Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


druk op litteken eerste knip?

<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 28 Jul 2014 20:46

druk op litteken eerste knip?

Beetje gênant verhaal maar misschien herkenbaar voor iemand.

Het litteken van mijn knip bij Lars is helemaal mooi genezen, het is een beetje gaan wijken. Ik heb hier nooit echt last van gehad, maar nu met de zwangerschap wel.

Hoe dikker ik word hoe meer druk erop komt te staan. Voornamelijk als ik bijvoorbeeld op mn hurken zit of op de wc en er dus niets onder zit en mn benen n beetje wijd zijn. Dan Heb ik dus echt het idee dat er veel druk op staat en alles een beetje naar beneden zakt.

Als ik mn benen bij elkaar hou gaat het prima, haha

Goed, omschrijven is weer niet mijn sterkste punt, maar herkenbaar voor iemand?
Laatst gewijzigd door Muppetje op 28 Jul 2014 20:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem70

Bericht 28 Jul 2014 20:48

Re: druk op litteken eerste knip?

Ik herken dit natuurlijk niet maar erg vervelend !!
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 28 Jul 2014 20:50

Re: druk op litteken eerste knip?

Naja zo dramatisch is het nou ook weer niet hoor, maar je voelt dat er echt spanning op staat, dat wel
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 28 Jul 2014 20:50

Re: druk op litteken eerste knip?

Dit had ik ook, vooral bij de laatste zwangerschap. Ik had alleen voor en tijdens mijn menstruatie wat last van mijn knip, maar nu was het echt alsof het hele gewicht van de baby erop drukte. Ik had regelmatig de neiging even te kijken of te voelen of er niets verkeerd zat ;-) Maar sinds de bevalling heb ik echt nergens meer last van gehad. Ik slik nu Cerazette, dus ongesteld ben ik ook niet meer en ik heb van mijn eerste knip nu helemaal geen last meer. Bij de tweede en derde bevalling was de knip veel minder gevoelig.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Sugar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 03 Sep 2013 14:08

Bericht 28 Jul 2014 20:57

Re: druk op litteken eerste knip?

ik heb dan wel geen knip gehad, maar wel hechtingen van het uitscheuren. Ik heb er ook zo'n last van gehad en was ook bang dat het weer zou uitscheuren met de 2e bevalling, maar de vk zei dat het kwam doordat je kindje toch lager komt te liggen en hierdoor meer druk geeft op de onderkant. Helaas wel uitgescheurd weer bij de 2 e, maar nu ook weer allemaal goed genezen.
Dus ik zou zeggen geen zorgen en als je toch twijfels even navragen bij de vk.
Mijn mooiste kadootjes
Oktober 2010 & April 2014
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 28 Jul 2014 21:03

Re: druk op litteken eerste knip?

Hier ook herkenbaar. Ik had het vooral als ik gewoon op de wc zat om te plassen of voor de grote boodschap. Erg vervelend gevoel. Nu nergens meer last van.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 28 Jul 2014 21:04

Re: druk op litteken eerste knip?

amber- schreef:Hier ook herkenbaar. Ik had het vooral als ik gewoon op de wc zat om te plassen of voor de grote boodschap. Erg vervelend gevoel. Nu nergens meer last van.

Ja dat dus. En toen ik net onder de douche eea wilde scheren, haha
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 28 Jul 2014 21:06

Re: druk op litteken eerste knip?

Muppetje schreef:
amber- schreef:Hier ook herkenbaar. Ik had het vooral als ik gewoon op de wc zat om te plassen of voor de grote boodschap. Erg vervelend gevoel. Nu nergens meer last van.

Ja dat dus. En toen ik net onder de douche eea wilde scheren, haha


Haha! Het komt gelukkig weer helemaal goed :)
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 28 Jul 2014 21:08

Re: druk op litteken eerste knip?

Ik heb tegenwoordig voor een naderende menstruatie. Of als ik een hevige menstruatie heb.. heel vervelend. En dan doet het voornamelijk met lang fiets/zitten pijn of zoals jij al zegt gehurkt.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron