni 2018
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 30 Jul 2014 11:17

Re: Last van 't weer?

Marni schreef:Hier hebben we echt nergens last van gehad en bij Arnhem waren er dikke files en weet ik het wat. (Nijmegen en Arnhem liggen maar 12 minuten per trein van elkaar af).

Prima! Ik heb genoten van het weer haha.


Echt hè. Arnhem stond echt even onder water..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem149

Bericht 30 Jul 2014 11:20

Re: Last van 't weer?

Feniks schreef:Ik heb inmiddels last van het weer. Geen regen, maar stralend mooi en warm weer. Ik ben er klaar mee. Laat de verkoeling maar komen, want kom inmiddels om van de steken in mijn hoofd en in mijn benen door vocht vasthouden. Het minste vind ik nog dat ik zweet met druppen. Lopen en dan stilstaan, druppen all over the place. Schaam me dood. Slapen in een diepvrieskist lijkt me momenteel heerlijk.

Dat zweten vind ik ook heel erg vervelend. Gister even gestofzuigd, zweetdruppels liepen op mijn voorhoofd. Ik vind dat zo vies :nopompom: Dus wat dat betreft mag de verkoeling van mij ook wel komen, en dan vooral ook 's nachts.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers