Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Biechttopic

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Jul 2014 21:19

Re: Biechttopic

Oef, dat zou ik ook niet leuk vinden!
Ik zou denk wel om opheldering vragen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 23 Jul 2014 21:19

Re: Biechttopic

*
Laatst gewijzigd door Biechtje op 26 Jul 2014 18:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Jul 2014 21:24

Re: Biechttopic

Maar je weet dus 100% niet zeker of ze het al wisten?
Als het zeker weten zo is, dan zou ik niet direct een verklaring aan het getrouwde stel vragen, maar ik zou het wel in mijn achterhoofd blijven houden. De rationele ik zegt: aangeven dat je het vervelend vindt dat jullie het als laatste hoorden.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 23 Jul 2014 21:37

Re: Biechttopic

*
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Jul 2014 18:51

Re: Biechttopic

*
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 28 Jul 2014 19:15

Re: Biechttopic

^ @ Biechtje hierboven

Jeetje, wat een rare gast zeg. Natuurlijk aardig dat zijn vriend excuses aanbood, maar dat maakt het nog niet goed. En dat de beveiliging op zo'n manier reageert en er vervolgens niets aan doet vind ik ook niet kunnen. Ik snap dat je vriend hier boos om wordt, maar goed dat hij niets heeft gedaan, wie weet wat er dan van was gebeuren.

Kan me voorstellen dat je hiervan over je toeren raakt, ik zou ook niet weten hoe ik zou moeten reageren.

Knuf voor jou! Hopelijk ben je inmiddels wat bijgekomen ook :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Jul 2014 19:25

Re: Biechttopic

Dankjewel voor je reactie, ik ben gelukkig wel weer iets gekalmeerd. Maar zoals ik nu m'n verhaal hier type (heb dit ook gemaild naar de organisatie vh festival) voel ik me er wel heel rot over.
<<

Anoniem130

Bericht 28 Jul 2014 20:36

Re: Biechttopic

Heb je het in die woorden naar het festivalbeheer gemaild?
<<

Anoniem74

Bericht 28 Jul 2014 21:03

Re: Biechttopic

Whatever schreef:Heb je het in die woorden naar het festivalbeheer gemaild?


Mag toch hopen van niet, want dat lijkt me niet heel erg handig. Of liever gezegd, helemaal niet.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Jul 2014 21:11

Re: Biechttopic

Feniks schreef:
Whatever schreef:Heb je het in die woorden naar het festivalbeheer gemaild?


Mag toch hopen van niet, want dat lijkt me niet heel erg handig. Of liever gezegd, helemaal niet.


Nee iets minder bewoording idd.

Alsnog bedankt voor de empathie.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Jul 2014 22:02

Re: Biechttopic

Ik vind het fijn om het even van me af te schrijven.
Ik werk sinds een tijdje bij mijn werkgever, maar de laatste paar maanden is het zo enorm chaotisch. Iedereen heeft het extreem druk, tijd voor vragen is er amper. Waar ik mee zit, ik heb erge slaapproblemen. Ik merk dat ik er niet goed tegen kan dat het zo chaotisch gaat. Ik gebruik nu melatonine, waar ik normaal van in slaap val blijfik nu wakker van. Werk blijft maar door mn hoofd spoken. In het weekend nergens last van, maar zoals bijv gisternacht, niet geslapen. Nu blijf ik ook maar aan werk denken. Ik voel me een zombie op het werk. Het werk is ook niet wat bij me past, maar goed er is hier weinig werk in de omgeving. Ik heb al geprobeerd een boek te lezen voor slapen gaan, maar gedachten dwalen weg. Hebben jullie misschien ideeën om in slaap te komen? Heb de slaap eigenlijk hard genoeg nodig.
<<

Anoniem74

Bericht 28 Jul 2014 22:10

Re: Biechttopic

Festivalbiechtje - Natuurlijk is het erg wat je is overkomen. Als mij hetzelfde was overkomen dan weet ik niet wat ik had gedaan. Ik hoop dat jouw klacht wordt beantwoord en dat je het hoe dan ook achter je kunt laten. Blijft het een feit dat het geen fijne situatie is en dat je het niemand toewenst, maar als je zegt dat je woordelijk hebt overgenomen van wat je hier zegt, dan denk ik niet dat je daar goed aan hebt gedaan.

Biechtje met slaapprobleem - Na een lange dag en omvallen van slaap maar niet kunnen slapen ga ik tellen. Van 0 naar 1000. Op een gegeven moment merk ik dat ik in de honderdenreeks dubbel begin te tellen en dan weet ik dat ik bijna kan slapen. Nog niet helemaal, dus ik tel door tot ik weg ben, ook al tel ik dubbel. Hoop dat het voor jou ook werkt of kan werken.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 29 Jul 2014 08:16

Re: Biechttopic

Ik begrijp niet helemaal of je nu echt soort van geswaffeld bent of dat hij zijn lul nog in zijn broek had? Doet er op zich niet echt toe natuurlijk, vind het hoe dan ook ranzig en niet kunnen.
Verder snap ik ook niet zo goed wat je bereiken met die klacht bij het festival? Dat je die jongens hebt zien weglopen betekent toch niet dat de beveiliging niks gedaan heeft? Misschien hebben zij hen juist verzocht weg te gaan of gingen ze al weg alvorens de beveiliging tijd had hen aan te spreken.
Ik snap wel dat je ervan geschrokken bent, maar zou het nu los laten. Je kan er toch niks aan veranderen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 29 Jul 2014 08:41

Re: Biechttopic

Biechtje van het festival: wat een stom einde van zo'n festival! Ik snap heel goed dat je geschrokken, boos en overstuur bent. De reactie van de beveiliging vind ik echt beneden alle peil en ik snap wel dat je daarom een klacht ingediend hebt.
Je voelt je geïntimideerd door een paar van die dronken sukkels. Probeer het toch maar te relativeren; het is goed gekomen!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 29 Jul 2014 09:57

Re: Biechttopic

*
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jul 2014 09:59

Re: Biechttopic

Biechtje schreef:. Ik weet niet precies hoe het kwam maar op een gegeven moment wilde ie z'n pik in m'n gezicht duwen, zeg maar doen alsof ie z'n gulp opende en in m'n gezicht duwen. Ik heb m echt hard weggeduwd en geschreeuwd rot op.

Biechtje schreef:Luisa: hij had z'n broek al wel open, boxer naar beneden maar heb m heel hard weggeduwd.

Wat is het nou dan?
<<

Anoniem114

Bericht 29 Jul 2014 10:01

Re: Biechttopic

Bijzonder verhaal.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 29 Jul 2014 10:16

Re: Biechttopic

Werkbiechtje: het helpt bij mij om een heel eind te fietsen of anders een flink rondje te fietsen na werktijd, begin van de avond zodat ik dan dingen kan overdenken en mijn hoofd leeg waait. ik fiets lekker even door het bos, zie te veel mooie dingen om te piekeren en hief op bed dan niet de dag in mijn hoofd nog door te nemen. Als je op je werk nog wel uitleg nodig hebt dit blijven aangeven ook al is iedereen druk. En is dit de normale gang van zaken of een kortere uitzonderlijke situatie? Anders toch uitkijken naar ander werk voordat je echt compleet thuis zit. Vooral omdat je dit ook niet echt iets voor jezelf vind. Het lijkt me dan erg moeilijk vol te houden. En tijdelijk even malen over het werk is prima maar ik werd op een gegeven moment midden in de nacht wakker en dacht meteen aan mijn werk en de dingen die ik nog moest doen, niet echt gezond.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 29 Jul 2014 11:10

Re: Biechttopic

Snooki schreef:Bijzonder verhaal.


Ik vind het jammer dit soort reacties te krijgen. Zou graag willen dat dit soort reacties achterwege gelaten worden.
<<

Anoniem114

Bericht 29 Jul 2014 11:57

Re: Biechttopic

Ach kom op, het is toch een vreemd verhaal? Wat was 't nou?
<<

anoniem213

Bericht 29 Jul 2014 12:25

Re: Biechttopic

Snooki schreef:Ach kom op, het is toch een vreemd verhaal? Wat was 't nou?

Wat wil jij nu horen dan? Dat het onzin is van biechtje? Toen ik het gisteren las, kwam het op me over als een nare en bedreigende situatie en ik kan me ook best voorstellen dat je de details dan niet direct paraat hebt.
<<

Anoniem114

Bericht 29 Jul 2014 12:42

Re: Biechttopic

En 't komt op mij over als 2 verschillende verhalen.
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:21

Bericht 29 Jul 2014 15:57

Re: Biechttopic

Werkbiechtje: misschien kun je een schriftje/dagboek naast je bed leggen en daarin voor je gaat slapen opschrijven wat je nog dwars zit? Dat kan helpen om het uit je hoofd te krijgen
<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 07:02

Bericht 30 Jul 2014 10:38

Re: Biechttopic

Misschien val ik totaal buiten de overall opinie hier en ik ben het ermee eens dat het veel te ver ging van de jongens in kwestie, maar wilde nog wel even zeggen dat het wellicht niet handig is een 'opstandige' reactie te geven tegen mensen die toch al dronken zijn (en dan vaak toch al meer uit ego en testosteron handelen). 'Jullie zijn echt te lelijk voor mijn telefoon' komt ongetwijfeld als reactie, en voort uit frustratie, maar ik zou in het geval van dronken irritante mensen ofwel serieus aanspreken, negeren, ofwel weglopen.. Nogmaals, niet dat dit soort gedrag dan ineens wel zou moeten kunnen hoor, maar ik denk wel dat je het sneller oproept met een dergelijke opmerking.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 30 Jul 2014 16:43

Re: Biechttopic

Zo'n 3 jaar geleden ben ik erachter gekomen dat mijn vader al jaren vreemdgaat. Hij vertelde mij dit in vertrouwen en zei me ook dat ik het voor me moest houden. Hij kon er met niemand anders over praten en dacht dat hij het er met mij wel over kon hebben, omdat ik zo ruimdenkend ben. Nou, nee dus. Ik zou willen dat hij dit nooit aan mij had verteld. Hij gaat al vreemd sinds mijn geboorte. Mijn moeder weet dat hij wel eens verliefd is geweest op andere vrouwen, maar niet dat hij daadwerkelijk affaires heeft gehad. Mijn vader heeft dus daadwerkelijk een paar relaties gehad naast zijn huwelijk, vriendinnen, zoals hij ze noemt.

Nu vind ik het heel moeilijk om deze leugen in stand te houden. Het voelt niet meer zo veilig en geborgen bij mijn ouders, omdat ik nu een geheim deel met mijn vader en mijn moeder eigenlijk bedonder. Vooral dit laatste vind ik heel erg. Ik heb een goede band met mijn moeder, maar de laatste jaren voel ik een afstand, omdat er een enorme roze olifant in de kamer zit, waar niemand het over mag hebben.

Daarnaast merk ik dat ik moeite heb mensen te vertrouwen. Mijn vader was altijd alles voor me en nog wel, maar het voelt als bedrog dat hij al die jaren, ook toen ik thuis woonde, ons heeft voorgelogen en bedonderd. Ik ben heel boos op hem, maar kan dit niet uiten. Ik heb zelf een lange relatie, maar soms heb ik jaloerse buien en vind ik het moeilijk om hem helemaal te vertrouwen. Al weet ik dat hij helemaal te vertrouwen is, toch spelen op de achtergrond deze vertrouwensissues mee. Ik baal daar erg van, omdat mijn vriend mijn vertrouwen wel heeft verdiend de laatste negen jaren.

Heeft iemand tips, advies? Hoe kan ik hier nu het beste mee omgaan?
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers