Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zijn jouw weekplannen?

<<

Anoniem114

Bericht 20 Jul 2014 20:56

Re: Wat zijn jouw weekplannen?

Maandag heb ik gelukkig vrij, ben ik wel aan toe ook na lang weekend werken.
Dinsdag moet ik werken en heb ik 2 vergaderingen die ik niet mag missen, dus wordt lange dag.
En dan gelukkig woensdag weer vrij! :) Dan heb ik wel een meeloopdag met mijn vader in het revalidatiecentrum en gesprek met zijn behandelend arts, dus ben benieuwd.
Donderdag werken, niet een té lange dag gelukkig en vrijdag ben ik ook weer vrij!
Zaterdag een ochtendje werken en 's middags m'n broertjes 16e verjaardag vieren. Zondag heb ik lekker vrij en ga ik met m'n vriend en RYW + Kiddies naar Walibi! :D
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 20 Jul 2014 22:51

Re: Wat zijn jouw weekplannen?

Ik heb al vakantie en vanaf woensdag heeft mijn vriend ook vakantie!

Morgen: koffie drinken bij vriendin, was opruimen, administratie checken
Dinsdag: boodschappen doen, BBQ voorbereiden. 'S avonds komen er ongeveer 12 mensen bbqen, nog voor mijn verjaardag
Woensdag: oppassen op mijn neefje, misschien zwemmen 's middags, even het weer afwachten. En in de avond weer BBQ bij vrienden
Donderdag: gaan we een dagje shoppen, waarschijnlijk Breda, daar is het koopavond
Vrijdag: dagje phantasialand
Zaterdag: nog geen plannen
Zondag: verjaardag, dochtertje van vrienden wordt 6. Feestje + BBQ (3 x in de week, leuk :-) )
<<

Anoniem74

Bericht 20 Jul 2014 22:54

Re: Wat zijn jouw weekplannen?

Het enige wat ik van deze week weet is dat morgen mijn pap mijn badkamer gaat afkitten, dat het heel goed kan zijn dat ik met mijn 'vriend' op pad ga en ik wil mezelf wat inlezen over bepaalde zaken en solliciteren.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Jul 2014 22:58

Re: Wat zijn jouw weekplannen?

Is de buurman nu je 'vriend'?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem74

Bericht 20 Jul 2014 23:01

Re: Wat zijn jouw weekplannen?

Bliss schreef:Is de buurman nu je 'vriend'?


Jup. Helaas wel. Had hem liever mijn vriend genoemd. Maar hij is nog niet zo ver.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 21 Jul 2014 10:38

Re: Wat zijn jouw weekplannen?

Ik heb een drukke week! Sowieso maandag t/m vrijdag werken, en verder vanavond naar bodybalance en eten bij mijn ouders, dinsdag & donderdagochtend hardlopen, woensdag eten bij vriendin, donderdag eten bij mijn zusje, vrijdag sushi eten met Esperanza en vrijdag moet ik ook naar een netwerkontbijt.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 22 Jul 2014 22:28

Re: Wat zijn jouw weekplannen?

SarahKey schreef:Voor de rest ga ik met de kleine man naar zijn vriendinnetjes, naar pinkel en dochter. En voor de rest niets gepland want moet het echt per dag bekijken hoe het gaat.


:love:

Nou dit dus in ieder geval! Vandaag zijn we een paar uurtjes in Ballorig geweest, en donderdag ga ik een dagje naar mijn schoonzus die nu op `vakantie`is in Rotterdam. Kan ik meteen weer mijn zwager even zien en mijn neefjes! :smile:
Vrijdag houden dochter en ik een relax-dagje! Zullen we vast nodig hebben na zo'n drukke dag ervoor.
Zaterdag gaan we naar mijn schoonouders begin van de middag, eind van de middag gaan mijn man en ik naar een feest van mijn oom en tante. Wij blijven ook slapen bij mijn schoonouders, scheelt weer een heel stuk rijden en mijn dochtertje kan lekker doorslapen.
Zondag waarschijnlijk naar de Zwarte Markt met mijn schoonouders, en dan bijtijds naar huis omdat de kleine meid ook weer naar bed moet. Worden drukke, maar gezellige dagen.
Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Suus