Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hiermee naar de HA/gynaecoloog gaan? (Update pag. 2)

<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 25 Jun 2014 17:11

Re: Hiermee naar de HA/gynaecoloog gaan?

Goed dat je gebeld en geweest bent!
<<

Anoniem56

Bericht 28 Jun 2014 17:20

Re: Hiermee naar de HA/gynaecoloog gaan?

Ik mag uiteindelijk a.s. donderdag al voor een echo en moet voor de zekerheid ook een soa-test laten doen, die ga ik ook donderdag afgeven. Kan ivm m'n werk pas de 14e naar de huisarts voor de uitslagen, dus dat is nog even afzien. Heb ook weer erg veel (tussentijds) bloedverlies nu en buikpijn, dus echt k*t. M'n ijzergehalte (hb) was gelukkig wel goed, 8.3 :)
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 28 Jun 2014 18:49

Re: Hiermee naar de HA/gynaecoloog gaan?

Ik heb dit ook gehad. Na een uitstrijkje, SOA test, urine onderzoek en inwendige echo bleek er niks aan de hand te zijn. M'n hormoon huishouding was gewoon in de war. Ik kreeg daar een kuurtje voor en nu is alles weer back to normal.
<<

Anoniem56

Bericht 28 Jun 2014 19:06

Re: Hiermee naar de HA/gynaecoloog gaan?

Ik hoop dat dat bij mij ook zo is Bacio! Ben je daarna ook weer anticonceptie gaan gebruiken?
<<

Anoniem56

Bericht 11 Jul 2014 20:46

Re: Hiermee naar de HA/gynaecoloog gaan?

Ik krijg dinsdag alle uitslagen, spannend! Inmiddels heb ik m'n stopweek gehad (gewoon flink 'ongesteld' geweest) en ben daarna niet meer begonnen met de pil. Bloed wel nog steeds licht helaas. Ik wacht eerst even af wat de huisarts dinsdag gaat zeggen, aan de ene kant wil ik die troep niet meer maar aan de andere kant ben ik bang om weer heel erg ongesteld te worden zoals vroeger. Condoom gebruiken is ook niet fijn opzich, maarja.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 14 Jul 2014 00:19

Re: Hiermee naar de HA/gynaecoloog gaan?

Zure Mat schreef:Alle pillen zijn troep. Gewoon mee stoppen. En nee, dit is niet normaal. Lijkt erop alsof je lichaam in de war is van al die extra hormonen. Enige opties? Condooms of een koperspiraal.



Mee eens. Ik had ook altijd last van doorbraak- en contactbloedingen. Op advies van de ha destijds verschillende pillen geprobeerd. Zwaarder, lichter maar niets hielp. Toen als laatste redmiddel helemaal gestopt met de pil en binnen no time was alles weer op regel. Ik ga nooit meer aan de pil, wat een rotzooi.
Mother of 3 adorable children
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 14 Jul 2014 11:33

Re: Hiermee naar de HA/gynaecoloog gaan?

Ik ben ook vrijwel continu ongesteld en door sex wordt het altijd erger. Ik heb een vleesboom aan mijn baarmoeder, maar deze zit aan de buitenkant en zou geen invloed moeten hebben op de bloedingen. Anticonceptie gewijzigd, wat extra dingen geprobeerd... en maar weer eens naar de gyn. De laatste keer had ik een gyn in opleiding en zij controleerde alles extra goed en ontdekte een poliep in mijn baarmoeder. Deze gaan ze over aan paar weken weghalen. Waarschijnlijk is dat de oorzaak van alles. Het weghalen is een hele kleine ingreep, die ze ook meteen op de poli wilden doen, maar omdat ik bijna flauwviel van de pijn, moet ik terugkomen en gaan ze het onder verdoving doen :redface: zo'n poliep is overigens met een echo amper te zien, maar omdat ik een gyn had die net van de opleiding kwam, heeft ze echt ieder plekje driedubbel gecheckt en ze is uiteindelijk nog met een camera in mijn baarmoeder gegaan om het te kunnen controleren. Het onderzoek was een hel, maar ik ben wel blij dat er eindelijk iemand echt goed gekeken heeft!
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem56

Bericht 14 Jul 2014 12:58

Re: Hiermee naar de HA/gynaecoloog gaan?

Oh dat klinkt kut Niekske! Maar wel goed dat het zo gecheckt is en dat er nu iets aan gedaan kan worden.
Ik ben wel blij, wat sinds zaterdag bloed ik niet meer, zelfs niet na de seks :smile: Alleen nu slik ik dus geen pil, ben wel een beetje bang voor mijn 'eigen' menstruatie omdat die vroeger zo erg was. Aan de andere kant is het fijn zonder die hormoontroep en ben ik wel benieuwd hoe het nu gaat zonder. Morgenochtend krijg ik alle uitslagen en zal ik dat ook wel even bespreken met de huisarts.
<<

Anoniem56

Bericht 15 Jul 2014 19:46

Re: Hiermee naar de HA/gynaecoloog gaan?

Vanmorgen de uitslag gehad, er is niks gevonden, gelukkig! Geen soa, geen poliepen/myomen, niks. De huisarts dacht ook dat m'n hormonen/lichaam in de war waren door de pil. Ben blij dat ik nu gestopt ben met die zooi! Hopen dat het nu goed blijft gaan. Ben ook heel erg blij dat ik geen myomen heb zoals m'n moeder, hopelijk krijg ik dan niet zulke problemen met zwanger worden als wat zij heeft gehad.
<<

Anoniem173

Bericht 15 Jul 2014 19:49

Re: Hiermee naar de HA/gynaecoloog gaan? (Update pag. 2)

Fijn :)
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers