Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sportschool

<<

Anoniem124

Bericht 25 Jul 2014 23:31

Sportschool

Ik ga me morgen aanmelden...ik ben vadsig en heb slap val bah ik walg ervan. M'n man gaat ook mee hahah. Vettig stel.

Anyway.

Wie gaat er ook? Wat betaal je ervoor? Wat doe je er? Volg je cursussen en zo ja welke? Wanneer zag je resultaat en hoe vaak ga je?
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 26 Jul 2014 00:06

Re: Sportschool

Ik zou echt willen dat ik het zou kunnen. Maar ik heb me nu al een paar keer aangemeld en daarna ga ik gewoon niet meer, omdat er zo veel excuses te bedenken zijn. Later als ik groot ben zoek ik een huis naast een luxe sportschool, dan denk ik dat ik het wel vol kan houden. Zeker als ze een sauna hebben.
Ik betaalde 25 euro per maand, maar live-groepslessen zaten daar niet bij. Wel groepslessen met een instructeur op groot scherm, maar dat vond ik stom. En ik zag geen resultaat omdat ik in een half jaar misschien 7 keer geweest ben :laughcry:

Maar succes! Als je echt gemotiveerd bent lukt het je wel!
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 26 Jul 2014 01:58

Re: Sportschool

Ik zou wel graag weer op boksen willen, daar betaalde ik altijd zo'n €25,00 in de maand voor voor minimaal 1 tot maximaal 4 keer per week (meer lessen waren er niet) in de week. Aangezien wij waarschijnlijk zeer binnenkort toch weer voor een tweede willen gaan, zie ik het nu er nog niet van in. Daar komt bij dat ik de afgelopen jaren al minsten 2 jaarabonnementen het verwaarloosd, dus ik zou nu persoonlijk eerst gaan voor een abonnement dat ik per maand kan opzeggen.

Verder heb ik diverse sportschoolabonnementen gehad waarbij ik voornamelijk ging voor: bodypump, boksen, kickboksen, Muay Thai en fitness. Alleen fitness was niets voor mij, dan deed ik niet veel, tenzij ik naar een groepsles ging dan kwam ik er niet onderuit,

Toen ik nog echt actief was zag ik resultaat na een maand of 2, voornamelijk mijn conditie en na een maand of 3 ook mijn figuur.
Afbeelding
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 26 Jul 2014 06:04

Re: Sportschool

Ik zou eigenlijk ook wel willen daar m'n buik en benen echt strakker mogen.
Maar iets houd me nog tegen.
Succes!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15968

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Jul 2014 07:04

Re: Sportschool

Ik sport bij Achmea Healthcenter. Ik betaal 45 euro per maand, maar ik sport via het bedrijfsfitnessplan. Het wordt van mijn brutoloon ingehouden en daardoor heb ik 40 procent korting op dit bedrag.

Ik fitness drie keer per week en zit daardoor letterlijk en figuurlijk veel beter in mijn vel. Ik ben kilo's afgevallen en veel strakker en gespierder geworden. Mijn conditie is ook erg vooruit gegaan.

Ik kan het je aanraden Charles! Ook al geloof ik nooit dat jij vadsig bent. :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem162

Bericht 26 Jul 2014 08:22

Re: Sportschool

Ik sport bij een lokale sportschool (geen keten) omdat deze kinderopvang heeft en dan kan ik gewoon 's morgens gaan sporten. Ik betaal 31.95 per maand (kinderopvang kost niks extra). Het is een onbeperkt abonnement (voor fitness en alle groepslessen) en je mag gebruik maken van de sauna. Ook is er altijd begeleiding in de fitness. Elke 6 weken krijg je een coachgesprek, wordt je schema aangepast en je doelen bijgesteld.
Ik heb een jaar lang 2x per week fitness gedaan, ik ben 2 kilo afgevallen en verder zie ik totaal geen verschil. Ik ben nu begonnen met spinning 2x per week en als ik tijd over heb nog een ochtend fitness. Ik hoop dat ik meer ga afvallen hierdoor.

Mijn man sport bij Puur fitness en betaald voor onbeperkt fitness 17.95 per maand.
Laatst gewijzigd door Anoniem162 op 27 Jul 2014 09:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 26 Jul 2014 10:30

Re: Sportschool

Ik sport bij Fit for Free en doe daar alleen groepslessen. Betaal daar volgens mij 21 per maand voor (normaal gesproken 15 of 16 euro zonder groepslessen en maar 10 euro voor daluren). Vind met name steps erg leuk momenteel, lekker old school haha
<<

Anoniem147

Bericht 26 Jul 2014 11:06

Re: Sportschool

Ik zit nu niet bij een sportschool maar heb er in het verleden bij heel veel gezeten haha.

De fijnste sportschool was gelijk ook een van de duurdere. Daar kreeg je elke 4 tot 6 weken een uur een personal trainer om je eigen fitnessplan door te nemen. Dan ging je op de weegschaal, ging je je plan aanpassen naar nieuwere doelen, vooruitgang bekijken etc.

Daar heb ik een jaar gezeten (en toen hebben we thuis gewichten aangeschaft). Toen ben ik iets van 8 kg afgevallen in een jaar en was echt veel, veel strakker geworden. Ik deed wel pure krachttraining (in het gevreesde mannenhonk).

Verder heb ik lopen kloterijen bij fit for free en een andere sportschool waar je 2x per week een groepsles kon doen, maar daar bereikte ik echt helemaal niets mee. Vooral met groepslessen weet je helemaal niet of je de bewegingen echt goed doet, alles gaat 'snel' omdat het op muziek is. Dan ga ik liever hardlopen, kost me niets.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 26 Jul 2014 11:15

Re: Sportschool

Ik heb een onbeperkt sporten abonnement op de plaatselijke sportschool. Ik heb inmiddels diverse lessen gedaan (sport er al zo'n 8 jaar) maar ben er wel achter dat je echt je eigen knop om moet zetten om het nuttig te willen hebben. Je moet sowieso 2 of 3 keer per week gaan en pas dan krijg je na een tijdje resultaat te zien. Dan merk je ook dat het leuker wordt en dat je gemotiveerd raakt.
Kijk wat bij je past. Mij moet je niet in een groepsles steppen zetten, want ik struikel over de steps :laughcry: maar een potje Body Combat vind ik dan wel weer leuk. Inmiddels doe ik ook regelmatig aan fitness en probeer ik mijn conditie te verbeteren met hardlopen. Probeer gewoon dingen uit (een keer of 2) om te zien wat bij je past en als je bepaalde lessen niet leuk vindt, ga dat dan ook niet doen, want dan stop je toch na een keer of 4.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 26 Jul 2014 11:20

Re: Sportschool

Charles schreef:Ik ga me morgen aanmelden...ik ben vadsig en heb slap val bah ik walg ervan. M'n man gaat ook mee hahah. Vettig stel.

Anyway.

Wie gaat er ook? Wat betaal je ervoor? Wat doe je er? Volg je cursussen en zo ja welke? Wanneer zag je resultaat en hoe vaak ga je?

Ik zal nog even antwoorden op je vragen
Ik
Ongeveer € 31 per maand, onbeperkt sporten. Meestal ga ik 2x per week
Ik doe aan Body combat en fitness. Heb een tijdje spinning gedaan (leuk, maar de eerste 3x was een hel, ik voelde me zo'n kneus), heb ook een tijdje Zumba gedaan (leuk, maar vond het weinig intensief), Ben een paar keer in een soort van BBB lessen geweest (je voelde direct de volgende dag al spierpijn op de juiste plekken, dus het is denk ik wel heel snel met resultaat, maar ik vond de lessen niet leuk)
Nee, ik doe niet aan cursussen.
Ik merk dat sinds ik 2 of 3 keer per week ga, mijn conditie is verbeterd. (na een maand ong) Ik ben behoorlijk slank, maar ik merk wel dat ik ook gewicht verlies en dat is niet mijn bedoeling (als ik nog een kilo kwijtraak ben ik te mager volgens BMI)
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 26 Jul 2014 19:18

Re: Sportschool

Ik heb een mini abonnement bij een sportschool in mijn oude woonplaats. Ik mag dan 1x per week (ik heb een pas met daarop een tegoed van 52 keer per jaar).
Ik ga 1x per week BodyBalance en daar merk ik verder weinig van qua dat ik strakker ervan word. Ik loop daarnaast 3x per week hard en daar ben ik wel echt flink strakker van geworden.
<<

Anoniem141

Bericht 26 Jul 2014 19:42

Re: Sportschool

Goed topic. Ik wil mijzelf ook gaan aanmelden. Twijfel zelf tussen fit for free voor 15 euro of een andere voor 40.
Bij die andere zit wel meer begeleiding. Mijn doel is strakker worden, niet afvallen. Daarom heb ik wel wat begeleiding nodig met schemas etc.
Of zijn die ook makkelijk op internet te vinden?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Jul 2014 19:56

Re: Sportschool

ik betaal 42,50 voor onbeperkt sporten en incl de groepslessen. Ik doe nu 3 keer in de week fitness en 1 keer yoga. Hier is ook goede begeleiding
Afbeelding
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 26 Jul 2014 20:09

Re: Sportschool

Hier in de stad zit een sportschool waar je 1200 euro betaalt... per maand! :shock:
Je krijgt dan 2 paar schoenen en 2 setjes kleding die je vies kunt achterlaten en dan wassen zij dat voor je en leggen het klaar in je persoonlijke kluisje zodat je de volgende keer schone kleren hebt. Gratis handdoeken, shampoo, douchegel, fruit, noten, proteineshakes en drinken. En elke week 2 uur een personal trainer en toegang tot alle testen enzo.
Superrelaxed natuurlijk, maar 1200 euro per maand :wtf:
<<

Anoniem321

Bericht 27 Jul 2014 08:24

Re: Sportschool

Ik heb een abonnement bij de sportschool bij ons in het dorp. Ik betaal € 25,00 per maand voor 1 x per week sporten, dan volg ik een groepsles.

Ik ben erg tevreden over mijn sportschool. Het is geen keten. Het is kleinschalig en men kent elkaar. De sfeer is goed en dat vind ik ook erg belangrijk. Je krijgt altijd begeleiding, of je nou net begint of er al jaren sport. Dat zit gewoon bij de prijs in.

Naast de sportschool sport ik nog 3 x per week (hardlopen, wielrennen). Misschien dat ik mijn abonnement in het winterseizoen verander naar 2 x per week, omdat ik dan minder vaak buiten sport. Een abo van 2 x per week kost € 35,00 p/m.
<<

Anoniem199

Bericht 27 Jul 2014 09:28

Re: Sportschool

Ik ben lid bij een plaatselijke sportschool. Heb aan het begin van het jaar 360 euro betaald, waardoor het ongeveer 28 euro per 4 weken kost. Normaal betaal ik 35 euro per 4 weken. Ik ga 2 keer per week en doe dan Bodycombat, Cxworks, RPM en Grit. Sinds dat ik de RPM doe, ben ik wel wat afgevallen. Ik merk wel dat als ik een tijdje wat minder sport dat ik dan wat slapper word. Het geeft dus zeker wel resultaat. Eigenlijk moet ik in het weekend het hardlopen weer oppakken, maar kan me er nog niet toe zetten. Van hardlopen werd ik vorig jaar ook echt wel strakker.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 27 Jul 2014 09:34

Re: Sportschool

Jente schreef:Hier in de stad zit een sportschool waar je 1200 euro betaalt... per maand! :shock:
Je krijgt dan 2 paar schoenen en 2 setjes kleding die je vies kunt achterlaten en dan wassen zij dat voor je en leggen het klaar in je persoonlijke kluisje zodat je de volgende keer schone kleren hebt. Gratis handdoeken, shampoo, douchegel, fruit, noten, proteineshakes en drinken. En elke week 2 uur een personal trainer en toegang tot alle testen enzo.
Superrelaxed natuurlijk, maar 1200 euro per maand :wtf:

Wauw, wat cool! Maar volgens mij trekt dat dan ook weer van die bepaalde type mensen aan. :D
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 27 Jul 2014 11:43

Re: Sportschool

Ik sport sinds kort bij een plaatselijke sportschool en heb daar een daluren-abonnement. Betaal zo'n 11€ per maand. Mijn doel is vooral mijn conditie te verbeteren. Een paar trappen oplopen is al teveel gevraagd :laughcry:
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem124

Bericht 27 Jul 2014 13:03

Re: Sportschool

Nou we hebben ons aangemeld en zijn net ook al geweest, we betalen rond de 32 euro per maand inclusief drankjes en cursussen. We hebben rpm gedaan en bodybalance er achteraan en nog wat op de loopband. Ben wel gemotiveerd hoop dat t aanhoudt!
<<

Anoniem152

Bericht 27 Jul 2014 13:07

Re: Sportschool

Ik betaal € 65,- per maand.
Voor dit geld heb ik een onbeperkt abonnement en mag ik gebruik maken van het zwembad, de sauna en Turkse stoombaden, de squashbanen en de tennisvelden.

Mijn conditie is verbeterd en ook heb ik meer spieren gekregen.
<<

Anoniem205

Bericht 27 Jul 2014 17:55

Re: Sportschool

Wauw Charles, jij dik, vadsig en en slap vel? Echt no way joh! Wel slim dat jullie samen gaan, dat zorgt wel voor extra motivatie, ookal is het mega kneuterig. Wij gaan altijd op zaterdagochtend.. of nou ja, O. gaat dan kapot en ik doe een paar oefeningen voor mijn armen en dan doet mijn lijf alweer pijn :P

Body balance vond ik zo ontzettend chill! Heb dat een periode (voordat ik diverse keren aan mijn knieen werd geopereerd) 2x per week gedaan. Ben daar enorm veel strakker door geworden destijds, volgens mij 2 kledingmaten kleiner toen. Maar aangezien veel van die oefeningen op je knieen moeten, viel het voor mij al snel af. Echt zonde, want ik kwam er echt door tot rust.

Na de zwangerschap ga ik bij mijn fysio's trainen. Het kost wel 35 euro per maand, onbeperkt, maar ze hebben maar een klein zaaltje en geen groepslessen oid. Het voordeel is echter wel dat er ALTIJD een fysio in de zaal is, die je altijd kan helpen en als je dan een keer een minor pijntje hebt, helpen ze je daar zo vanaf. Ik kom inmiddels al bijna 4 jaar bij deze jongens, dus ze kennen mij erg goed. Zij gaan me na de bevalling weer terug in vorm helpen, zodat ik ook weer lekker kan gaan hardlopen. Want die 20 kilo die ik voor de zwangerschap te veel woog, die moet en zal er af (incl begeleiding in eten).
<<

Niki

Noob

Berichten: 96

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:53

Bericht 27 Jul 2014 19:08

Re: Sportschool

Ik sport 3/4 x per week bij Basic Fit. Meestal doe ik 2 a 3 groepslessen per week (body pump, Body attack en body combat) en 1 dag doe ik fitness.
Ik betaal 24,95 per maand incl. groepslessen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers