Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag het de forummer

<<

Anoniem17

Bericht 01 Sep 2013 21:33

Vraag het de forummer

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Ik wil graag aan Marin vragen of ze zin heeft in haar eerste werkdag morgen?
<<

Anoniem119

Bericht 01 Sep 2013 21:36

Re: Vraag het de forummer

Hee wat lief! Ik lig net in bed, lekker op tijd. Valeriaantje er tegenaan. Want ik ben toch wel zenuwachtig. Maar meer omdat ik niet goed weet wat ik ja verwachten. Introductiedag is het morgen. Dus het voelt echt als terug naar school gaan. Heb een nieuw schriftje gekocht zelfs. En m'n brood gesmeerd en liga in de werktas. Voel me net een kleuter haha.
Maar dus even zien wat die intro dag inhoudt. Wie weet ben ik om 14.00 alweer klaar, wie weet stampen ze me om 17.00 nog vol met reis feiten.
Ik zie het wel! Best zin in inderdaad, maar wel met gezonde zenuwen.
<<

Anoniem91

Bericht 01 Sep 2013 21:37

Re: Vraag het de forummer

Ik wil wel eens weten wie mij verdenken van de hele toestand eigenlijk?
<<

Anoniem119

Bericht 01 Sep 2013 21:37

Re: Vraag het de forummer

Oh en Elliot, hoe bevalt jouw nieuwe baan en de reistijd? Wel chill met de auto geloof ik hè?
<<

Anoniem119

Bericht 01 Sep 2013 21:39

Re: Vraag het de forummer

Weetjewel schreef:Ik wil wel eens weten wie mij verdenken van de hele toestand eigenlijk?



Ik niet iig. Ik heb geen idee wat voor roddels er waar nou weer het leven in zijn geroepen. Echt serieus.. Kan het nou nooit normaal hier gaan?
<<

Anoniem 49

Bericht 01 Sep 2013 21:41

Re: Vraag het de forummer

Marin, heel veel plezier morgen! Het komt wel goed!

Elliot, is er nog nieuws uit Groningen?
<<

Anoniem23

Bericht 01 Sep 2013 21:43

Re: Vraag het de forummer

He? Het was toch al wel duidelijk dat jij er niks mee te maken hebt? Ik dacht het al niet maar dat is toch ook al ontkracht voor anderen die het wel dachten?
<<

Anoniem17

Bericht 01 Sep 2013 21:44

Re: Vraag het de forummer

Ohh Marin, die spanning had ik ook voor mijn eerste dag, en toen had ik inderdaad ook m'n tas de avond ervoor al ingepakt. Spannend! Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben. Laat je even weten hoe het was?
Mijn nieuwe baan is echt heel leuk, en de reistijd is tot nu toe goed te doen. Ik doe er ongeveer 40 minuutjes over met de auto, nog minder dan bij mijn vorige baan terwijl dat de helft minder kilometers was qua afstand ;)
Nu alleen wel op zoek naar een nieuwe auto, want sinds ons ongeluk in april vertrouw ik onze auto niet meer zo. Daarbij rijdt hij niet zo zuinig, en met bijna 500 km per week is dat wel belangrijk natuurlijk!

Weetjewel, ik verdenk jou nergens van hoor!

Majira, het gaat heel langzaam, maar gelukkig gaat het wel elke dag een ministapje vooruit. Vandaag ben ik langs geweest en hij lag er rustig bij.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 01 Sep 2013 21:44

Re: Vraag het de forummer

Weetjewel schreef:Ik wil wel eens weten wie mij verdenken van de hele toestand eigenlijk?

Nogmaals mijn excuses, ik gooide jouw naam in het topic omdat ik dacht gelezen te hebben dat jij 't was geweest. Had ik niet moeten doen.
Is het nu klaar?
<<

Burgemeester Julia

Bericht 01 Sep 2013 21:46

Re: Vraag het de forummer

Weetjewel, zou je de discussie alsjeblieft niet nu hier op willen starten? We zijn met de Burgemeesters bezig onze kant van het verhaal op te stellen. Dit komt waarschijnlijk morgen online en in dat topic mag vrijuit gediscussieerd worden over alles wat er mee te maken heeft. Maar verder hebben we het nu even liever niet omdat het dan in 5 topics tegelijk gebeurt.
<<

Zero

Bericht 01 Sep 2013 21:47

Re: Vraag het de forummer

Weetjewel schreef:Ik wil wel eens weten wie mij verdenken van de hele toestand eigenlijk?


Ik heb geen idee wie je bent eigenlijk, maar aan mij heb je geen kwaaie. Ik heb wel wat beters te doen dan mensen verdenken, i mean come one... zo'n drama is het nu ook weer niet. It's shitty, but it aint worth ruining my day.
<<

Anoniem23

Bericht 01 Sep 2013 22:23

Re: Vraag het de forummer

Ik wil wel weten hoe het met Zora gaat :)
<<

Anoniem 49

Bericht 01 Sep 2013 22:27

Re: Vraag het de forummer

Elliot, wat fijn dat hij (ook al zijn het) ministapjes vooruit maakt!
<<

Anoniem91

Bericht 01 Sep 2013 23:26

Re: Vraag het de forummer

Burgemeester Julia schreef:Weetjewel, zou je de discussie alsjeblieft niet nu hier op willen starten? We zijn met de Burgemeesters bezig onze kant van het verhaal op te stellen. Dit komt waarschijnlijk morgen online en in dat topic mag vrijuit gediscussieerd worden over alles wat er mee te maken heeft. Maar verder hebben we het nu even liever niet omdat het dan in 5 topics tegelijk gebeurt.



Dikke prima!

Even los van een discussie starten, ik krijg van verschillende kanten WA-berichten en PM via Facebook. Met verschillende vragen, dus stel ze gewoon hier want ik heb geen zin om 20.000 keer een verhaal te doen.

En SOT, er gaan nu zoveel verhalen rond en dat heeft al weinig meer te maken met jouw uiting op het forum.
<<

Anoniem57

Bericht 02 Sep 2013 04:51

Re: Vraag het de forummer

Weetjewel, ik had je een pm gestuurd over dat keukentje, maar heb hem niet kunnen openen voordat het forum offline ging. Zou je hem nog eens kunnen sturen?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Sep 2013 06:23

Re: Vraag het de forummer

Harrison schreef:Ik wil wel weten hoe het met Zora gaat :)


Hey wat lief :) Het gaat wel eigenlijk! Ik ben sinds een week of zo niet meer continu verdrietig, maar word er nog veel aan herinnerd. Op mijn werk was er bijvoorbeeld vrijdag iemand die kwam vertellen dat ze zwanger was, ze was even ver als ik zou zijn en had al een echo gehad waarop van alles leuks te zien was... Daar word ik dan wel even erg verdrietig van, maar ik probeer me er heel erg aan op te trekken dat we het dus blijkbaar echt graag willen nu we eraan geroken hebben en dat het de volgende keer vast net zo'n leuke wordt...

Awesome dat we finally FB-buddies zijn :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 08:23

Re: Vraag het de forummer

Majira schreef:Elliot, wat fijn dat hij (ook al zijn het) ministapjes vooruit maakt!

Ja heel fijn! :)
<<

Anoniem23

Bericht 02 Sep 2013 09:26

Re: Vraag het de forummer

Fijn dat het beter gaat Zora :) Gaan jullie nu weer meteen proberen?
En inderdaad awesome!
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Sep 2013 16:18

Re: Vraag het de forummer

Marin schreef:Hee wat lief! Ik lig net in bed, lekker op tijd. Valeriaantje er tegenaan. Want ik ben toch wel zenuwachtig. Maar meer omdat ik niet goed weet wat ik ja verwachten. Introductiedag is het morgen. Dus het voelt echt als terug naar school gaan. Heb een nieuw schriftje gekocht zelfs. En m'n brood gesmeerd en liga in de werktas. Voel me net een kleuter haha.
Maar dus even zien wat die intro dag inhoudt. Wie weet ben ik om 14.00 alweer klaar, wie weet stampen ze me om 17.00 nog vol met reis feiten.
Ik zie het wel! Best zin in inderdaad, maar wel met gezonde zenuwen.


Marin, ik ben zo benieuwd wat je gaat doen! Had het ook in een ander topic gevraagd maar weet niet meer welke en kom het niet meer tegen, haha.
<<

Anoniem198

Bericht 02 Sep 2013 17:43

Re: Vraag het de forummer

Ik ben benieuwd op het met Pompoen gaat.
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 17:45

Re: Vraag het de forummer

Weer een vraag aan Marin, hoe was het vandaag!? :D
<<

Qiara

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 37

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:26

Bericht 02 Sep 2013 17:48

Re: Vraag het de forummer

Elliot schreef:Weer een vraag aan Marin, hoe was het vandaag!? :D


Daar ben ik ook superbenieuwd naar!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 02 Sep 2013 18:02

Re: Vraag het de forummer

Ik ook! :D
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 02 Sep 2013 19:19

Re: Vraag het de forummer

Qiara schreef:
Elliot schreef:Weer een vraag aan Marin, hoe was het vandaag!? :D


Daar ben ik ook superbenieuwd naar!

Ik ook! :-)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Sep 2013 19:52

Re: Vraag het de forummer

Harrison schreef:Fijn dat het beter gaat Zora :) Gaan jullie nu weer meteen proberen?
En inderdaad awesome!


uh ja eigenlijk wel 8-) De verloskundige gaf aan dat we niet hoefden te wachten ofzo dus tja :p

maar even serieus, ja nu we hieraan geroken hebben en het ons leven zo beheerst heeft voor een paar weken willen we nu echt echt echt heel graag. Wel cru dat we het nu op zo'n manier pas zeker weten. We dachten dat we het zeker wisten, maar blijkbaar was dat met name rationeel.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers