Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slaapwekker

<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 26 Jul 2014 06:14

Slaapwekker

Wie heeft er een slaapwekker voor z'n kind?
Werkt dat echt?
En vanaf welke leeftijd ging het werken?

Ik verwacht echt niet dat ze ineens lang gaan uitslapen hierdoor maar iets langer dan 7 dagen ik de week om 05.30 uur zou eigenlijk wel fijn zijn ;).
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 26 Jul 2014 08:05

Re: Slaapwekker

Wij hebben Sam het schaap, maar helaas werkt het hier niet. Hij staat nu gewoon voor de sier op zijn nachtkastje :palm:
Afbeelding
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 26 Jul 2014 08:06

Re: Slaapwekker

Annie24 schreef:Wij hebben Sam het schaap, maar helaas werkt het hier niet. Hij staat nu gewoon voor de sier op zijn nachtkastje :palm:


+1, alleen hebben wij geen schaap, maar momo de aap.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem162

Bericht 26 Jul 2014 08:14

Re: Slaapwekker

Wij hebben een philips my buddy. Die geeft een maantje weer en als het ochtend is een zonnetje (op de jouw ingestelde tijd). Mijn zoontje is vaak eerder wakker maar hij mag pas roepen als de zon erop staat.
vanmorgen werden wij ook gewekt door de 'maaaamaaa zonnetjeee'
Wij zijn er erg tevreden over, hij heeft ook een leeslamp (als je op het poppetje drukt) maar die gebruiken wij (nog) niet.
Hij heeft hem nu 8 maanden in gebruik, vanaf zijn 2e verjaardag.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 26 Jul 2014 08:21

Re: Slaapwekker

Wij hebben gewoon een klein lampje met een tijdschakelaar stekker eraan.
Hij gaat aan om 7u. Als ze eerder wakker is moet ze blijven liggen tot die aan is.
Maar net als die dure wekkers, werkt dit soms wel, maar vaak ook niet haha.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

anoniem196

Bericht 26 Jul 2014 08:24

Re: Slaapwekker

Ja, wij hebben een schaap.
Werkt hier goed. Hij doet om 7 uur zijn ogen open. tot die tijd blijft ze in haar bed.
We hebben hem gekocht toen ze 3 jaar was en een paar maanden.
<<

Anoniem112

Bericht 26 Jul 2014 08:50

Re: Slaapwekker

Wij hebben een kidzsleep, werkt perfect nu bij mijn zoon, wel pas toen hij bijna vier werd dat het echt pas ging werken... Maar goed hij is van het type hardleers en eigenwijs.. Want hij begreep het wel prima. :razz:
<<

Fiene

Bericht 26 Jul 2014 12:46

Re: Slaapwekker

Wij hebben er eentje van Philips, een myBuddy heet het geloof ik. Het is een slaapwekker, nachtlampje en leeslampje in een. Hij weet dat wanneer het zonnetje te voorschijn komt hij pas mag roepen en meestal werkt dit ook goed;)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 26 Jul 2014 16:30

Re: Slaapwekker

Mijn dochter kreeg een simpele digitale wekker toen ze 4,5 jaar was, ze wist dat ze voor 7 uur op haar kamer moest blijven. Inmiddels gebruikt ze de wekker niet meer maar kijkt ze op haar klok hoe laat het is. Voordat ze 4,5 jaar was hebben we dit soort dingen wel vaker geprobeerd maar toen werkte het niet.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers