Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe laat jij je huis achter?

<<

Anoniem112

Bericht 18 Jul 2014 12:08

Re: Hoe laat jij je huis achter?

Schoon en opgeruimd!

Laatst was ik bij de buren omdat een week weg waren en ik de planten water moest geven en daar stond nog een bord met macaroni in de gootsteen.. Jak!
<<

Anoniem234

Bericht 18 Jul 2014 15:16

Re: Hoe laat jij je huis achter?

Oh dat is wel een beetje vies ja Annemijn.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 19 Jul 2014 16:28

Re: Hoe laat jij je huis achter?

Bederfelijke etenswaren gooi ik weg en ik zorg dat de prullenbak leeg is. Verder doe ik niet veel bijzonders en laat ik het net zo achter als normaal.

Ik trek wel voor de zekerheid de stekkers eruit. De laatste keer ook per ongeluk de stekker van de koelkast/vriezer eruit getrokken. Dat was niet zo'n leuke thuiskomst...........
<<

Anoniem86

Bericht 19 Jul 2014 16:37

Re: Hoe laat jij je huis achter?

Schoon, opgeruimd en netjes. Ik zag tips met bv tijdschriften neerleggen enz, maar dat heb ik normaal ook niet, lijkt me raar om dan ineens te doen.

Koelkast bederfelijke dingen weg, fruit op en vaatwasser/wasmand leeg.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 19 Jul 2014 17:30

Re: Hoe laat jij je huis achter?

Meestal stofzuigen we de dag er voor wel even, stoffen e.d doe ik wekelijks en ga ik dan niet nog extra doen. Bederfelijk eten gooien we weg of we zorgen dat het op is. Wij zetten altijd de afwasmachine aan op het moment dat we vertrekken, we zetten de laatste kopje en vaat van het ontbijt er in en dan is alles schoon als we thuis komen, de afwasmachine gaat vanzelf uit. En ik check altijd of de Nespresso schoon is.
Meestal draai ik de dagen voor vertrek nog wel een wasje, ook omdat ik ook altijd bepaalde kledingstukken mee op vakantie wil nemen, maar de handdoeken en het vuile ondergoed van de dag van vertrek hangen gewoon op het rekje/ liggen in de wasmand.
Een grote rommel is het hier eigenlijk nooit, dus extra opruimen hoeft niet echt. De vuilniszak gooien we weg en ik zet de emmer van de pedaalemmer altijd ernaast zodat die kan luchten. Een doekjes over de toilet en een scheut wc eend er in en wij zijn weg.

Ik ga niet extra poetsen, dat houden we sowieso allemaal wel bij en ik heb dan vakantie en geen zin om de vakantie te beginnen met een waslijst aan rotklusjes!!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 20 Jul 2014 16:51

Re: Hoe laat jij je huis achter?

Ja, ik zorg wel dat ik het netjes achterlaat. Eigenlijk doe ik de meeste dingen die de rest hier ook doet.

Koelkast zo goed als leeg, in ieder geval geen verse dingen meer in de koelkast bewaren. Prullenbak legen. Stofzuigen en de woonkamer stofzuigen. De kattenbak verschonen. Alle afwas gedaan. Voelt voor mij ook allemaal wel normaal aan. Ohja en opruimen doe ik ook. Zo fijn dat je in een leeg en opgeruimd huis thuis komt.

Daarnaast hebben we altijd mensen die voor onze katten zorgen. Ik vind dat wel zo netjes om het huis een beetje fatsoenlijk achter te laten. Dus ik doe het voor mijzelf, maar ook wel voor de mensen die achterblijven.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers