Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Passagiersvliegtuig air Algérie van radar verdwenen.

<<

Anoniem287

Bericht 24 Jul 2014 15:27

Re: Passagiersvliegtuig air Algérie van radar verdwenen.

Maar die kans dat je neerstort is dus miljoenen malen kleiner. Ik las vanochtend ergens dat de kans dat je neerstort 1 op iets van 13.5 miljoen is en dat je 4000 jaar lang elke dag zou moeten vliegen om 100% kans te hebben dat je een keer neerstort.
<<

Anoniem173

Bericht 24 Jul 2014 16:52

Re: Passagiersvliegtuig air Algérie van radar verdwenen.

Brrr toch gek ook al is het wss toeval.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 24 Jul 2014 19:34

Re: Passagiersvliegtuig air Algérie van radar verdwenen.

Verschrikkelijk :snik:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Fiene

Bericht 24 Jul 2014 21:01

Re: Passagiersvliegtuig air Algérie van radar verdwenen.

Drie vliegtuigen in een week tijd.... Ik ga serieus nooit meer vliegen, ik was al schijt nu helemaal.
<<

Anoniem88

Bericht 24 Jul 2014 21:03

Re: Passagiersvliegtuig air Algérie van radar verdwenen.

Oh, ik ga gerust nog vliegen hoor, geen problemen mee.
<<

Fiene

Bericht 24 Jul 2014 21:05

Re: Passagiersvliegtuig air Algérie van radar verdwenen.

Ik denk ik uiteindelijk ook wel maar we wilden een vliegreis boeken nog voor deze vakantie maar dat doe ik dus niet hierdoor bewust niet meer. Ik had het er al niet op en zulke verhalen werken dan niet mee. Al weet ik natuurlijk ook wel dat meestal vliegen het veiligste is.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 25 Jul 2014 14:22

Re: Passagiersvliegtuig air Algérie van radar verdwenen.

Echt niet Fiene? Wat jammer. Natuurlijk zijn al deze rampen verschrikkelijk, maar de kans is niet opeens groter dat er wat tijdens jouw vakantie gebeurt. Ben je niet bang dat je zo voor jezelf de drempel over een jaar, of een paar jaar als je wel weer op vliegvakantie wil veel groter maakt dan?
<<

Fiene

Bericht 25 Jul 2014 17:29

Re: Passagiersvliegtuig air Algérie van radar verdwenen.

Jawel uiteindelijk wel maar met een gerust gevoel zit ik sowieso niet in een vliegtuig, dat zal denk ik alleen maar sterker worden. Het is natuurlijk waar wat je zegt, de kans wordt er niet groter door maar ik vind het sowieso een eng idee, heel dat vliegen op zich al.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers