Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschaps topic - tot 12 weken

<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 25 Jul 2014 19:45

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

leuk een nieuw topic ik kom ook gezellig meekletsen!
wat betreft de huisarts inlichten, even een telefoontje en dan zijn zij op de hoogte wel zo netjes, bij ons is er niks van gezegd maar ik heb dat wel even gedaan.
believe leuk dat iedereen zo enthousiast is
mrs jansen fijn dat de echo goed was!
verder eigenlijk weinig lichamelijke klachten gelukkig, alleen echt moe maar niet ziek.
mijn buik is ook al aardig opgezet het is dan ook wel mijn 2de zwangerschap en het gaat nu al veel sneller ik ben benieuwd waar het gaat eindigen.
borsten zijn ook een cupmaat gegroeid maar ik heb van nature niet zoveel dus dat is wel fijn hihi
<<

Anoniem148

Bericht 26 Jul 2014 05:37

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Gisteren mijn ouders verteld. Ze moesten huilen. Hun eerste kleinkind. Vanavond schoonouders vertellen. Benieuwd voor hun reactie.
Verloskundige is gebeld. Over 3 weken kan ik er terecht en van tevoren eerst een echo laten maken.
Vind het echt spannend!
<<

Anoniem280

Bericht 26 Jul 2014 07:23

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik merk wel dat er iets gaande is in mijn buik.
Zo heb ik bij bepaalde houdingen last van mijn baarmoeder. Moet dan een minuut bijkomen van die steekjes. Dit heb ik trouwens ook als ik moet niezen of lang indezelfde houding heb gezeten.
Verder zijn mijn borsten super gevoelig en doen pijn, zijn wel ietsje gegroeid al, maar niet veel.
Verder had ik altijd, ook nadat ik ben afgevallen, een lichte bolle buik, maar is nu ietsje meer bol.
<<

Anoniem97

Bericht 26 Jul 2014 08:20

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

@dandelion, gefeliciteerd!!

@caramba, dat zijn je banden, dat kan idd flink pijn doen.

De medicijnen tegen de misselijkheid helpen hier gelukkig wat, ik kan nu weer wat doen ipv hele dag op de bank zitten, ik moet wel blijven eten de hele dag.
Gister heb ik een echo gehad, ik was zo onzeker en bang dat ik de vk gemaild, die was heel lief en stelde me gerust en vroeg of ik alvast wilde kijken.
We hebben een mooi kloppend hartje gezien en gehoord. Volgens de metingen zou ik nu ongeveer 6+5 zijn.
Dinsdag mag ik weer :)
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 26 Jul 2014 08:59

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Het zwemmen buiten was heerlijk!
Het water was in het begin wel een beetje koud, maar daar wende ik snel aan.
In totaal 20 baantjes gezwommen, een kilometer :)

Gister op zich wel een goede dag.
Was bekaf door het zwemmen, maar na mijn 2 uurtjes slapen voelde ik me gelukkig weer helemaal goed.
Dit weekend echt weinig op het programma, ga bezig met de foto-albums van ons trouwen.
Hoef weinig de deur uit, dat is wel lekker :)

Gaia, wat fijn dat de medicijnen helpen! Wat gaaf dat je alvast een echo hebt gehad, superfijn :)
Dandelion, wat leuk dat je ouders zo reageerde. Mijn (schoon)ouders waren ook helemaal in shock en in tranen, haha. Is aan beide kanten het eerste kleinkind.
Mrs. Jansen, ik heb nog geen enkele echo gehad... Alleen nog maar de intake bij de verloskundige. Onze termijnecho (en dus ook eerste echo) is volgende week zaterdag, komt dus al in de buurt :D
Believe, hier lichamelijk ook wel wat dingen die opvallen. Op huwelijksreis merkte ik al dat mijn pasgekochte bikini niet meer zo goed zat ;) Verder heb ik vooral 's avonds een wat opgezettere buik en heb ik soms al wat last van bandenpijn. Qua gewicht weet ik het niet zo goed... Was na de huwelijksreis 3 kilo zwaarder, maar dat kwam denk ik vooral door het vele lekkere eten, haha. Ben nu alweer 2/3 weken op hetzelfde gewicht.
<<

Anoniem280

Bericht 26 Jul 2014 10:10

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Nou, onze kat wilde een week niet veel van mij weten, ging steeds meer naar mijn vriend toe, maar sinds gister is hij niet meer van mijn schoot te krijgen. Hij gaat zelfs als een kleine baby laten liggen, heel aandoenlijk.
<<

Anoniem104

Bericht 27 Jul 2014 20:16

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Joehoe, de 12 weken bereikt, iedereen weet het nu :D
Ik mag officieel dit topic verlaten, maar zal nog wel mee spieken hoor :)
<<

Anoniem280

Bericht 27 Jul 2014 20:44

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Gefeliciteerd! Dat lijkt me zo fijn om het iedereen te kunnen vertellen. Morgen de echo om 11 uur.
<<

Anoniem104

Bericht 28 Jul 2014 08:21

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Veel plezier met de echo Caramba!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 28 Jul 2014 08:26

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Believe, gefeliciteerd!!! :)
Caramba, veeeel plezier bij de echo straks! En wat lief dat de poes nu juist wel weer heel erg bij je komt liggen.
Gek hoor, hoe die dieren er toch blijkbaar echt wel het eea van mee krijgen.

Hier weinig bijzonders te melden, voel me goed :). Zowaar dit hele weekend niet 'bij hoeven te slapen'. Ben ook wel actief geweest, dat scheelt ook wel.
Voel me verder ook prima, alleen aan het eind van de dag wat flauwtjes, maar dan heb ik vaak gewoon niet genoeg gegeten.
Hier begint het aftellen naar de echo zaterdag nu ook eindelijk! We weten nu al 5 weken dat we papa en mama worden, maar hebben er nog steeds niks van gezien... Dus kunnen niet wachten :D
<<

Anoniem104

Bericht 28 Jul 2014 08:27

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Spannend Snirp, zo'n eerste echo, lekker aftellen nu! En wat fijn dat je je goed voelt!! Hopelijk blijft dat zo :) .
<<

Anoniem 146

Bericht 28 Jul 2014 08:47

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Caramba veel plezier bij de echo straks!
Snirp voor jullie ook aftellen. Fijn dat je je weer wat beter lijkt te voelen.

Ik volg Believe mee naar het volgende topic. :)
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 28 Jul 2014 10:32

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

ik heb net weer een echo gehad wat een verschil met 2 weken geleden!
de baby was echt heel druk leuk om te zien.
mijn uitgerekende datum staat nu vast op 15 februari een carnavals kindje :thumbup:
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 28 Jul 2014 10:36

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Gefeliciteerd Miss Piggy! :)

Ik wil oohook, haha! Nog maar 5 nachtjes ;)
<<

Anoniem280

Bericht 28 Jul 2014 11:29

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Hier dan een bericht.

Om iets voor 11 uur hadden wij de echo. Het was een zeer duidelijke echo.
We zijn zelfs naar voren geplaatst. Zo dacht ik 8+6 weken te zijn, mijn gyn denkt dat k 9+3 weken zwanger ben.
Ook hebben we niet 1 maar 2 kloppende hartjes gezien!
Wij zijn zo blij, maar moeten dit nieuws zo laten bezinken.

En ik voel me nog altijd super! Niet misselijk etc.
Vannacht wel ontzettend raar gedroomd. Moest testjes doen voraf gaan van de echo om in te kunnen schatten of het een tweeling was. Daarna echo en het was idd een tweeling. En om iets voor 11 uur hadden we de bevestiging dat het een tweeling is.
Vannacht ook nog ontzettende last van bandenpijn gehad.
Laatst gewijzigd door Anoniem280 op 28 Jul 2014 11:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem104

Bericht 28 Jul 2014 11:31

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat gaaf Caramba, gefeliciteerd!! Hoor echt vaak de laatste tijd dat er 2 hartjes gezien worden :D .
Beide kindjes goed op schema?

MissPiggy, gefeliciteerd met de goede echo! :)
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 28 Jul 2014 11:31

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

wow caramba gefeliciteerd!
<<

Anoniem280

Bericht 28 Jul 2014 11:33

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Believe schreef:Wat gaaf Caramba, gefeliciteerd!! Hoor echt vaak de laatste tijd dat er 2 hartjes gezien worden :D .
Beide kindjes goed op schema?


Ja super.
Is waarschijnlijk, kon de gyn nog niet helemaal goed zien, een eeneiige tweeling.
Tweelingen zitten ook bij ons in de familie, zo is mijn moeder een eeneiige tweeling.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 28 Jul 2014 11:40

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wow Caramba! Wat een mooi nieuws :)
Gefeliciteerd, 2 kloppende hartjes.
Kan me voorstellen dat je het even moet laten bezinken, haha.
<<

Anoniem 146

Bericht 28 Jul 2014 12:05

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat een leuk nieuws Caramba! Gefeliciteerd!

Miss piggy, super! Een mooie echo gehad!
<<

Anoniem97

Bericht 28 Jul 2014 12:41

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wauw een tweeling, gefeliciteerd!
<<

Anoniem57

Bericht 28 Jul 2014 13:09

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Caramba wat een toffe verrassing na zolang wachten!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 28 Jul 2014 13:32

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Caramba, wat geweldig!! Gefeliciteerd. Een tweeling is héél erg leuk :).
Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 28 Jul 2014 13:38

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik sta straks met een big smile op mijn werk. Ga het collega's vandaag vertellen en de rest van de week nog meer collega's, omdat we onregelmatige diensten hebben.
<<

Anoniem205

Bericht 28 Jul 2014 13:43

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wauw, Caramba! Gefeliciteerd!! :love:
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan, Suus, Teun