Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


23 juli dag van nationale rouw

<<

Anoniem58

Bericht 25 Jul 2014 17:52

Re: 23 juli dag van nationale rouw

Ik begrijp het wel, woensdag was nationale rouw. Daarom was iedereen om 16u stil voor alle slachtoffers. Ik ben buik ngeen minuut stil geweest, ik sta er dagelijks wel een paar keer bij stil. Hoeft toch niet perse om 16u?
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Jul 2014 20:58

Re: 23 juli dag van nationale rouw

Nee, dat hoeft zeker niet. Ik denk er dagelijks ook regelmatig aan dus da's geen verschil.
<<

Anoniem119

Bericht 26 Jul 2014 00:10

Re: 23 juli dag van nationale rouw

Ons werk wordt echt letterlijk stil gezet een paar minuten, mogen niets uitsturen. Maar dat vind ik in ons geval niet zo gek. Ik kijk elke dag dus even paar minuten de ceremonie en sta er weer bij stil. De rest van de dag ook wel natuurlijk, maar dan weer even bewust.
<<

Anoniem74

Bericht 26 Jul 2014 00:25

Re: 23 juli dag van nationale rouw

Wat ik jammer vond is dat we wel zagen hoe ze allemaal met zeer groot respect in de wagen werden geladen, maar dat het kennelijk niet meer nodig was om de stoet nog eens te laten zien. Ik snap wel dat de meeste mensen zo snel mogelijk door willen met hun leven en niet zitten te wachten om een rit van een uur mee te maken, maar ik vond eigenlijk dat we de afgelopen twee dagen het ook aan ze verplicht waren om even alles stil te zetten voor de rit.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Jul 2014 00:30

Re: 23 juli dag van nationale rouw

Ik besef me nu dat het vergezocht was van me en dat ze idd denk ik haar dag wellicht niet had zoals we dat allemaal wel eens hebben. Zoals ik dat elke dag heb zoals sommigen wellicht hier zullen denken. Mocht het wel zo zijn,dan hoor ik dat misschien nooit. Het is niet anders!
<<

Fiene

Bericht 26 Jul 2014 12:50

Re: 23 juli dag van nationale rouw

Feniks, dat vind ik idd ook. Ook al zijn ze allemaal op de nationale rouwdag herdacht, eigenlijk verdienen ze allemaal hetzelfde en dat is iedere keer even een minuut stil zijn en de tocht in ieder geval op 1 zender uitzenden.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 26 Jul 2014 21:54

Re: 23 juli dag van nationale rouw

Ik was vandaag een rondje aan het fietsen met een vriendin in de omgeving van Hilversum. Toen kwamen we toevallig ook langs de kazerne. Was wel indrukwekkend om al die bloemen te zien! En op één of andere manier ook de dranghekken op verschillende plekken daar.. dat je weet met wat voor reden die hekken daar staan.
-Jeg har det som plommen i egget-
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers