Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Teva's

<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 22 Jul 2014 17:32

Teva's

Zijn hier toevallig kindjes met Teva's? Ik heb voor N. Teva's besteld, maar ze heeft best smalle voetjes. Ik kon dus ook niet slagen met andere sandaaltjes. Nu we ze hebben, vind ik ze nog wat breed maar weet even niet of dit gewoon hoort bij Teva's. Heeft iemand toevallig een aanfoto hiervan zodat ik even kan vergelijken?
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 22 Jul 2014 18:17

Re: Teva's

Nu even geen aanfoto (we zijn onderweg), maar bij hem vallen ze ook breed! Het klittenband plakt bijna niet als ik ze op zijn straks doe wat Ruben nodig heeft.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 22 Jul 2014 18:51

Re: Teva's

Thnx Steep! Ik zal zo ff een foto maken en hier plaatsen ik twijfel nl. zo. Opzich heeft N. hier wel zeg maar nog ruimte met het klittenband (om nog strakker te maken). Maar het voetbed/ zooltje is zo megabreed lijkt wel. Misschien omdat ik ook andere schoentjes gewend ben hoor.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 22 Jul 2014 18:55

Re: Teva's

N. heeft normaal breedte van voeten, maar ook hier heeft ze altijd een zichtbare rand om haar voeten heen. Bij de tenen moet dit juist. Ik houd altijd een ruime cm of meer aan vanaf de rand. Dit hoort een beetje bij Teva's, hoort bij het model.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Jul 2014 19:13

Re: Teva's

Mijn peuter heeft de teva hurricane II, ik heb er even snel een foto van gemaakt:
Afbeelding

Ik moet er wel bij zeggen dat hij grote en brede voeten heeft. Dus vergeleken met een kindje met smalle voetjes zal dit nogal een verschil zijn.
#teammaple🍁
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 22 Jul 2014 20:05

Re: Teva's

Thnx UN voor de foto, N. haar voetjes zitten er ook zo in. Dus ik denk echt dat ik moet wennen aan het zooltje zeg maar.

Parisienne, ik heb ze ook vrij ruim genomen. Ze heeft zeker een cm over dus dat zit wel goed.

Kon even geen foto meer maken, zal morgen nog even een foto maken.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Jul 2014 20:17

Re: Teva's

Teva heeft ook een meethulp he, ergens op een site. Zo heb ik bepaald welke maat ik moest bestellen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem234

Bericht 22 Jul 2014 20:45

Re: Teva's

Zoals bij un is het bij mijn dochter ook.
De brede rand zit eromheen. En het klittenband zit op het strakst bijna. Ze loopt er goed op dus vind het zo prima.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 22 Jul 2014 20:49

Re: Teva's

J heeft ook hele smalle voetjes en 'gewone' Teva's waren veel te breed voor haar. Ik kwam dit jaar toevallig het model "Tirra" (ook van Teva) tegen en die zijn een stuk smaller. We moeten nog steeds de bandjes strakker zetten dan 'normaal' maar dan passen ze prima. Deze heeft ze:

Afbeelding
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 22 Jul 2014 21:14

Re: Teva's

Mijn dochter heeft ook hele smalle voetjes en ik heb ze juist niet ruim genomen, anders waren ze echt veel te breed.
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 22 Jul 2014 22:06

Re: Teva's

Ik bedoel eigenlijk met ruim, dat ze idd niet met haar tenen al vlakbij de rand zit. Kan het niet zo goed uitleggen eigenlijk. N. moet even wennen aan de stugheid van de zool geloof ik, maar denk dat ik ze houd.

Thnx voor de tip UN! Dat wist ik niet.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 22 Jul 2014 22:33

Re: Teva's

Bij mijn dochter zit de teen wel meer naar boven. Bovenin niet teveel ruimte. Want hoe groter de schoen, hoe breder natuurlijk. Ze zaten precies pas zeg maar.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers