Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dreumes 1.5 jaar en slapen in een camper..

<<

Fiene

Bericht 21 Jul 2014 21:55

Dreumes 1.5 jaar en slapen in een camper..

Mijn man heeft een geweldig idee om een camper te huren en dan een week lang te gaan reizen richting Denemarken. Het lijkt me geweldig leuk maar omdat we dan al rond 2 augustus willen gaan heb ik nog wel wat vragen rondom een dreumes en een camper.

Onderweg zit ze uiteraard gewoon in haar zitje en stoppen we regelmatig maar hoe doen we het met slapen? Samen met R in een bed zou kunnen maar madame blijft nooit liggen ben ik bang. Ik lees al verschillende tips over hoe het zou kunnen maar ben benieuwd of hier meiden met ervaring zitten.
<<

Anoniem331

Bericht 21 Jul 2014 21:59

Re: Dreumes 1.5 jaar en slapen in een camper..

Wij zijn vorig jaar met de camper weg geweest. Niet een grote of een luxe. Dochter sliep op de dinette, en wij achterin op het vaste bed met de jongste (bijna 3 toen) tussen ons in. Kon prima.
Ik vind dat altijd het leuke van kamperen, je maakt het passend.
<<

Anoniem74

Bericht 21 Jul 2014 22:03

Re: Dreumes 1.5 jaar en slapen in een camper..

Wij hebben 2x door Amerika gereisd met een camper. De eerste keer was de oudste bijna 2 (en de jongste een boon in mijn buik:)) en de tweede keer was de jongste bijna 1 1/2 en de oudste bijna 4. Beide keren hebben we een campingbedje gebruikt. Paste precies, al hadden we de tweede keer wel een slide out, dus iets meer ruimte.

Ik moet wel erbij vermelden dat de camper beide keren 10 meter was, dus een stukje groter dan die me hier zult huren. Weet niet of een babybedje dan wel past...
Wat is de indeling vd camper?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 21 Jul 2014 22:06

Re: Dreumes 1.5 jaar en slapen in een camper..

Ik heb alleen ervaring met caravan. En daar paste een camping bedje in.
Ik zou het gewoon proberen. En dan eerst N naar bed en pas als ze slaapt R naar bed....
of jullie moeten zelf elk naast een kind liggen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Fiene

Bericht 21 Jul 2014 22:08

Re: Dreumes 1.5 jaar en slapen in een camper..

Ig-nore; we hebben nu op twee campers een optie genomen, ik meen dat bij beiden 1 'echt' bed zit en dat voor het andere bed je de bank op moet klappen, maar daar moet ik even om liegen.

Mijn idee was ook al om een vd kids bij ons te leggen en de ander alleen. We moeten alleen iets hebben waardoor N niet zomaar uit bed kan klimmen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Jul 2014 22:08

Re: Dreumes 1.5 jaar en slapen in een camper..

Is zo'n Deryan travel cot niet handig? Die vind ik echt fijn als een campingbedje geen optie is.
#teammaple🍁
<<

Fiene

Bericht 21 Jul 2014 22:08

Re: Dreumes 1.5 jaar en slapen in een camper..

Urban Naked schreef:Is zo'n Deryan travel cot niet handig? Die vind ik echt fijn als een campingbedje geen optie is.


Ja dank je wel! Daar had ik idd ook al aan gedacht.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers