Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Anoniem75

Bericht 22 Jul 2014 23:33

Re: Action topic

Hebben ze bij de Action van die horren die je zelf moet knippen en met klittenband kan bevestigen?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 23 Jul 2014 05:53

Re: Action topic

Razz schreef:Hebben ze bij de Action van die horren die je zelf moet knippen en met klittenband kan bevestigen?
Ik heb ze nog niet gezien (maar ook niet echt naar gezocht). De Xenos heeft ze wel zeker.
<<

Anoniem86

Bericht 23 Jul 2014 05:57

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Ig-Nore schreef:Het werkt idd. Zelfs op kleding, gister nog gebruikt op een tshirt van mijn zoontje dat per ongeluk nat ergens in een hoekje terecht is gekomen. Daarna gewassen en schimmel is weg!


Voor hetzelfde geld was het niet goed gegaan. Vind je dat niet riskant?


Een shirt met schimmel heb je ook niks aan, dus of je hem gelijk weggooit of na dit proberen..
<<

Anoniem122

Bericht 23 Jul 2014 07:39

Re: Action topic

Pippa schreef:
caribbeanlover schreef:
Ig-Nore schreef:Het werkt idd. Zelfs op kleding, gister nog gebruikt op een tshirt van mijn zoontje dat per ongeluk nat ergens in een hoekje terecht is gekomen. Daarna gewassen en schimmel is weg!


Voor hetzelfde geld was het niet goed gegaan. Vind je dat niet riskant?


Een shirt met schimmel heb je ook niks aan, dus of je hem gelijk weggooit of na dit proberen..


Idd. Maar ik vraag me toch nog af of het gewoon een wit shirt was. Omdat er ook op staat dat je op moet passen met kleding en vlekken dat het geeft. Het washandje wat er nog lag was ook verkleurd :palm:
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 23 Jul 2014 11:36

Re: Action topic

TukTuk schreef:
Pippa schreef:
Ig-Nore schreef:Het werkt idd. Zelfs op kleding, gister nog gebruikt op een tshirt van mijn zoontje dat per ongeluk nat ergens in een hoekje terecht is gekomen. Daarna gewassen en schimmel is weg!



Een shirt met schimmel heb je ook niks aan, dus of je hem gelijk weggooit of na dit proberen..


Idd. Maar ik vraag me toch nog af of het gewoon een wit shirt was. Omdat er ook op staat dat je op moet passen met kleding en vlekken dat het geeft. Het washandje wat er nog lag was ook verkleurd :palm:

Mijn nieuwe truitje ook waarmee ik dacht wel even schoon te kunnen maken, dom!
Proberen zou ik in dit geval ook doen, kwaad kan het toch niet meer.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jul 2014 11:48

Re: Action topic

TukTuk schreef:
caribbeanlover schreef:Stom zeg ik was vergeten te zeggen dat ik volledige kurkenonderzetters wilde. Ik zag ze gister dus, maar bovenop zit een print en dat wil ik niet......................jammer!


Blokker heeft ze wel!
http://www.blokker.nl/nl/blknl/koken-en ... el-6-stuks


Dank je, maar heb ze bij de Big Bazar gekocht, 6 voor € 0,49 ze zijn wel hartvormig en dikker dan die ronde.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 24 Jul 2014 14:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jul 2014 13:22

Re: Action topic

Lonely Goatherd schreef:
Razz schreef:Hebben ze bij de Action van die horren die je zelf moet knippen en met klittenband kan bevestigen?
Ik heb ze nog niet gezien (maar ook niet echt naar gezocht). De Xenos heeft ze wel zeker.



ja hebben ze. Alleen werkt voor geen meter
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 26 Jul 2014 18:04

Re: Action topic

Weet iemand of de action ook zeil verkoopt? Afdek zeil voor als je gaat schilderen?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 26 Jul 2014 18:15

Re: Action topic

Ja verkopen ze champagne!! Van dat (dunne) doorzichtige zeil. Is ook niet duur ;) Ik weet niet of ze ook een dikke variant hebben voor de vloer trouwens..
2016
<<

Anoniem253

Bericht 26 Jul 2014 18:34

Re: Action topic

Salome schreef:Ja verkopen ze champagne!! Van dat (dunne) doorzichtige zeil. Is ook niet duur ;) Ik weet niet of ze ook een dikke variant hebben voor de vloer trouwens..

Super! Dank je!!
<<

Anoniem74

Bericht 26 Jul 2014 19:06

Re: Action topic

Was wit met grijs, er zaten onderaan allemaal kleine schimmelpuntjes, en die zijn eruit. Ik zal zo eens opnieuw kijken, misschien is het shirt na een paar dagen stiekem verkleurd :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 30 Jul 2014 21:08

Re: Action topic

Verkoopt action carbon papier?
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 08:56

Bericht 01 Aug 2014 07:33

Re: Action topic

Verkoopt de Action ook cocktailglazen?
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Aug 2014 09:15

Re: Action topic

Volgens mij niet heb ze iig nog nooit gezien.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 01 Aug 2014 09:17

Re: Action topic

cocktail glazen niet. Champagneglazen wel regelmatig maar dan van plastic.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Aug 2014 09:54

Re: Action topic

Ze hebben echt heel erg veel, maar het verbaasde me dat ze geen espressokopjes hebben wel allerlei andere koffiekoppen en mokken. Heb ze voor een klein prijsje bij Blokker gekocht.

Ook hebben ze geen lakenspanners. Toen ik het aan een medewerker vroeg moest ik het herhalen omdat hij het niet begreep. Hahaha dat gezicht erbij.
Heb ze inmiddels in een winkel gekocht die allerlei leuke hebbedingetjes verkopen en waar ik bij toeval langsliep.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Aug 2014 09:55

Re: Action topic

Bloemetjesgordijn schreef:cocktail glazen niet. Champagneglazen wel regelmatig maar dan van plastic.


Ik dacht dat ze ze van glas hadden, maar wellicht scheelt dat per filiaal.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 01 Aug 2014 09:59

Re: Action topic

Ik kijk zelden in de glashoek dus kan zijn dat ze daar ook staan natuurlijk. Van plastic heb ik ze regelmatig bij het zomer assortiment zien staan en bij het plastic bestek/bordjes.

edit. Kijk nu in de zomerfolder en daar die ik wel horrengaas met klittenband staan. Daar vroeg iemand naar. Dus die zouden ze nog in het assortiment moeten hebben.
<<

Anoniem253

Bericht 03 Aug 2014 09:31

Re: Action topic

Weet iemand of de action barbies van Barbie verkoopt? Dus de echte zeg maar.. En rond welke prijs deze zijn?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 03 Aug 2014 10:37

Re: Action topic

Champagne schreef:Weet iemand of de action barbies van Barbie verkoopt? Dus de echte zeg maar.. En rond welke prijs deze zijn?


Ik heb ze volgens mij wel eens zien staan, maar het assortiment wisselt natuurlijk nog wel eens..
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 04 Aug 2014 06:52

Re: Action topic

Champagne schreef:Weet iemand of de action barbies van Barbie verkoopt? Dus de echte zeg maar.. En rond welke prijs deze zijn?


Dat hebben ze wel gehad. Maar niet standaard in het asortiement. Waren toen iets van €6 p/st.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Aug 2014 07:46

Re: Action topic

Champagne schreef:Weet iemand of de action barbies van Barbie verkoopt? Dus de echte zeg maar.. En rond welke prijs deze zijn?


Mattel bedoel je denk ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Aug 2014 09:34

Re: Action topic

Het is echt een wonder voor mij dan he, want ik heb gister letterlijk maar 1 product gekocht ipv een lading. :razz:
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 04 Aug 2014 13:04

Re: Action topic

Weet iemand hoe groot de grootste blanco canvasdoeken van de Action zijn en hoeveel ze ongeveer kosten?
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2014 13:18

Re: Action topic

Champagne schreef:Weet iemand of de action barbies van Barbie verkoopt? Dus de echte zeg maar.. En rond welke prijs deze zijn?

Kruidvat wel soms. En Intertoys heeft ook goedkope Barbies van Mattel.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers