Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tankini of badpak kopen?

<<

Anoniem79

Bericht 19 Jul 2014 13:15

Tankini of badpak kopen?

Ik zit te twijfelen of ik een tankini of badpak zal kopen om mijn huid wat beter te beschermen. Ik ben slank en een bikini staat mij mooi, ik denk ook dat een bikini fijner zit( minder warm?), vandaar mijn twijfels ;). Maar ik vind mijn huid ook belangrijk.

Dus, wie heeft een tankini of badpak en welke (foto?) en hoe blij ben je er mee ;).
<<

Anoniem173

Bericht 19 Jul 2014 13:20

Re: Tankini of badpak kopen?

Uhm je huid wil je beschermen maar dan koop je alleen iets voor je buik? Koop dan een burkini :lol:
<<

Anoniem122

Bericht 19 Jul 2014 13:25

Re: Tankini of badpak kopen?

Ik denk dat regelmatig insmeren met een goede zonnebrand met hoge factor meer effect heeft.. Want een badpak houdt ook de UV stralen niet tegen.
<<

Anoniem79

Bericht 19 Jul 2014 13:38

Re: Tankini of badpak kopen?

Atelier Madame schreef:Uhm je huid wil je beschermen maar dan koop je alleen iets voor je buik? Koop dan een burkini :lol:


Ik heb alleen wat huidproblemen op mijn buik en rug (maar dat hoefde ik in eerste instantie niet persé erbij te vermelden) en niet op mijn armen en benen, dus nee een burkini is gelukkig niet nodig.
Mij een beetje uitlachen ;).

TukTuk, dus jij zegt dat een (goede) zonnebrand beter beschermt dan bedekken? Dat vind ik best gek. Dus eigenlijk moet je dan ook smeren onder je bikini/kleding.
<<

Anoniem122

Bericht 19 Jul 2014 13:45

Re: Tankini of badpak kopen?

Je hebt tegenwoordig wel badkleding die beschermt tegen UV straling, zie je vooral ook voor kinderen etc. Maar gewone badkleding doet dat dus niet.
http://www.ua.nl/tips-en-adviezen-a-z/zonbescherming/

Het beste kan je je dus eerst volledig insmeren en dan je badkleding aantrekken.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Jul 2014 13:59

Re: Tankini of badpak kopen?

Ik zou gewoon lekker een bikini kopen en investeren in een heel goede zonnebrand. Ook zoeken naar een goed merk dat geschikt is voor een gevoelige huid, zoals Vichy of La Roche Posay of iets anders dergelijks, bij de apotheek hebben ze wel goede merken.

Sowieso vind ik een stuk klamme stof ook niet lekker voelen tegen een gevoelige huid. Ik zou het dan liever lekker luchtig houden en dan maar wat meer de schaduw opzoeken. En dus extra goed smeren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem147

Bericht 19 Jul 2014 14:33

Re: Tankini of badpak kopen?

Ik vind tankini's toch wel zulke onflatteuse dingen. Dan zou ik gaan voor een coole monokini.
<<

Anoniem57

Bericht 20 Jul 2014 09:18

Re: Tankini of badpak kopen?

Ik heb serieus best een mooie tankini, heel simpel zwart met bandjes in je nek.
Vind het helemaal niet onflatteus, het is niet per definitie sexy, maar ik voel me niet voor paal lopen, voel me eigenlijk juist een stuk zekerder.
<<

Anoniem147

Bericht 20 Jul 2014 09:27

Re: Tankini of badpak kopen?

Ja die klinkt inderdaad wel beter haha. ik zie gelijk zo'n bloemig ding voor me.

Afbeelding

Op Google viel het me trouwens ook behoorlijk mee. Misschien zie ik gewoon altijd vrouwen lopen met lelijke tankini's.

Ik vind alleen een getailleerd/'goede vorm voor je lijf' badpak over het algemeen mooier.
<<

Anoniem122

Bericht 20 Jul 2014 09:30

Re: Tankini of badpak kopen?

Marni schreef:Ja die klinkt inderdaad wel beter haha. ik zie gelijk zo'n bloemig ding voor me.

Afbeelding

Op Google viel het me trouwens ook behoorlijk mee. Misschien zie ik gewoon altijd vrouwen lopen met lelijke tankini's.

Ik vind alleen een getailleerd/'goede vorm voor je lijf' badpak over het algemeen mooier.


Ik loop toch liever in een tankini die los over mijn buik heen valt, als in een strak badback waarbij je alles ziet zitten.. Het is echt niet flatteus hoor, als je een dikkere buik hebt, om dan maar een strak badpak aan te doen.
<<

Anoniem147

Bericht 20 Jul 2014 09:35

Re: Tankini of badpak kopen?

Ik reageerde op TO die zegt dat ze slank is. Dan vind ik een monokini/badpak gewoon mooier.

Misschien staat een tankini bij vrouwen met een buik dan wel mooier, maar dat is niet iets waar ik specifiek op heb gelet in het verleden ofzo.
<<

Anoniem122

Bericht 20 Jul 2014 09:44

Re: Tankini of badpak kopen?

Marni schreef:Ik reageerde op TO die zegt dat ze slank is. Dan vind ik een monokini/badpak gewoon mooier.

Misschien staat een tankini bij vrouwen met een buik dan wel mooier, maar dat is niet iets waar ik specifiek op heb gelet in het verleden ofzo.


Nouja dat was dus niet duidelijk omdat je stellig zei dat je tankini's zulke onflatteuze dingen vond.. En waarom zou het bij een slank iemand dan ook perse onflatteus zijn?
<<

Anoniem79

Bericht 20 Jul 2014 10:24

Re: Tankini of badpak kopen?

Haha NEE, ik ga echt niet met zo'n bloemendingjurkje lopen. Dan kan ik nog beter gewoon een t shirt of hemdje over mijn bikini aantrekken (misschien is dat ook nog een idee).
Parel waar komt jouw tankini vandaan?

Een monokini vind ik niet mooi en daar zitten allemaal gaten in, dus daar schiet ik dan nog niet veel mee op.

Smeren met een goede zonnebrand (la roche posay inderdaad) doe ik natuurlijk sowieso, maar ik hou van zwemmen, snorkelen en spelen in het water en dat blijft dan toch niet goed zitten.
<<

Anoniem112

Bericht 20 Jul 2014 10:36

Re: Tankini of badpak kopen?

Je hebt hartstikke mooie tankini's tegenwoordig hoor.
Ook bij slanke vrouwen kan dat erg mooi staan.
<<

Anoniem57

Bericht 20 Jul 2014 11:04

Re: Tankini of badpak kopen?

Die van mij komt van de Wehkamp, volgens mij van beach wave.
<<

Anoniem173

Bericht 20 Jul 2014 14:18

Re: Tankini of badpak kopen?

Herfstblaadjes schreef:
Atelier Madame schreef:Uhm je huid wil je beschermen maar dan koop je alleen iets voor je buik? Koop dan een burkini :lol:


Ik heb alleen wat huidproblemen op mijn buik en rug (maar dat hoefde ik in eerste instantie niet persé erbij te vermelden) en niet op mijn armen en benen, dus nee een burkini is gelukkig niet nodig.
Mij een beetje uitlachen ;).

TukTuk, dus jij zegt dat een (goede) zonnebrand beter beschermt dan bedekken? Dat vind ik best gek. Dus eigenlijk moet je dan ook smeren onder je bikini/kleding.

Oh maar dan snap ik het wel :smile:

Deze vind ik wel mooi:
http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/tankini ... 06432.html
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 22 Jul 2014 22:03

Re: Tankini of badpak kopen?

Ik heb het figuur niet voor een bikini dus heb veilig een tankini. Heb pas een nieuwe, ben er blij mee.

[url]. http://www.primadonna.eu/nl/primadonna- ... 4000370fvi[/url]
<<

Anoniem122

Bericht 23 Jul 2014 08:35

Re: Tankini of badpak kopen?

Ik heb trouwens 2 zwangerschaps tankini's gekocht, omdat bij iedere tankini de cups te groot waren bij de maat die ik nodig had. Heb dus 2 zwangerschapstankini's besteld in een veel kleinere maat dan ik normaal heb. En die passen wel gelukkig.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers