Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hotel in Parijs

<<

Anoniem178

Bericht 11 Sep 2013 13:12

Hotel in Parijs

Over een paar maanden wil ik met vriend naar Parijs. Omdat ik er nog nooit geweest ben, terwijl het zo dichtbij ligt. We denken in elk geval dat we voor de trein gaan (110 euro retour voor 2 personen), maar het hotel vinden we best moeilijk, er is nogal een aanbod.

We zoeken iets wat gewoon schoon en netjes is, 3-4 sterren, hoeft niet heel erg luxe, al hebben we wel bedden gezien die wij als éénpersoons zien en zij als tweepersoons verkopen. Budget is ongeveer 200-300 euro voor 2 nachten. Liefst centrum. Zwembad, restaurant, fitness etc. gaan we niet gebruiken. Liefst geen zakenhotel.

Heeft iemand tips? Waarop kunnen we nog meer letten? Of wie heeft een aanrader?
<<

Anoniem173

Bericht 11 Sep 2013 19:52

Re: Hotel in Parijs

Nette prijs voor een ticket!

Ik zou kiezen voor een hotel nabij gare du nord, handig om je bagage in het hotel te kunnen laten de laatste dag.
<<

Anoniem273

Bericht 11 Sep 2013 20:28

Re: Hotel in Parijs

Absoluut Hotel Arvor, in Saint Georges. Mooi hotel, heel aardig en behulpzaam, goed Engels sprekend personeel en schoon. Top locatie, vlakbij de metro en dicht bij Les Halles, maar toch rustig gelegen en geen overlast. Enige minpunt vind ik het te dure ontbijt (€14 pp) maar je kunt prima in de straat ontbijten of bij de bakker langs. Op 2 minuten lopen zit ook een mooie Carrefour supermarkt. Bagage kun je ook gewoon laten staan de laatste dag.

http://www.booking.com/hotel/fr/arvor.nl.html

Ik ben hier nu twee keer geweest. Zes jaar geleden en in juli dit jaar. Genieten :) De boekenkast in de lounge vonden we zo mooi, dat we er zelf ook eentje gemaakt hebben.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 11 Sep 2013 23:51

Re: Hotel in Parijs

http://paris-hotel-princeeugene.com/m/en/

Zelf niet gezeten, maar m'n ouders aantal keren.
Mooi hotel, niet duur en ligt bij de halte nation
<<

Anoniem205

Bericht 12 Sep 2013 11:34

Re: Hotel in Parijs

Wij zijn, op het advies van Harisson, 2 jaar geleden naar de 'keten' van My Hotel geweest. Was prima. Ontbijt stelde niet heel veel voor, maar was inclusief. Evenals een lunchsandwich, flesje water en fruitje.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 12 Sep 2013 11:36

Re: Hotel in Parijs

Ik ben ook naar een hotel van die keten geweest Oreo! Het was klein en het ontbijt was niet fantastisch, maar de ligging was goed, het was redelijk schoon en je kreeg een lunchpakketje, haha.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem178

Bericht 12 Sep 2013 14:43

Re: Hotel in Parijs

Bedankt! De tip om vlakbij Gare du Nord te gaan zitten is wel een hele goede. Die van Aziraphale is helaas al bezet dat weekend, zag er wel goed uit. Had iets anders vlakbij het station gevonden, maar kan niet boeken zonder creditcard. Vriend haalt die volgende week even op, hopelijk is er dan nog genoeg vrij.

Treinreisje bleek bij nader inzien toch het dubbele te zijn. Vriend had enkele reis opgezocht. :nopompom:
<<

Anoniem19

Bericht 13 Sep 2013 08:42

Re: Hotel in Parijs

Heb je wel eens hier gekeken?
http://www.waytostay.com/nl/appartementen-parijs/?orgid=357&gclid=CKPqi7zix7kCFYlF3godSzYAZg

Dat zijn particulieren die een appartement/kamer verhuren. Het is betrouwbaar, er is gewoon een klantenservice e.d. en het is heel betaalbaar! Het is mijn vriend en mij echt goed bevallen. Wimdu schijnt ook erg goed te zijn maar daar heb ik zelf nog geen ervaring mee.
http://www.wimdu.nl/parijs
<<

Anoniem5

Bericht 15 Sep 2013 11:45

Re: Hotel in Parijs

Welk deel van het land woon je?
Ik vloog altijd voor 100 euro retour met transavia vanaf Rotterdam, treinkaartjes kocht ik vaak voor 25 euro per enkele reis via nshispeed, ze hebben regelmatig aanbiedingen dus die zou ik in de gaten houden (vroege ochtend tickets en tickets na spitsuren waren altijd t goedkoopst) het is echte zonde om veel aan een ticket uit te geven als dat niet nodig is. Ik ging ook weleens met de bus via eurolines, ging dan altijd ' s nachts en sliep in de bus, 's nachts was het altijd vrij rustig. Met de bus kon ik volgens mij voor 35 euro retour. Ik heb een jaar lang minimaal 3 tickets per maand gekocht maar echt nooit meer dan 100 retour betaald en 100 was dan ook alleen voor vliegtickets.
<<

Anoniem178

Bericht 15 Sep 2013 12:52

Re: Hotel in Parijs

Darcy, dat is een hele goeie! In Berlijn heb ik wel eens een appartement gehuurd, vonden we fijner met een grotere groep. We bleven er ook langer, dan is een koelkast wel fijn. Maar qua prijs ziet het er heel goed uit en er zitten leuke karakteristieke appartementjes bij.

Coco, Eindhoven Airport is het beste te doen voor ons. Andere vliegvelden zijn zover om dat het niet rendabel is qua benzinekosten.
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:21

Bericht 15 Sep 2013 12:59

Re: Hotel in Parijs

Transavia vliegt niet naar Parijs. Alleen Klm/Airfrance. Je zou evt ook nog bij megabus kunnen kijken voor goedkope tickets. Vertrekt vanuit Amsterdam! En beter en sneller dan eurolines.
<<

Anoniem5

Bericht 15 Sep 2013 14:46

Re: Hotel in Parijs

Oh, wat jammer dat transavia niet meer naar Parijs vliegt!
Dan zou ik de acties van nshispeed in de gaten houden als je toch pas over een paar maanden gaat.
<<

Anoniem119

Bericht 15 Sep 2013 16:53

Re: Hotel in Parijs

Als je een appartementje leuk vindt, zou ik zeker ook bij Airbnb.com kijken.

De buurt van Gare du Nord is niet zo leuk, daar zou ik nooit gaan zitten. Over het algemeen zijn stationsbuurten nooit de leukste/veiligste van een stad.

Ik vind zelf de buurt rondom de Sorbonne/St Michel/St Germain erg leuk. Maar tot nu toe nog nooit een hotel gevonden waar ik een tweede keer heen zou gaan, dus geen echte aanraders dus.
<<

Anoniem19

Bericht 15 Sep 2013 17:04

Re: Hotel in Parijs

Marin schreef:Als je een appartementje leuk vindt, zou ik zeker ook bij Airbnb.com kijken.

De buurt van Gare du Nord is niet zo leuk, daar zou ik nooit gaan zitten. Over het algemeen zijn stationsbuurten nooit de leukste/veiligste van een stad.



Wel in Londen :cheering:

Wij zaten in Parijs in Montmartre, dat was echt super.
<<

Anoniem119

Bericht 15 Sep 2013 17:13

Re: Hotel in Parijs

Darcy schreef:
Marin schreef:Als je een appartementje leuk vindt, zou ik zeker ook bij Airbnb.com kijken.

De buurt van Gare du Nord is niet zo leuk, daar zou ik nooit gaan zitten. Over het algemeen zijn stationsbuurten nooit de leukste/veiligste van een stad.



Wel in Londen :cheering:

Wij zaten in Parijs in Montmartre, dat was echt super.


Nou ja, dat zijn ook niet de allerbeste buurten in Londen. In Rome bijv ook, wil je echt niet rondom het station zitten. Meestal zijn dat net even wat onveiligere buurten.

Montmartre heb ik zelf echt niks mee, te ver van de rest van Parijs, echt een soort dorpje op zich (= dus wel leuk, maar niet echt de ultimate Paris feeling voor mij).
<<

Anoniem19

Bericht 15 Sep 2013 17:17

Re: Hotel in Parijs

Nee oke niet het allerbeste nee maar ik heb me geen seconde onveilig gevoeld om de hoek bij Euston station. Was ook heel mooi daar, maar goed we dwalen af :P
<<

Anoniem119

Bericht 15 Sep 2013 17:18

Re: Hotel in Parijs

Haha ja, om het nog net iets meer off topic te maken, de allerlekkerste risotto die ik ooit heb gegeten was in een restaurant op de hoek van Euston ;)

Anyway! Parijs, leuk!
Je gaat het vast heel erg leuk vinden Rovine!
<<

Anoniem178

Bericht 15 Sep 2013 20:43

Re: Hotel in Parijs

We zitten nu heel sip te kijken naar de computer. Wilden eerst de treinreis boeken en daarna een heel schetig appartementje. Wordt die trein ineens 100(!) euro duurder, terwijl ze de goedkopere tijdstippen wel nog steeds als beschikbaar geven. Nu voelen we ons dus genaaid, dus de Thalys kan de pot op met zijn snerttarieven. :nopompom:

Iemand nog tips hoe we er kunnen komen? We neigen nu naar auto, dan zijn we voor dik 100 euro klaar, maar we zitten er allebei niet om te springen zo'n afstand te rijden.
<<

Anoniem119

Bericht 15 Sep 2013 21:35

Re: Hotel in Parijs

Oh wat balen Rovine! En je cookies verwijderen? Helpt dat niet?
Met de auto valt het ook wel mee qua kosten, maar moet je wel een hotel zoeken waar je goed kunt parkeren natuurlijk.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 15 Sep 2013 23:05

Re: Hotel in Parijs

Rovine schreef:We zitten nu heel sip te kijken naar de computer. Wilden eerst de treinreis boeken en daarna een heel schetig appartementje. Wordt die trein ineens 100(!) euro duurder, terwijl ze de goedkopere tijdstippen wel nog steeds als beschikbaar geven. Nu voelen we ons dus genaaid, dus de Thalys kan de pot op met zijn snerttarieven. :nopompom:

Iemand nog tips hoe we er kunnen komen? We neigen nu naar auto, dan zijn we voor dik 100 euro klaar, maar we zitten er allebei niet om te springen zo'n afstand te rijden.



Met de bus. Megabus, idbus of eurolines.
<<

Anoniem273

Bericht 16 Sep 2013 10:20

Re: Hotel in Parijs

Wat jammer, Rovine! Ik ben begin juli voor €60 p.p. retour naar Parijs geweest met de Thalys. Dus er zijn wel leuke aanbiedingen te vinden, maar je moet net geluk hebben. Ik zou dan persoonlijk met de auto gaan, al is het niet fijn rijden in Parijs zelf.
<<

Anoniem5

Bericht 18 Sep 2013 22:03

Re: Hotel in Parijs

Kunnen jullie niet vroeg in de ochtend met de trein vertrekken? Anders de bus, dat vond ik echt goed te doen ook.
Of idd de auto, maar ik zou zelf die afstand niet graag rijden als ik ook nog wat aan de dag daar wil hebben.
In Parijs zou ik ook niet rijden. Wellicht zou je de auto in een suburb kunnen zetten en de rest per metro doen. Ik had voor de deur heel vaak auto's van toeristen geparkeerd staan. Vanaf mijn huis was je met 2 min lopen in Parijs.
<<

Anoniem5

Bericht 18 Sep 2013 22:06

Re: Hotel in Parijs

Woon je trouwens in Brabant dat eindhoven airport goed te doen is? Is het dan geen optie om vanaf Brussel de Thalys te pakken?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers