Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 14 Jul 2014 20:43

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Na 10 uur op z'n vroegst. Nu is dat ook eigen belang want dat gegil in de ochtend vind ik vreselijk.
Hier staat er in het weekend wel eens om 10 uur of eerder al kinderen aan de deur. Ik snap dat echt niet!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Fiene

Bericht 14 Jul 2014 20:43

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Ook niet eerder dan een uur of 10. Vind het zelf ook erg vervelend als ik om 8 uur al gillende kinderen hoor buiten.
<<

Anoniem123

Bericht 14 Jul 2014 20:46

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Ik vind 9 uur op zaterdag erg laat. Dan hangt er hier meestal al een was aan de lijn, hebben we boodschappen gedaan en speelt kind al heerlijk buiten. (en met heel heet weer liggen we soms ook al in een zwembadje haha)

Voor zondags vind ik het wel een schappelijke tijd. Al ontbijten wij vaak buiten en dat is ook voor 9 uur. Kortom: wij zijn altijd eerder buiten :smile:
<<

Anoniem162

Bericht 14 Jul 2014 21:19

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Mamsie schreef:Na 10 uur op z'n vroegst. Nu is dat ook eigen belang want dat gegil in de ochtend vind ik vreselijk.
Hier staat er in het weekend wel eens om 10 uur of eerder al kinderen aan de deur. Ik snap dat echt niet!


Aan de deur vind ik ook niet prettig. Ik zet vaak de bel af 's avonds en laat 's morgens het rolluik dicht zodat mijn zoontje niet ziet dat er al kinderen op straat zijn. Ik vind het echt leuk zo'n wijk met kinderen maar ik moet natuurlijk nog mee met hem omdat hij pas 2.5 jaar is en ik heb gewoon weinig zin om 's morgens met de buurkinderen voor op straat te zitten.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 14 Jul 2014 22:01

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Mirthe schreef:
Mamsie schreef:Na 10 uur op z'n vroegst. Nu is dat ook eigen belang want dat gegil in de ochtend vind ik vreselijk.
Hier staat er in het weekend wel eens om 10 uur of eerder al kinderen aan de deur. Ik snap dat echt niet!


Aan de deur vind ik ook niet prettig. Ik zet vaak de bel af 's avonds en laat 's morgens het rolluik dicht zodat mijn zoontje niet ziet dat er al kinderen op straat zijn. Ik vind het echt leuk zo'n wijk met kinderen maar ik moet natuurlijk nog mee met hem omdat hij pas 2.5 jaar is en ik heb gewoon weinig zin om 's morgens met de buurkinderen voor op straat te zitten.


Ik kan helaas de bel er niet uittrekken. Wel laat ik altijd de gordijnen dicht. Ik heb al eens gezegd dat ze niet mogen aanbellen als die dicht zijn. Helaas onthouden ze t niet.... Ofzo.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem 146

Bericht 15 Jul 2014 11:07

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Ben ik de enige die 9 uur relatief vroeg vind? Misschien sta ik er tegen die tijd anders in, hoor. Volgens mij moesten wij vroeger altijd wachten tot 10 uur.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jul 2014 11:12

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Ik vind 10 uur in het weekend echt heel laat. Je zit toch zelf ook al eerder buiten als het zo uit komt?
<<

Anoniem193

Bericht 15 Jul 2014 11:24

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Ik vind 10 uur ook echt laat. Dan hebben wij net als SarahKey, de week boodschappen al gedaan, de auto gewassen, de hond uitgelaten, was gedraaid en opgehangen :P
<<

Anoniem 146

Bericht 15 Jul 2014 12:05

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Haha, misschien zijn we wat trage (op)starters dan. ;)
<<

Anoniem58

Bericht 15 Jul 2014 12:32

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Mamsie, die kinderen zijn er hier ook. Ik vind dat echt heel vreemd, ontbijten die gezinnen niet met z'n allen ofzo?
Of kinderen die om 21.15 nog aan de deur staan, vind ik ook heel raar.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jul 2014 12:34

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Bolletje schreef:Mamsie, die kinderen zijn er hier ook. Ik vind dat echt heel vreemd, ontbijten die gezinnen niet met z'n allen ofzo?

Maar hoelaat ontbijt je dan pas? Wij hadden om 7:30 ontbijt vroeger met z`n allen (nouja, met m`n ouders, m`n broers hadden toen al katers enzo, haha). Om half 9 speelde ik dan echt wel buiten. Mijn buurmeisje was soms al eerder, haha. :ja:
<<

Anoniem58

Bericht 15 Jul 2014 12:37

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

In het weekend en in de vakanties?? Nee wij ontbijten pas tegen 9u in de ochtend, soms zelfs later.
<<

Anoniem86

Bericht 15 Jul 2014 12:45

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Hier spelen ze enorm vroeg al op straat, tot 11 uur in de avond en dat vind ik belachelijk en storend. Maar vanaf een uur of 9 vind ik het wel prima, als ze gewoon spelen en niet alleen maar schreeuwen en gillen.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jul 2014 12:49

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Bolletje schreef:In het weekend en in de vakanties?? Nee wij ontbijten pas tegen 9u in de ochtend, soms zelfs later.

Ja hoor, wij waren thuis altijd vroeg, heerlijk. Juist in de vakanties en in het weekend vroeg opstaan, dan heb je nog iets aan je dag. :ja:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Jul 2014 12:51

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Ik werk drie dagen in de week en kan in principe er dus 4 uitslapen. Ik slaap schijnbaar erg vast want we wonen tussen twee basisscholen in en de twee doordeweekse dagen word ik daar nooit wakker van. Nu is het ook bijvoorbeeld onwijs druk op de pleinen.
2015 💙
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Jul 2014 12:51

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Als je uitslaapt heb je ook iets aan je dag, want dan ga je meestal ook wat later naar bed. Ik ben veel meer een avondmens, ik hou ervan om nog lekker laat op te zijn, muziekje op, boek lezen of nog wat schrijven. Ik heb echt een hekel aan vroeg opstaan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jul 2014 12:55

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Susan schreef:Als je uitslaapt heb je ook iets aan je dag, want dan ga je meestal ook wat later naar bed. Ik ben veel meer een avondmens, ik hou ervan om nog lekker laat op te zijn, muziekje op, boek lezen of nog wat schrijven. Ik heb echt een hekel aan vroeg opstaan.

Ik ben beide denk ik. Ik hou van laat opblijven `s avonds en vroeg opstaan in de ochtend.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Jul 2014 13:02

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

O nee, ik heb wel mijn slaap nodig. Tot hoe laat blijf jij dan op? Ik zit het liefst echt tot een uur of 2, ik voel me heel vrij als ik tot diep in de nacht op kan zijn en mijn eigen gang kan gaan. Maar dat doe ik dus alleen als ik weet dat ik de volgende ochtend me nog een keer om kan draaien.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jul 2014 14:12

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Over het algemeen tot een uurtje of 1, maar het wordt ook wel eens later als ik in een goed boek zit ofzoiets. Als ik vrij ben dan heb ik (voor m`n gevoel?) juist veel minder slaap nodig. Ik heb dan `s avonds al zin om de volgende ochtend vroeg op te staan haha.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 15 Jul 2014 21:06

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Vanaf 9.30/10 uur. Wij zijn de enigen met kleine kinderen hier in de buurt en echt zachtjes spelen kunnen ze niet. Wij wonen wel vrijstaand maar onze buren zitten er dicht genoeg bovenop om het gegil te kunnen horen. Eerder komen ze dus in het weekend niet buiten. Wel zijn ook wij trage opstarters en ontbijten we vaak pas tussen 9 en 10 dus heel veel eerder staan ze toch nog niet te stuiteren :D
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Jul 2014 21:41

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Urban Naked schreef:Oh da's wel jammer FashionMommy, maar dan houden jullie dat dus met z'n allen ook in stand.. heb je er wel eens over gesproken met je buren?


Het ene gezin met 3 valt niet mee te praten en het andere gezin met 4 onder 5 hebben verteld dat ze met niemand rekening zouden houden, want het zijn immers "kinderen". Duidelijk. Ik hou de eer daarom aan mijzelf en ze mogen van mij op elk moment van de dag naar buiten, maar vaak willen ze het zelf nog niet.
Maar ik probeer wel met mijn naaste buren soort van rekening te houden, niet schreeuwen/luidruchtig zijn, maar heb ze nog nooit horen klagen. Mijn ene buurvrouw vond zelfs dat onze meiden zich zo goed alleen/samen konden vermaken en ik vroeg domweg serieus of ze last van ze had, maar ze bedoelde het juist positief en zei zelfs ach joh maak je niet! Je hebt hebt heerlijke meiden!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 15 Jul 2014 22:28

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Ik hang vaak om een uur of 8/9 al wel een was op en dan gaan de kinderen ook mee naar buiten.
Mijn man begint rond een uur of 9 wel te klussen, heel soms eerder, maar dan werkzaamheden met weinig lawaai.
Daarnaast gooi ik `s morgens (vooral met warm weer) de achterdeur open wanneer ik beneden ben, dat betekend dat de kinderen dan ook naar buiten kunnen. Meestal zijn we rond half 8 beneden, maar dan moeten ze eerst nog eten en aankleden.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem331

Bericht 15 Jul 2014 22:37

Re: Vanaf hoe laat laat je je kind in de tuin in weekend?

Maar het zou toch ook niet best zijn als je niet rond die tijd de was op kunt hangen? Is het dan zo erg dat je iets hoort van je buren? Ik zou denken dat je dan beter buitenaf kunt gaan wonen, en zo van niemand last hebt.
Ik hoor ook tussen half 7 en 8 uur elke buurman of buurvrouw naar het werk gaan, soms kletst de een nog even met de ander om 7 uur, maar kan me daar toch echt niet aan storen.
Als mijn kinderen om 8 uur buiten willen spelen dan moeten ze dat lekker doen, ik zou echt verbaasd zijn als 1 van mijn buren daar over zou klagen eerlijk gezegd.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers