Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschaps topic - tot 12 weken

<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 20 Jul 2014 12:15

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

ik ben uitgegaan van de eerste dag van de laatste menstruatie en dat was 6 mei maar waarschijnlijk heb ik een late eisprong gehad, maar maakt niet uit het kloppend hartje was het belangrijkst en nu krijg ik nog een echo is ook leuk!
<<

Anoniem104

Bericht 20 Jul 2014 13:56

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Dat klopt inderdaad niet altijd. Ik heb mn eisprong gevoeld dus wist ongeveer wanneer de vruchtbare dag was.
Aan de hand daarvan klopt de uitgerekende datum wel.
<<

Anoniem104

Bericht 21 Jul 2014 10:18

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Zo spannend, morgen de termijnecho!
Daarna kamertje bekijken die we gereserveerd hebben. Moeten helemaal naar Venlo, dat is bijna 1,5 uur rijden voor ons. :laughcry:
<<

Anoniem112

Bericht 21 Jul 2014 10:33

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Spannend believe! Wat een eind weg voor een kamertje! Hahaha

Ik tel af tot woensdag, eerste echo, zo benieuwd!
Verder heb ik de afgelopen dagen voornamelijk op de bank doorgebracht, zo ontzettend beroerd voel ik me, ook echt heel erg moe.
Vanmorgen gaat t best redelijk moet ik zeggen, nog maar een dagje thuis rustig aan doen want morgen wil ik wel weer eens met de kinderen op stap, naar t strand ofzo.
<<

Anoniem205

Bericht 21 Jul 2014 10:35

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Believe, spannend! Ik duim voor je!
En Annemijn,balen dat je zo beroerd bent. Zeker met de warmte van afgelopen dagen :(
<<

Anoniem104

Bericht 21 Jul 2014 10:37

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Annemijn ja, ver weg is het wel. Van de site aukgaaf, misschien ken je die wel.
Ze hebben zulke leuke brocante kamertjes! :)
Spannend, nog maar 2 dagen voor jou! Balen dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk blijft het vandaag weg en kun je lekker genieten van een dagje strand morgen.

Oreo, jij bent al over de helft, leuk! Voel je je goed?
<<

Anoniem280

Bericht 21 Jul 2014 10:44

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik heb echt heel weinig last van de kwaaltjes. Wel voelde ik mij beroerd met de warmte van afgelopen dagen en had ik een opgeblazen gevoel steeds. Mijn vriend werd zelfs gek van mijn gezucht.
Op het moment zijn mijn darmen hyper actief. Steeds gebrobbel en piepjes/plopjes in mijn buik. Vind het gezellig klinken :)
En het valt me op dat de kat weinig van me wil weten, normaal kwam hij meteen bij me kopjes geven, op schoot liggen etc. Nu komt hij niet even kopjes geven. Op schoot ligt hij 2 seconden om vervolgens bij mijn vriend te liggen.
En ik hoor van buren om mij heen, die van niets weten, dat ik directer ben dan anders :palm:
En toen was het meteen, ben je zwanger? Nee!
<<

Anoniem97

Bericht 21 Jul 2014 11:26

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Hahaha caramba, ik heb dat ook heel erg dus moet daar echt opletten.

Ik meld me ook maar weer is, afgelopen weekend weer naar ameland geweest, daar begon de misselijkheid echt erger te worden en nu weer hondsberoerd de hele dag, ga maar even kijken of ik daar iets voor kan krijgen.
Afgelopen weken was ik heel positief maar nu ineens super onzeker maar probeer dat van me af te zetten, ik moet nog een ruime week tot de echo, hoop zo dat die goed is.
Verder deze week lekker rustig aan doen.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 22 Jul 2014 08:47

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Believe, veel plezier vandaag!!!
Wat betreft het vertellen hebben we voor de rest van de familie niet echt iets speciaals in gedachte.
En ik bedoelde ook meer dat onze ouders dan tegen anderen kunnen zeggen dat zij opa en oma worden :)

Annemijn, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Morgen de echo, spannend en leuk.

Caramba, wat 'grappig' dat de kat het dus blijkbaar ook al doorheeft? En dat je op situaties ineens zo anders gaat reageren. Hopelijk gaat het niet al teveel opvallen ;)

Hier alles z'n gangetje, behoorlijk vermoeid wel...
Die warmte helpt dan ook niet echt, het is zo benauwd op de slaapkamer :P
De middagslaapjes helpen wel gelukkig.
Misselijkheid valt wel mee, het helpt echt als ik maar vaak kleine beetjes eet!
Nog 10 nachtjes tot onze termijnecho :D
<<

Anoniem112

Bericht 22 Jul 2014 08:50

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Dankje oreo.

Believe, heb net even op de site gekeken, erg leuk!! Vandaag je termijn echo, veel plezier!!

Hahah Caramba, ik ben ook veel pinniger dan normaal.

Och gaia jij ook zo beroerd..en onzeker, balen is dat, heb je al wat gekregen voor de misselijkheid?


Hier geen nieuws, behalve dat ik me echt zo zo ziek voel steeds.... Kan niets dan op de bank hangen of in bed.. Morgen de echo, ik hoop zo dat die goed is, dan is al die ellende niet voor niets..
Volgende week gaan we twee weken op vakantie en ik hoop toch zo dat het te doen is... :(
<<

Anoniem104

Bericht 22 Jul 2014 09:36

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Snirp, veel kleine beetjes eten is herkenbaar, goed middeltje inderdaad.
Heb je de boel gisteren niet kunnen luchten?

Annemijn, anders voor de zekerheid Suprimal halen? Ik had ook twee doosjes bij mij op vakantie, maar heb het niet hoeven te gebruiken. Het zou de misselijkheid moeten onderdrukken.
Spannend morgen de echo!

Wij mogen vanmiddag, zo spannend! Ook de intake, ben wel benieuwd wat ze dan gaan doen, bloeddruk opmeten en bloed afnemen hebben ze al gedaan.
<<

Anoniem57

Bericht 22 Jul 2014 09:41

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Believe, bij een intake vragen ze meer dingen als hebben jullie erfelijke ziektes in de familie, willen jullie prenatale screening etc.

Annemijn, beterschap he! Anders even aangeven bij de verlos en wat halen hoor!
<<

Anoniem280

Bericht 22 Jul 2014 09:45

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik had nachtdienst (slaapdienst) en kon niet goed slapen. Ben ik met mijn stomme kop dingen gaan lezen die ik gewoon niet moet lezen.
Wat ik heb gelezen maakt me iets onzeker :eyes:
Hopelijk volgende week goede echo!
En niet met dat gaan rondlopen wat ik heb gelezen.
<<

Anoniem104

Bericht 22 Jul 2014 09:49

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Oh oké, bedankt Parel! Vind het trouwens zo tof voor jullie, een meidengezin, echt leuk :D .
Niet dat een jongen niet leuk was geweest trouwens hoor :P .
<<

Anoniem57

Bericht 22 Jul 2014 11:59

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Daarom, is niks engs aan hoor die intake! Ze wil gewoon even weten hoe jullie in elkaar zitten zeg maar.
Hoe laat heb je de echo? Dan mag het de wereld in, toch? Weet nog echt niemand het? Ik zie het wel verschijnen op facebook later!

Ja, leuk he! Ik loop nog steeds op rozen haha
Had een jongen ook tof gevonden hoor, maar dit is toch ook wel érg leuk!
<<

Anoniem104

Bericht 22 Jul 2014 12:15

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Heb de echo om half 4 :) We houden het nog even stil tot na het weekend, aankomend weekend hebben we al onze vrienden over de vloer voor een 'vakantieborrel', dan maken we het bij hen bekend. Vervolgens aan familie en maandag aan collega's en dan mag iedereen het weten! :)
3 goede vriendinnen weten het, ouders/schoonouders, broers/zussen en 1 collega. Dus het is voor de meeste nog wel een verrassing! :D

Heel gaaf inderdaad! En handig, kun je L. haar spullen nog een keer gebruiken (als je die bewaard hebt tenminste).
<<

Anoniem57

Bericht 22 Jul 2014 12:51

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik heb heel weinig bewaard van L., ik vind het veel te leuk om nieuwe dingen te kopen! Heb wel wát dingen bewaard, en godzijdank zit er qua geboortedatum maar 1 maand tussen, dus dat kunnen we in het goede seizoen hergebruiken!

Succes vanmiddag!
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 22 Jul 2014 13:01

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ondanks dat ik niet zo actief ben en meer een meelezer, wil ik toch even laten weten dat wij vandaag een goede termijnecho hebben gehad! 22 februari is de uitgerekende datum. We houden het stil tot na onze vakantie eind augustus. Ik ben pas 9 weken, dus het is nog vroeg! Dierbaren zijn al wel op de hoogte.

Veel succes iedereen!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem104

Bericht 22 Jul 2014 13:11

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Nieuw kopen is ook leuk Parel :)

Sophiee wat fijn! Is het niet te vroeg voor de termijnecho? Dacht dat dat tussen de 10-12 weken moest?
Fijne vakantie!
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 22 Jul 2014 13:28

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Klopt, maar ik ga vrijdag op vakantie en kom pas terug als ik al 14 weken zwanger ben. Het ging dus helaas niet anders! Gelukkig was de baby heel rustig en gaven alle drie de metingen dezelfde datum aan. Anders hadden we een probleem gehad :D.

Succes vanmiddag trouwens, blijft toch spannend zo'n eerste echo!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem104

Bericht 22 Jul 2014 16:35

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Termijnecho was helemaal goed! Ben 2 dagen vooruit gezet, uitgerekende datum wordt 2 dagen eerder.
Ons kleintje was lekker aan het rondhupsen, net een kleine stuiterbal :heart: .
<<

Anoniem97

Bericht 22 Jul 2014 17:32

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat fijn believe!

Ik heb net zetpillen gekregen ( emesafene) hopelijk helpen die.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 23 Jul 2014 08:19

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Sophiee, gefeliciteerd!! Fijne vakantie :)
Believe, wat fijn dat de echo goed was! Geniet er maar lekker van.

Hier alles prima, warmte viel me vannacht mee, dus lekker geslapen.
Gistermiddag ook nog maar even wat uurtjes geslapen, aangezien ik gisteravond uit eten ging met vriendinnen.
<<

Anoniem112

Bericht 23 Jul 2014 08:22

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Sophie wat fijn!!

Gaia, ik hoop voor je dat het gaat werken, hoeveel Mg heb je gekregen? En ook twee keer daags? Ik heb de tabletten 10 Mg twee keer daags.

Believe ook fijn een goede echo!

Snirp, heerlijk dat je zo even kan slapen tussen door, lekker genieten ervan hoor!

Wij hebben zo de echo om 10.00 uur, heb er al buikpijn van......
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 23 Jul 2014 08:25

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Heel veel succes zo Annemijn! Ik duim voor een goede echo!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers