Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(bijna) goedemorgen!

<<

Anoniem73

Bericht 19 Sep 2013 04:10

(bijna) goedemorgen!

Goedemorgen allemaal!

Wanneer is het eigenlijk ochtend (06.00 uur toch?). Nog een uurtje dus!

Wat zijn jullie plannen vandaag?

Ik lig nu even op de bank. Heb ontzettende keel en hoofdpijn :thumbdown: gelukkig ben ik vrij! Moet wel heel de woonkamer opruimen want morgen komen ze de muur stucen.

Fijne dag allemaal :cheering:
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Sep 2013 04:27

Re: (bijna) goedemorgen!

Erg vroeg nog! Hier lig ik al sinds 4 uur wakker en kan de slaap niet meer vatten! Dus bij deze... Goedemorgen!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 19 Sep 2013 05:11

Re: (bijna) goedemorgen!

Goedemorgen dames! (al is het hier al middag)
Ik ga zo even buiten koffie drinken met mn vriend en daarna door naar werk :wink:

Beterschap Magenta!
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 19 Sep 2013 05:36

Re: (bijna) goedemorgen!

Goedemorgen,

Ik ga even douchen en dan richting mijn werk. Vanavond heb ik een vergadering en ik hoop dat het een hele korte gaat zijn want ik wil lekker op de bank liggen met mijn man.

Fijne dag!
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 19 Sep 2013 05:39

Re: (bijna) goedemorgen!

Goeienmorgen!

Ik ben gisteravond om kwart over 9 al gaan slapen omdat ik moe was en heb gewoon in een keer doorgeslapen totdat de wekker ging. Had het blijkbaar nodig...
Vandaag weer een dagje werken. Vanavond ga ik een hapje eten en shoppen met een vriendin.

Fijne dag!
<<

Anoniem57

Bericht 19 Sep 2013 05:54

Re: (bijna) goedemorgen!

Goedemorgen!
Ik ben echt doodop na een nacht waarin er 2x een meisje wakker was, ik laat ging slapen omdat ik avonddienst heb gehad en dan echt nog bij moet komen, en mijn vriend me voor de wekker wakker maakte..

Dochter en vriend zijn naar de crèche, en ik ga me zo aankleden en naar mijn werk, heb een belangrijke praktijktoets vandaag.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 19 Sep 2013 06:19

Re: (bijna) goedemorgen!

Goedemorgen!

Succes met je toets parel!

Mijn oppaskindje komt zo. Als ze naar school is breng ik mijn dochter naar mijn schoonmoeder en ga ik aan het werk.
Daarna snel dochter weer ophalen, want dan komt mijn oppaskindje ook weer uit school.
En als ze is opgehaald moet ik nog boodschappen doen.

Fijne dag allemaal!
2012
2016
2020

Instagram
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Sep 2013 06:48

Re: (bijna) goedemorgen!

Succes parel

Goedemorgen

Wat een rot weer spoelt hier onwijs hard
Ik moet zo werken tot 1 en dan weekend

Fijne dag allemaal
Afbeelding
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 19 Sep 2013 07:03

Re: (bijna) goedemorgen!

Succes Parel!!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 19 Sep 2013 07:56

Re: (bijna) goedemorgen!

Succes Parel!

N. is gisteravond verkouden geworden. Heb vannacht bij haar in bed geslapen, zo hebben we allebei nog enigszins wat slaap gehad. Ze zou vandaag naar het KDV gaan, maar heb besloten haar thuis te houden. De afgelopen drie dagen was ze elke dag weg (oppas, KDV, hele dag bij mijn zusje). Nu ze niet lekker is kon ik het haar niet aandoen om haar vandaag weer weg te brengen. Vandaag dus even een dag thuis. Straks komen mijn moeder en zusje. We gaan nog even wat dingen halen voor de baby.

Fijne dag allemaal!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 19 Sep 2013 08:47

Re: (bijna) goedemorgen!

Goedemorgen!

Ik heb vannacht van 22.00u tot 9.30u geslapen en voel me weer een stuk beter (was gisteren echt niet lekker)! Vanmiddag begin ik aan mijn avonddienst.

Parisienne, dingen halen voor de baby, wie krijgt er een baby dan :)?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 19 Sep 2013 08:50

Re: (bijna) goedemorgen!

Goedemorgen!
Heb heel onrustig geslapen, maar helaas, nog geen baby op komst hier! Vanmiddag komt een vriendin van mij gezellig op bezoek, verder weinig plannen.
Fijne dag!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem144

Bericht 19 Sep 2013 09:53

Re: (bijna) goedemorgen!

Goedemorgen!

Vandaag heerlijk een dagje alleen thuis, want dochter is naar het kinderdagverblijf.
Uitslapen is niet gelukt, want kon niet meer in slaap komen helaas.
Zometeen even douchen etc. En dan pakketjes wegbrengen en hier in huis rustig aan wat poetsen. Wel fijn hoor, zo'n kinderloze dag!

Succes met je toets Parel!
Laatst gewijzigd door Anoniem144 op 19 Sep 2013 09:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem17

Bericht 19 Sep 2013 09:55

Re: (bijna) goedemorgen!

Goedemorgen!

Ik heb straks een team-uitje van m'n werk, maar heb er niet zoveel zin in. Ben al de hele week 's avonds weg geweest en wil liever op de bank kruipen en lekker tv kijken. Ga het dus niet te laat maken!

Fijne dag allemaal!
<<

Anoniem144

Bericht 19 Sep 2013 09:56

Re: (bijna) goedemorgen!

Elliot schreef:Goedemorgen!

Ik heb straks een team-uitje van m'n werk, maar heb er niet zoveel zin in. Ben al de hele week 's avonds weg geweest en wil liever op de bank kruipen en lekker tv kijken. Ga het dus niet te laat maken!

Fijne dag allemaal!


Wat gaan jullie doen?
<<

Anoniem17

Bericht 19 Sep 2013 09:59

Re: (bijna) goedemorgen!

We gaan eerst naar een museum en daarna hebben we een borrel. Niet zo boeiend dus ;)
<<

Anoniem144

Bericht 19 Sep 2013 10:05

Re: (bijna) goedemorgen!

Klinkt niet echt spannend nee haha. Misschien is de borrel wel heel gezellig.. Succes vandaag !
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 19 Sep 2013 10:05

Re: (bijna) goedemorgen!

Goedemorgen!

Ben al druk bezig geweest met het zelf bakken van brood. Het staat nu inmiddels in de oven. Over een uurtje mag ik het er weer uit halen. Nu even lekker computeren en zo GTST terugkijken.
Vanmiddag even naar de kapper en vanavond zumba.

Fijne dag!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem73

Bericht 19 Sep 2013 12:43

Re: (bijna) goedemorgen!

Hoe is je toets gegaan parel?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers