Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Anoniem304

Bericht 16 Jul 2014 07:54

Re: Action topic

Als je al zolang zoekt zou ik 'm lekker op Ebay bestellen. Dan heb je 'm binnen 3 weken en nog goedkoper ook.
<<

Anoniem122

Bericht 16 Jul 2014 08:09

Re: Action topic

Is het niet goedkoper om het via Ebay te bestellen?
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 16 Jul 2014 10:14

Re: Action topic

Ben inmiddels voor iets anders geslaagd bij Xenos.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jul 2014 13:22

Re: Action topic

Stom zeg ik was vergeten te zeggen dat ik volledige kurkenonderzetters wilde. Ik zag ze gister dus, maar bovenop zit een print en dat wil ik niet......................jammer!
<<

Anoniem122

Bericht 16 Jul 2014 14:31

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Stom zeg ik was vergeten te zeggen dat ik volledige kurkenonderzetters wilde. Ik zag ze gister dus, maar bovenop zit een print en dat wil ik niet......................jammer!


Blokker heeft ze wel!
http://www.blokker.nl/nl/blknl/koken-en ... el-6-stuks
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jul 2014 14:32

Re: Action topic

Dank je. Volgens mij had ik ze ooit bij Xenos gekocht, maar daar kom ik nooit meer in de buurt.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 21 Jul 2014 05:16

Re: Action topic

Ik heb een paar weken geleden bolletjes wol gekocht, maar het draad is te dun. Ik heb alleen geen bon meer, kan je bij de action zonder bon de ongebruikte bolletjes terug brengen?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Jul 2014 10:41

Re: Action topic

Altijd proberen kan he en als ze moeilijk doen gewoon zeggen dat ze je geen bon hebben aangeboden.
<<

Anoniem86

Bericht 21 Jul 2014 10:54

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Altijd proberen kan he en als ze moeilijk doen gewoon zeggen dat ze je geen bon hebben aangeboden.


Dat vind ik echt stom om te liegen over iets. Eerlijkheid duurt t langst lijkt me. Maar denk dat ze zonder bon niks kunnen eigenlijk.
<<

Anoniem122

Bericht 21 Jul 2014 10:58

Re: Action topic

Linnie, heb je het niet toevallig gepind? Dan kan je van de transactie de gegevens mee nemen, dan kunnen ze het waarschijnlijk wel opzoeken in de computer.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 21 Jul 2014 11:16

Re: Action topic

Ben al geweest. Printerinkt is leeg, dus kon zoiezo niet printen. Maar helaas ze nemen niks terug zonder bon :(. Maja misschien komen ze ooit nog van pas!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 21 Jul 2014 16:59

Re: Action topic

Even een product promoten hoor!! Ik kwam thuis en er bleek een hele hoop schimmel te zitten in de douche. Wilde eerst spul van HG kopen, maar zag schimmelreiniger bij de Action staan, 2 euro nog wat. Heb dat dus eerst geprobeerd, en werkt echt SUPER! Je spuit het er op, en paar minuten later is de schimmel gewoon weg. Je hoeft niet te schrobben oid, ook al staat dat wel op de verpakking.
Wel even je mond afdekken en oppassen met je ogen, het prikte bij mij wel erg.

Het is deze fles:

Afbeelding
<<

Anoniem205

Bericht 21 Jul 2014 17:10

Re: Action topic

Linnie, misschien in een van de duizend haakgroepen proberen te slijten? Of een dunnere naald gebruiken?

TukTuk, klinkt goed. Jammer van de schimmel in de douche :(
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 21 Jul 2014 17:37

Re: Action topic

Handige tip, TukTuk! En kost ook niet veel, de producten van HG vind ik zo duur.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem122

Bericht 21 Jul 2014 17:53

Re: Action topic

Peyton schreef:Handige tip, TukTuk! En kost ook niet veel, de producten van HG vind ik zo duur.


Ja precies, dus daarom probeerde ik eerste deze. Echt ik ben helemaal verbaasd.. Ik sprayde het er op, liep ff de badkamer uit omdat ik een doek wilde pakken om voor mijn mond te doen, en kom terug, is het al bijna weggetrokken. Er staat 10 minuten intrekken op de fles, maar ik had het hooguit 3 minuten in laten trekken.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 21 Jul 2014 18:22

Re: Action topic

TukTuk schreef:
Peyton schreef:Handige tip, TukTuk! En kost ook niet veel, de producten van HG vind ik zo duur.


Ja precies, dus daarom probeerde ik eerste deze. Echt ik ben helemaal verbaasd.. Ik sprayde het er op, liep ff de badkamer uit omdat ik een doek wilde pakken om voor mijn mond te doen, en kom terug, is het al bijna weggetrokken. Er staat 10 minuten intrekken op de fles, maar ik had het hooguit 3 minuten in laten trekken.


Ja hij werkt super! Wij hebben hem ook, ideaal. Even naspoelen en het is weer schoon. Het blijft ook lang weg daarna.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 21 Jul 2014 18:54

Re: Action topic

Ja! Heel fijn spul is dat inderdaad. Voor 2 euro durfde ik het ook wel aan, ik was ook blij verrast!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 21 Jul 2014 20:35

Re: Action topic

Top! De mijne van de Aldi was net op en daar hadden ze hem niet meer. Ik woon in een oud vochtig huis zonder raam in de badkamer dus helaas met enige regelmaat schimmel. Dus overmorgen maar even naar de action want die van de HG was inderdaad iets van 8 euro geloof ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Jul 2014 21:25

Re: Action topic

Pippa schreef:
caribbeanlover schreef:Altijd proberen kan he en als ze moeilijk doen gewoon zeggen dat ze je geen bon hebben aangeboden.


Dat vind ik echt stom om te liegen over iets. Eerlijkheid duurt t langst lijkt me. Maar denk dat ze zonder bon niks kunnen eigenlijk.


Men kan het altijd proberen he, wie niet waagt, wie niet wint! Zolang het niet gebruikt is zie ik het probleem niet.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 22 Jul 2014 16:25

Re: Action topic

Siem schreef:Top! De mijne van de Aldi was net op en daar hadden ze hem niet meer. Ik woon in een oud vochtig huis zonder raam in de badkamer dus helaas met enige regelmaat schimmel. Dus overmorgen maar even naar de action want die van de HG was inderdaad iets van 8 euro geloof ik.

Hij staat vandaag opeens weer in de folder bij de Aldi! Ze hebben hem eens in de zoveel tijd.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 22 Jul 2014 18:01

Re: Action topic

Wolfinschaapskleren schreef:
Siem schreef:Top! De mijne van de Aldi was net op en daar hadden ze hem niet meer. Ik woon in een oud vochtig huis zonder raam in de badkamer dus helaas met enige regelmaat schimmel. Dus overmorgen maar even naar de action want die van de HG was inderdaad iets van 8 euro geloof ik.

Hij staat vandaag opeens weer in de folder bij de Aldi! Ze hebben hem eens in de zoveel tijd.


Bedankt dan ga ik daar morgen even naar toe. Bij de action hadden ze hem nl niet..
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jul 2014 18:02

Re: Action topic

Verkopen ze mini propellors, want ik zweet me elke dag de t#$%&@!?
<<

Anoniem74

Bericht 22 Jul 2014 19:50

Re: Action topic

Het werkt idd. Zelfs op kleding, gister nog gebruikt op een tshirt van mijn zoontje dat per ongeluk nat ergens in een hoekje terecht is gekomen. Daarna gewassen en schimmel is weg!
<<

Anoniem122

Bericht 22 Jul 2014 20:01

Re: Action topic

Ig-Nore schreef:Het werkt idd. Zelfs op kleding, gister nog gebruikt op een tshirt van mijn zoontje dat per ongeluk nat ergens in een hoekje terecht is gekomen. Daarna gewassen en schimmel is weg!


Huh maar was het een wit shirt dan? Want er zit bleek in?
Wel goed om te weten trouwens!
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jul 2014 21:56

Re: Action topic

Ig-Nore schreef:Het werkt idd. Zelfs op kleding, gister nog gebruikt op een tshirt van mijn zoontje dat per ongeluk nat ergens in een hoekje terecht is gekomen. Daarna gewassen en schimmel is weg!


Voor hetzelfde geld was het niet goed gegaan. Vind je dat niet riskant?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers