Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


*

<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 25 Jul 2014 22:10

Re: *

Jerry schreef:
Zure Mat schreef:Gaat het verder een beetje, Snooki? Laten we het vooral beschaafd houden, van dat gevloek en getier hou ik persoonlijk niet zo.


Snap Snooki's reactie wel. Je reageert op niks wat tegen je gezegd wordt en blijft vooral heel veel je eigen mening verkondigen en voorbarige conclusies trekken. Dat roept in ieder geval bij mij jeuk op...


Eens, jeuk ik heb overal de uitslag ervan. Zou van volwassenheid getuigen dat als ze je vragen te stoppen dat ook te doen. Maar nee hoor oa zm gaat gewoon door.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem178

Bericht 25 Jul 2014 22:11

Re: *

Ik zou direct vertrekken. Because the people on the internet told you so.

Advies geven, prima. Maar waarom blijven drammen als ze besluit dit niet op te volgen?

Sterkte Slakje.
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jul 2014 22:15

Re: *

Haha, niemand zegt dat ze moet vertrekken. We denken gewoon met haar mee en proberen tot haar door te dringen, maar kennelijk is ze nog teveel in de ban van die man. Nou ja, succes ermee. Is inderdaad niet echt nuttig dit, want ook ik heb het gevoel dat ik tegen een muur praat.

Slakje, ik wens je heel veel sterkte, wijsheid en moed. Sterkte met je verdriet, wijsheid om het goede van het slechte te onderscheiden en moed om de stappen te ondernemen die nodig zijn om weer een vrij en blij mens te worden. Het beste!
<<

Anoniem88

Bericht 25 Jul 2014 22:38

Re: *

Allejasses, wat een verschrikkelijk topic is dit geworden. ZM, je lijkt mij in m'n good old days wel, alleen honderden malen erger. Getver.
<<

Anoniem124

Bericht 25 Jul 2014 22:45

Re: *

Iedere vrouw die zelf kinderen heeft en een beetje empathisch vermogen bezit zal het met mij eens zijn:

Slakje, je doet het enige juiste. Dat jij en je ex het belang van de meisjes nu even voor laten gaan en het samen draaglijk weten te houden en rust nemen de beste beslissing te vinden spreekt voor jullie, hoeveel fouten er ook zijn gemaakt. Ik vind jouw keuze knap, sterk en verantwoordelijk. Ik heb respect voor jou en ik weet zeker dat het goed zal komen.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 25 Jul 2014 23:16

Re: *

Charles schreef:Iedere vrouw die zelf kinderen heeft en een beetje empathisch vermogen bezit zal het met mij eens zijn:

Slakje, je doet het enige juiste. Dat jij en je ex het belang van de meisjes nu even voor laten gaan en het samen draaglijk weten te houden en rust nemen de beste beslissing te vinden spreekt voor jullie, hoeveel fouten er ook zijn gemaakt. Ik vind jouw keuze knap, sterk en verantwoordelijk. Ik heb respect voor jou en ik weet zeker dat het goed zal komen.

:good:

En hoe ik er verder over denk, weet je al he Slakkie :hug: Kom gerust spuien, doe ik lekker met je mee :D
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem66

Bericht 26 Jul 2014 00:15

Re: *

Zure Mat schreef:Haha, niemand zegt dat ze moet vertrekken. We denken gewoon met haar mee en proberen tot haar door te dringen, maar kennelijk is ze nog teveel in de ban van die man. Nou ja, succes ermee. Is inderdaad niet echt nuttig dit, want ook ik heb het gevoel dat ik tegen een muur praat.

e!


Misschien zou je dan tot de conclusie moeten komen dat je mening niet zoveel bijdraagt. Dus dat het ook wel eens aan jou kan liggen ;)
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 26 Jul 2014 01:45

Re: *

Ik heb het verhaal grotendeels gelezen en ik vind het knap dat je nu inderdaad, zoals je siert, voor je meisjes kiest en er dus nog even blijft wonen. Zoals ik lees kan het even niet anders en dat heb je dan maar te nemen maar dat neem niet weg dat dat wel knap van je is dat je hierin doorzet. Wat er ook aan de hand is (verschillende zaken heb ik gelezen van zijn en jou kant) ik vind het, zonder oordeel te vellen over wie er fout is, knap van je dat je voor je meisjes kiest!! Dat lijkt mij ondanks alles wat er gebeurd is toch echte moederliefde!! Gaan voor hetgeen het beste is voor je meiden, ondanks alles, wat iedereen ook zegt: je moet het maar kunnen! Hopelijk komt alles snel goed, vind je iets leuks voor jou en de meiden en kan je snel een nieuw leven op bouwen!
Afbeelding
<<

Anoniem59

Bericht 27 Jul 2014 00:03

Re: *

Ik had ooit al eerder van je gelezen Slakje... En ik vind het lastig. Ik hoop voor jou dat je het weggaan bij deze man kan doorzetten, nu of in januari, dat het geen doorstart wordt. Zo'n man als deze verandert niet, en kiezen bij hem te blijven in een liefdesrelatie betekent kiezen voor meer pijn. Als je nu met elkaars medeweten daar blijft wonen zodat je toekomst en die van je meiden te versterken, dan ben je denk ik verstandig bezig, al zou ik geen seconde meer met die man in één ruimte willen zijn. Als je het doet omdat je bang bent, en je laat ompraten tot een hernieuwde poging, dan zou ik het onverstandig vinden. Maar jij kiest, en daarom hoef je niet veroordeeld te worden.

Sterkte meid, ik ken de situatie helaas maar al te goed (ik heb hem eruit gedonderd en ben alleen doorgegaan met mijn kinderen van toen 4 en 9 maanden en ben afgestudeerd uiteindelijk), succes! Je zal verbaasd zijn hoe sterk en veerkrachtig je bent..
<<

Anoniem125

Bericht 27 Jul 2014 00:04

Re: *

RYW schreef:Ik had ooit al eerder van je gelezen Slakje... En ik vind het lastig. Ik hoop voor jou dat je het weggaan bij deze man kan doorzetten, nu of in januari, dat het geen doorstart wordt. Zo'n man als deze verandert niet, en kiezen bij hem te blijven in een liefdesrelatie betekent kiezen voor meer pijn. Als je nu met elkaars medeweten daar blijft wonen zodat je toekomst en die van je meiden te versterken, dan ben je denk ik verstandig bezig, al zou ik geen seconde meer met die man in één ruimte willen zijn. Als je het doet omdat je bang bent, en je laat ompraten tot een hernieuwde poging, dan zou ik het onverstandig vinden. Maar jij kiest, en daarom hoef je niet veroordeeld te worden.

Sterkte meid, ik ken de situatie helaas maar al te goed (ik heb hem eruit gedonderd en ben alleen doorgegaan met mijn kinderen van toen 4 en 9 maanden en ben afgestudeerd uiteindelijk), succes! Je zal verbaasd zijn hoe sterk en veerkrachtig je bent..

:hulde:
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers