Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kindje naast een winkel laten plassen?

<<

Anoniem97

Bericht 18 Jul 2014 07:38

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Maar er is toch altijd wel een boom dan in de buurt? Dan zou ik hem daar laten plassen maar meestal mogen ze wel in een winkel plassen, gelukkig gebeurt dat niet zo vaak.

Maar ik zou dus niet tegen de muur laten plassen.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 18 Jul 2014 21:23

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Laatst was er een mevrouw met haar 3-jarige peuter bij de snackbar en het kereltje moest plassen. Mevrouw vroeg aan personeel of hij even naar het toilet mocht, maar dat mocht niet. Was alleen voor personeel. Peuter plaste bijna in zijn broek, dus toen ook maar even buiten op de stoep met het kereltje gaan staan boven een plantbak. Tja, op dat moment was ik toch blij dat dochter niet naar toilet hoefde. Maar ik snap die moeder wel. Als mijn dochter moet plassen, dan moet het NU. En niet over 5 minuten, anders is ze nat.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Jul 2014 21:24

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Ik weet niet of er een wc is op de markt, maar er waren wel iets verder op struikjes geweest.

Ik vond het ook wel vies dat het gewoon naast de kruidvat was zeg maar en dat iedereen daar nog langs moest lopen. Ze deed het ook niet bepaald in een hoekje ofzo.
:heart: :heart: 2011
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers