Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke ipad of toch een e-reader?

<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 20 Jul 2014 15:14

Welke ipad of toch een e-reader?

Wij denken erover om nog een ipad aan te schaffen. We hebben een ipad 2 van 2,5 jaar geleden en we gebruiken deze beide vrij veel. We gebruiken 'm vooral om mee te internetten en ik gebruik 'm ook veel om op te lezen, want ik heb geen e-reader. Ik neem 'm ook wel eens mee naar mijn werk, dan lees ik er in de trein op. Mijn man neemt 'm ook wel eens mee naar vrienden die dezelfde hobby als hij doen of neemt 'm een enkele keer mee naar zijn werk.

Nu twijfelen we tussen een e-reader, want die is natuurlijk gemaakt om op te lezen en ze zeggen dat deze een fijner scherm heeft om op te lezen (al vind ik de ipad ook prima lezen) en een ipad mini 2 of ipad air, want dan kunnen we 'm ook beide tegelijk gebruiken om te internetten. Een ipad is natuurlijk wel duurder dan een e-reader.

Wat zouden jullie doen? Of wat hebben jullie zelf in huis?
<<

Anoniem113

Bericht 20 Jul 2014 15:39

Re: Welke ipad of toch een e-reader?

Ik heb sinds kort een ereader en het leest veel fijner dan op de ipad. Als ik buiten zit dan kan ik het scherm van de ipad amper zien en kijk ik meer naar mezelf. Er zit ook wifi op internet werkt ook op de reader maar niet super snel en bij mij in zwart wit.
<<

Annouk.

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 152

Geregistreerd: 06 Okt 2013 20:37

Bericht 20 Jul 2014 15:53

Re: Welke ipad of toch een e-reader?

Ik heb zowel een ipad air als een e-reader. Om te lezen vind ik een e-reader fijner, omdat lezen op dit beeld minder vermoeiend is. Ook kan je instellen dat de achtergrond geen licht geeft en dan heb ik het gevoel alsof ik een ' echt' boek lees in plaats van op een scherm. Qua internetten is een ipad natuurlijk handiger, want dit kan volgens mij niet op mijn e-reader.
Stand up for what you believe in, even if you're standing alone.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 20 Jul 2014 16:31

Re: Welke ipad of toch een e-reader?

Wij hebben zowel een iPad als een e-reader. Zelf gebruik ik de iPad eigenlijk nooit. Ik heb een iPhone waar ik eigenlijk alles mee doe, of ik gebruik de laptop. De e-reader gebruik ik eigenlijk alleen als ik op vakantie ga. Anders vind ik een gewoon boek lezen prettiger. Reizen doe ik niet meer met het openbaar vervoer. Toen ik nog op school zat vond ik de reader wel fijn daarvoor.

In jouw geval zou ik voor de iPad gaan. Je vind het niet vervelend lezen op de iPad die je nu hebt, en je vind het ook leuk om er andere dingen mee te doen die je met een reader niet kunt. Dan is het slimmer denk ik om een iPad te nemen.
<<

Anoniem79

Bericht 20 Jul 2014 16:47

Re: Welke ipad of toch een e-reader?

Wij hebben allebei een ipad en ik heb pas ook nog een ereader gekocht. Ik vind lezen op de ipad niet fijn, ik vind hem te zwaar, het licht veel te fel en buiten heb je er niets aan. Ik heb echt heel lang getwijfeld of ik een ereader zou kopen, maar ik heb er echt geen moment spijt van gehad, het leest zoveel beter.
Maar mijn ipad gebruik ik ook best veel, dus als je geld over hebt zou ik ze beide kopen ;) Ik denk wel dat ik nu zelf voor een mini zou gaan (en dan heb je nog 100 euro over voor een ereader).
<<

Anoniem205

Bericht 20 Jul 2014 19:12

Re: Welke ipad of toch een e-reader?

Als je het geld hebt, zeg ik en-en. Ik heb een ipad 3 en een ereader. Ipad gebruik ik voor een miljoen dingen, thuis. Ereader zit altijd in mijn tas, waar ik ook ben/heen ga. Sinds ik de ereader heb, heb ik ook geen papieren boek meer gekocht, alleen maar digitale boeken. De dag dat mijn ereader overlijdt, koop ik direct een nieuwe :smile:
<<

Anoniem186

Bericht 20 Jul 2014 19:27

Re: Welke ipad of toch een e-reader?

Wij hebben het ook allebei en ik zou eigenlijk niet meer zonder willen. De iPad om mee te internetten en de e-reader om mee te lezen. Ik vind een e-reader echt heerlijk lezen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers