Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boven in ledikantje verplaatsen en hoofd stoten...

<<

anoniem39

Bericht 18 Sep 2013 22:35

Boven in ledikantje verplaatsen en hoofd stoten...

Als onze dochter gaat slapen verplaatst ze zich in haar slaap altijd naar boven, in haar bedje, waardoor ik vaak haar hoofdje tegen het hoofd eind aan hoor gaan. Of ze er zelf last van heeft, weet ik niet goed.
Ik verplaatst haar dan wel eens naar het midden van haar bedje, maar even later ligt ze weer bovenin.
Herkent iemand dit? Ik heb geen idee wat ik eraan kan doen.
<<

Anoniem16

Bericht 18 Sep 2013 22:37

Re: Boven in ledikantje verplaatsen en hoofd stoten...

Herkenbaar, ik denk niet dat je er iets aan kan doen. N ligt regelmatig vast met dr armpjes tussen de spijlen of helemaal dwars waardoor ze ook vast ligt... We kunnen ze moeilijk vast tapen natuurlijk ;)
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 18 Sep 2013 22:37

Re: Boven in ledikantje verplaatsen en hoofd stoten...

Kan je niks aan doen. Of je moet op haar kamertje gaan slapen en haar steeds weer terug leggen :)

Y. doet het nu nog steeds, en hard ook. Hij heeft soms zelfs blauwe plekken op zijn voorhoofd. De buren denken vast dat we 's avonds en 's nachts aan het timmeren zijn :laughcry:
Afbeelding
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2518

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 18 Sep 2013 22:38

Re: Boven in ledikantje verplaatsen en hoofd stoten...

Onze beide meiden liggen ook altijd bovenin bed. Oudste ook echt tegen haar spijlen vaak, en de jongste iets onder het hoofdeinde. Als ze dat fijn vinden, vind ik het prima. Jongste heeft toch een slaapzak aan ;)
<<

anoniem39

Bericht 18 Sep 2013 22:39

Re: Boven in ledikantje verplaatsen en hoofd stoten...

Annie24 schreef:Kan je niks aan doen. Of je moet op haar kamertje gaan slapen en haar steeds weer terug leggen :)

Y. doet het nu nog steeds, en hard ook. Hij heeft soms zelfs blauwe plekken op zijn voorhoofd. De buren denken vast dat we 's avonds en 's nachts aan het timmeren zijn :laughcry:

:lol:

Gelukkig, fijn om te lezen dat meerdere kindjes dit doen.
Ik dacht al dat wij een vreemd kind hebben haha.
<<

anoniem39

Bericht 18 Sep 2013 22:40

Re: Boven in ledikantje verplaatsen en hoofd stoten...

Onze dochter heeft ook een slaapzakje aan Viva.
Maar ik maakte me meer een beetje zorgen of het geen kwaad kan voor haar hoofdje.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 18 Sep 2013 22:52

Re: Boven in ledikantje verplaatsen en hoofd stoten...

Herkenbaar. M. ligt ook altijd bovenin zijn bed en je hoort regelmatig gebonk van zijn hoofd tegen het schot.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 19 Sep 2013 07:34

Re: Boven in ledikantje verplaatsen en hoofd stoten...

Herkenbaar! Voor ik ga slapen leg ik haar altijd weer omlaag. En ik moet er bijna elke nacht een keer uit, dan ligt ze te huilen omdat ze niet verder omhoog kan.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 19 Sep 2013 10:46

Re: Boven in ledikantje verplaatsen en hoofd stoten...

Doe je niets aan. Ik leg mijn zoontje altijd onder in bed en kan hem vaak genoeg boven wegplukken. Of als hij dwars gaat liggen dan ligt hij klem
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 19 Sep 2013 10:52

Re: Boven in ledikantje verplaatsen en hoofd stoten...

Kan je niet een knuffel daar neer leggen zodat ze tegen de knuffel aan komt? Of mag dat met 10 maanden nog niet ivm wiegendood?
R. 2013
D. 2016
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 19 Sep 2013 12:08

Re: Boven in ledikantje verplaatsen en hoofd stoten...

Ja, helaas wel. We hebben van alles geprobeerd, maar zelfs met een beschermer en knuffels wist ze toch haar hoofd nog vaak te stoten. Wat dan weer reden was voor erg overstuur wakker worden. Wij hebben inmiddels een snoozzz, waarbij ze vast ligt in bed. Ze kan alleen rollen naar de zijkanten, maar niet meer naar boven en beneden kruipen. Sindsdien stoot ze haar hoofd niet meer, erg fijn!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem123

Bericht 19 Sep 2013 12:15

Re: Boven in ledikantje verplaatsen en hoofd stoten...

Hier ook herkenbaar, als wij 's avonds naar boven gaan dan ligt S met zijn rug tegen de bovenkant van het ledikantje en zijn hoofd in de meest rare houdingen. Knietjes opgetrokken. Vaak zie ik de spijlen terug op zijn koppie, lijkt mij ook niet fijn liggen. Ik leg hem altijd weer recht, maar lang blijft hij niet zo liggen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers