Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouw/bruidsbladen

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 18 Sep 2013 13:35

Trouw/bruidsbladen

Welke bruidsbladen zijn er in omloop? Heb gisteren Bruid & Bruidegom gekocht om wat ideeën op te doen (en we gaan de 29e naar de open trouwlocaties dag).
Maar al bladerend vroeg ik me af welke bladen er nog meer zijn en welke jullie het beste vinden.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 18 Sep 2013 14:10

Re: Trouw/bruidsbladen

WitWedding en nog een waar ik de naam zo niet van weet.
WitWedding is bij mij veruit favoriet.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Zero

Bericht 18 Sep 2013 14:40

Re: Trouw/bruidsbladen

Bruid en Bruidegom is wel de grootste, en wat Sam al zegt, WitWedding is ook een goede. Ik heb hier nog een 'Ja ik wil' magazine liggen (maar deze is voornamelijk regionaal) en sommige tijdschriften (zoals de Glossy) hebben ook wel eens wedding specials.
Anders zou je naar een grotere boekhandel kunnen gaan en kijken of ze engelse bladen hebben (vaak ook leuk ter inspiratie en daarvan zijn er ook nog een aantal)

Ik ben net bezig met adverteren op the Perfect Wedding.nl, ook een hele handige site om ideeën op te doen en wellicht staan daar nog meer magazines!
<<

Snirp

Bericht 18 Sep 2013 15:20

Re: Trouw/bruidsbladen

Ik heb ook een abonnement op Bruid en Bruidegom en heb daarnaast nog wat 'Witwedding's gekregen van een collega.
Ook het tijdschrift 'Trouwen' heb ik een keertje gekregen.
BenB is wel mijn favoriet :)
<<

Anoniem119

Bericht 18 Sep 2013 18:09

Re: Trouw/bruidsbladen

Zo uit m'n hoofd de vier Nederlandse trouwbladen:

Bruid&Bruidegom (leukste vind ik zelf, en sta ik weer in en Zero ook!)
Witwedding
Trouwen
Glossy Wedding

En je kunt natuurlijk altijd een Engels of Amerikaans blad zoals Martha stewart wedding kopen, als inspiratie. Loooove it. Alleen kan je dan niet alles in NL krijgen.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 18 Sep 2013 21:35

Re: Trouw/bruidsbladen

Ik heb geen een trouwblad gehad, Etsy en Pinterest waren mijn beste vrienden :)
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron