Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het ZOKU-recepten topic!

<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3176

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 23 Jul 2014 12:16

Het ZOKU-recepten topic!

Plaats hier je ZOKU-recepten!

Zelf heb ik al eens de split van Azi geprobeerd. En momenteel ben ik er eentje aan het maken met yoghurt en vanille-extract + suiker. En tevens eentje van suikerwater voor de hond :)
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 23 Jul 2014 12:29

Re: Het ZOKU-recepten topic!

Die Zoku dingen zijn nu bij de AH in de bonus, misschien een tip?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem144

Bericht 23 Jul 2014 13:51

Re: Het ZOKU-recepten topic!

ZOKU is?

Ik gok van die ijs maak dingen?
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 23 Jul 2014 14:26

Re: Het ZOKU-recepten topic!

Ja, een quick pop maker. Was trouwens niet deze week in de bonus, maar alweer 2 weken geleden, althans hier. Maar ik zag ze nog wel liggen deze week.

Ik maak ze graag met zomerfruit, aardbeien/frambozen/blauwe bessen, en dan gepureerd met wat yoghurt en eventueel honing/zoetstof.

Tip trouwens: ik heb er 1 met twee vakjes, ik maak er dan 2x2 en dan vries ik er 2 in, ieder apart verpakt in een boterhamzakje. Zo heb ik een andere keer ook lekker snel een ijsje.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Jul 2014 21:42

Re: Het ZOKU-recepten topic!

Vandeweek geprobeerd:

Sinaasappelsap erin tot 3/4, dan na een paar minuten het restje er uit zuigen met een rietje. En er dan optimel vanille yoghurt (beetje aangelengd met water) erin doen: Je eigen split!

Watermeloen door de blender en de zeef, dit ook doen met een kiwi. Dan eerst een laag (3/4) water meloen sap, dat laten bevriezen en dan het laatste laagje met kiwi. Als je het ijsje er dan uit haalt lijkt het net een stukje watermeloen. En het is echt een lekker combi!

Diepvriesframbozen in de blender, met optimel vanillie yoghurt erbij, er in doen en helemaal laten bevriezen. Chocola smelten en dan als je het ijsje er uit haalt, slierten gesmolten chocola over het ijsje heen 'trekken' (of als je een diep smal glas hebt, kun je het ijsje ook in de choco dopen (wacht dan wel even tot de choco beetje afgekoeld is, anders smelt je ijs).

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers