Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat kan dit zijn?

<<

Anoniem74

Bericht 24 Jul 2014 09:50

Wat kan dit zijn?

Gisteravond zagen we ineens twee rode rondjes cq kringen in de nek van de jonsgte. Een kleine en een iets grotere.
Eerst dacht ik een teek, asr zag geen zwart puntje. Vriend dacht meteen aan zo'n uitzuigding bij steken. Gister is hij de hele dag op het kdv geweest, maar niets over gehoord. Kdv gebeld net, en leidsters van gister wisten van niets.

Wat zou dit kunnen zijn? Weet niet of de foto duidelijk is..

Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 24 Jul 2014 10:23

Re: Wat kan dit zijn?

Misschien een reactie op een muggenbult! Voel je in het midden ervan een klein 'puntje'?
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 24 Jul 2014 12:33

Re: Wat kan dit zijn?

Als je denkt aan een teek oid dan zou ik contact opnemen met de huisarts!
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem75

Bericht 24 Jul 2014 12:37

Re: Wat kan dit zijn?

Misschien was het een teek en heeft hij er aan gekrabd en is het kopje blijven zitten.
Maar ik vind het op de foto ook wel een beetje lijken op ringworm.
<<

Anoniem57

Bericht 24 Jul 2014 13:03

Re: Wat kan dit zijn?

Mijn dochter heeft 2 muggenbulten (dachten wij) gehad vorig weekend, en nu blijven er plekjes van over met idd zo'n kring eromheen. Geen idee ook, wij dachten reactie op krabben en muggenbulten.
<<

Anoniem74

Bericht 24 Jul 2014 13:04

Re: Wat kan dit zijn?

Moet ringworm perse met een zalfje verholpen worden, of kan het ook zo verdwijnen?
Het lijkt er wel op, en afgelopen week hebben we gezwommen in een plas....misschien daar opgelopen?

Ik wacht nog even tot na het middagslaapje, en als het er dan nog zo zit, bel ik de ha assistente toch even voor advies.
<<

Fiene

Bericht 24 Jul 2014 20:44

Re: Wat kan dit zijn?

Hoe is het afgelopen Ig-nore?


Met een eventuele teek moet je echt geen risico nemen hoor! Wij zijn vorige week, gelukkig onnodig bleek achteraf, ook bij de huisartsenpost geweest toen R een flinke kring op zijn arm had.
<<

Anoniem74

Bericht 25 Jul 2014 20:54

Re: Wat kan dit zijn?

Vanochtend was het nagenoeg verdwenen....heel vreemd. Wat het nu geweest is.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers