Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ineens zó groot!

<<

Anoniem149

Bericht 29 Jul 2014 12:40

Re: Ineens zó groot!

Wat goed Parel, en wat een leuke meidenkamer!
<<

Anoniem57

Bericht 29 Jul 2014 13:20

Re: Ineens zó groot!

Dank jullie wel! Zijn er ook erg blij mee!
Meubels zijn van Leen Bakker.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 29 Jul 2014 13:21

Re: Ineens zó groot!

Wat goed van der! Daar mag je zeker weten trots op zijn! Leuke kamer geworden :-)
Laatst gewijzigd door fashionmommy op 29 Jul 2014 13:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 29 Jul 2014 13:23

Re: Ineens zó groot!

Wat een heerlijke meidenkamer! Daar zou mijn dochter maar al te graag in willen slapen.

Hier werkte een leuke kamer overigens ook echt motiverend.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 29 Jul 2014 18:32

Re: Ineens zó groot!

Super leuke kamer Parel! En als de baby er straks is zal ze alleen nog maar groter lijken. Mijn middelste is onwijs verandert sinds de jongste er is en ze voelt zich ook echt groot nu, zo lief!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem57

Bericht 29 Jul 2014 19:07

Re: Ineens zó groot!

Dank jullie wel!

Knillis, ja dat zal best! Ben ook benieuwd (en een beetje huiverig) hoe ze op de baby reageert en hoe ik het ga trekken.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 29 Jul 2014 19:25

Re: Ineens zó groot!

Gaat vast helemaal goed komen. Persoonlijk vond ik de overgang van 0 naar 1 veel groter dan van 1 naar 2
En mijn dochter is ook best pittig (een echt meisje zeg maar) en hing heel erg aan mij, maar heeft het helemaal geaccepteerd dat ze niet altijd meer op schoot kan zitten en moet wachten op haar broertje. Daarmee heeft ze me echt positief verrast want als er iemand aan mij hing....
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 29 Jul 2014 19:39

Re: Ineens zó groot!

Ik vond de overgang van 1 naar 2 ook veeel makkelijker dan van te voren gedacht. Luuk is echt gek op zijn broertje, Als Mats in de box ligt, wil Luuk er naast en liggen ze samen naar de mobiel te kijken. Ik heb echt veel meer rust nu met 2 kinderen, dan dat ik het eerste met Luuk had. Nou is Mats ook echt een heel makkelijke baby, dus dat scheelt ook wel...
En Luuk wil nu ook graag groot zijn; spenen weg gegooid, geen slaapzak meer, helpen bij het verschonen van Mats, etc.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem186

Bericht 29 Jul 2014 20:04

Re: Ineens zó groot!

Ik vond de overgang van 1 naar 2 echt pittig. Ik las altijd dat zoveel moeders het zo gemakkelijk vonden, maar dat vond ik dus echt niet.
<<

Anoniem166

Bericht 29 Jul 2014 21:35

Re: Ineens zó groot!

Haar kamer is al echt ontzettend leuk geworden, Parel. Ik zou ook wel graag zo'n meidenkamer willen maken, maar ons huis staat te koop, dus we doen er verder niets meer aan. En ruimte is er eigenlijk ook niet. Als we een ander huis hebben, ga ik helemaal los haha.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 29 Jul 2014 21:36

Re: Ineens zó groot!

Onwijs leuk kamertje
Ik ben ook zo benieuwd of onze kamers, maar vooral die van L, net zo leuk gaan worden als ik in mn hoofd heb
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers