Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Earlybirds

<<

Anoniem88

Bericht 18 Jul 2014 12:21

Earlybirds

Ik kan me herinneren dat hier op het oude forum nog een topic over was. Wie haakt er nog voor Eearlybirds? Ik heb ontzettend veel haakgaren liggen waar ik eigenlijk al heel lang niets mee doe. Dit vind ik dan iets goeds om m'n garen aan te besteden :)

Ik denk dat ik vanmiddag of vanavond eens het eerste birdje ga proberen te maken.
<<

Anoniem205

Bericht 18 Jul 2014 12:48

Re: Earlybirds

als je eea wilt weten, let me know!
Laatst gewijzigd door Anoniem205 op 21 Jul 2014 10:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem88

Bericht 18 Jul 2014 18:13

Re: Earlybirds

Haha, dat wist ik! Volgens mij zag ik laatst iets van jou op je Facebook/Twitter voorbij komen waardoor het weer even onder m'n aandacht kwam.
<<

Anoniem205

Bericht 18 Jul 2014 19:46

Re: Earlybirds

**
Laatst gewijzigd door Anoniem205 op 21 Jul 2014 10:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 18 Jul 2014 21:48

Re: Earlybirds

Ik heb er een paar gemaakt, zowel birdjes als nicu's en vlindertjes. Vond het mooi om op deze manier iets te kunnen doen voor die kleintjes en het idee erachter erg mooi!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem198

Bericht 21 Jul 2014 09:07

Re: Earlybirds

Vind het ook een mooie stichting! Door miscommunicatie met de fotograaf hebben wij helaas geen fotoshoot gehad en dus ook geen birdje.

Oreo begint jou echte naam met een D.?
<<

Anoniem205

Bericht 21 Jul 2014 10:17

Re: Earlybirds

yes, that's me!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers