Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorjaar 2014 mama's

<<

Anoniem75

Bericht 06 Jun 2014 09:36

Re: Voorjaar 2014 mama's

Haha heerlijk toch!

En ja daar heb ik het best moeilijk mee. Daarbij is S. ook helemaal papa fan en kan ik het de laatste weken toch niet goed doen bij hem en dan steekt het best wel. Dan denk ik zie je wel dat komt allemaal door het eerste 1,5 jaar. Maar dat hoeft natuurlijk niet.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 11 Jun 2014 14:59

Re: Voorjaar 2014 mama's

Razz: lijkt mij moeilijk om te merken dat het gevoel zo veel verschilt in het genieten enzo.
En succes straks als je weer moet werken!
M. Heeft nog geen ritme, maar ik probeer er nu een beetje ritme in te zien door alles op te schrijven (voeding, rusten, spelen)

Snoezel: went m al een beetje aan de fles? En wat klinkt ze idd voorbeeldig! Heb je dat zo besteld? :P

Hoe is het met de rest? Ik zag een super leuke foto van m. Van Katrien! Wat een leuk ventje zeg!

De cadeautjes en kaartjes zijn opgeruimd! Ik kom er achter dat ik geen kleding in maat 62/68 hoef te kopen. Complete garderobe gekregen.
M. Zijn hanekam groeit nog steeds door, en de laatste weging bij het cb liet zien dat m.zelf ook goed groeit.
Ik vond het consultatie bureau an sich ook een hele ervaring. Veel huilende kindjes en een aantal boze moeders. Gelukkig was onze kleine rustig. En goed gekeurd door de arts.
Wat een hitte hè? Zaterdag had m. Een huildag en ik denk dat hij last had van de warmte, want normaal is hij goed te troosten. Alleen jammer dat we net op een verjaardag zaten :angel: ( of eigenlijk wel een mooi excuus om weer te gaan)
Ik ben ook nog steeds helemaal verliefd op mijn kleine man en nu hij af en toe een klein beetje begint te lachen.... Dan smelt ik helemaal!!!
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 18:25

Bericht 11 Jun 2014 16:23

Re: Voorjaar 2014 mama's

Shy, ik ben heel benieuwd hoe het nu met jou/jullie is! :)

Snoezel, alweer gewend aan het werkende leven? Lukt het inmiddels met de fles?

Razz, wat vervelend dat je zo terugkijkt op je tijd met S. Maar ook wel weer heel fijn dat het nu zo veel beter gaat met T.! Huilt hij al wat minder?

Soleil, ook alles opgeruimd dus, heerlijk he! En ook al zo veel kleertjes, hier ook voorlopig genoeg... I. had dit weekend ook een huildag, wat toevallig. Zal inderdaad wel door de warmte komen. Weet ook echt niet wat ik haar aan moet trekken!

Ben ook benieuwd of/wanneer jullie een beetje een ritme met de kleine hebben/hadden? Ik ga ook beginnen met het opschrijven zoals Soleil, ik kan er soms geen peil op trekken. Gister heeft ze echt de hele dag door geslapen, kreeg haar bijna niet wakker. En vandaag is ze rond alle voedingen heel lekker actief en vrolijk, echt weer een heel ander kind.

Hier gaat verder alles goed! Morgen voor het eerst naar het CB om 'gecheckt' te worden door de arts, ben heel benieuwd. Sinds maandag slaapt ze ook in haar ledikant op haar eigen kamertje, dit gaat echt prima. Onze bolletje werd echt te groot voor de wieg, sloeg steeds met haar armpjes tegen de spijlen of kwam er met haar hoofd tegenaan, vaak vond ik haar 's morgens met haar beentjes tussen de spijltjes door (en dan nog proberen om haar beentjes zo pijnloos mogelijk terug te duwen... :laughcry: ). Ze slaapt nu een stuk rustiger, en wij ook! Moet nog wel af en toe heen en weer met inslapen, maar als ze eenmaal slaapt, slaapt ze zo 6 uur achter elkaar door en soms verrast ze ons door zelfs langer door te slapen!
2014 2016 2019
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 13 Jun 2014 18:52

Re: Voorjaar 2014 mama's

Razz: Wat lijkt me dat vervelend dat je zo naar op de eerste tijd met S terugkijkt, gelukkig kun je nu wel volop genieten van je gezinnetje. Wat het ritme betreft, K krijgt de eerste fles om 6.30 en gaat daarna weer slapen tot 10.00-10.30 na de fles gaat hij meestal even "spelen" in de box tot hij moe wordt en dan leg ik hem wakker in zijn bed waar hij gaat slapen tot ongeveer 14.00-14.30 na de fles weer even in de box en slaapt hij tot ongeveer 18.00 uur daarna weer naar bed tot 23.30 uur en dan slaapt hij weer door tot 6.30. Ook hier dus een behoorlijke slaapkop. De ene keer gaat het beter dan de andere keer soms is hij ook al wel eerder wakker en mag hij er dan ook uit en soms slaapt hij nog gewoon door. 's avonds heeft hij meestal zijn huil/mopper momentje maar als hij dan slaapt, slaapt hij ook zo door tot 23.30 uur en moeten we hem dan echt wakker maken. Hier heeft het heel erg geholpen door hem steeds hetzelfde aan te bieden dus overdag na het voeden even knuffelen daarna zelf spelen in de box en als hij moe begint te worden wakker naar bed.

Snoezel: Wat jammer dat M nog niet echt uit de fles wil drinken, wel fijn dat ze zo tevreden is. En jij ook al zo'n heerlijk makkelijk kind, genieten is dat.

Soleil: Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat. Haha zelfs boze moeders op het cb ja? Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Wel een ruziend stel, hun kindje moest heel erg huilen na het prikje en vader leek dat niet zo goed te begrijpen haha.
Leuk is dat he als die kleintjes beginnen te lachen, ik kan dan ook helemaal wegsmelten.

Mikado: Hoe is het gegaan op het cb? En wat fijn dat ze al zo goed doorslaapt.

All: Het gaat hier echt supergoed, K doet het heel goed en is supertevreden en erg vrolijk. Het ritme zit er hier ook goed in. Woensdag zijn we naar het cb geweest en K is goed gegroeit, hij weegt nu 53.25 gram en is 56,5 cm lang. Ook heeft hij zijn eerste prikjes gehad, hij moest even heel hard huilen maar was zo weer stil. 's avonds had hij wat moeite om in slaap te komen omdat hij i.v.m de prikjes niet ingebakerd mocht worden, maar toen hem dat eenmaal was gelukt heeft hij doorgeslapen tot 5.30 uur toen had hij last van zijn beentjes, ik mocht er ook echt niet aankomen want dan krijste hij het uit. Gelukkig heeft hij na zijn fles nog weer heerlijk geslapen en was het daarna over.

Ik ben benieuwd hoe het met Lindsya en Moonlight is?
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 13 Jun 2014 21:12

Re: Voorjaar 2014 mama's

Appeltje: klinkt als een heel fijn ritme wat K heeft. Idd lekker veel slaap. Wat zielig dat zijn beentjes zo'n pijn deden! En fijn dat hij ook zonder het inbakeren goed sliep. Tot welke leeftijd hebben dat meestal nodig?

Mikado: was de kleine goed gekeurd? Ik zie trouwens al helemaal voor mij hoe de baby in de knoop zit met de wieg... :laughcry:

Oké, een aantal vragen voor jullie:
- hoe lang doen jullie baby's erover om in te slapen?
- en is mijn baby de enige die denkt :'Sleep is for the weak!! :P :laughcry: ( het gaat prima hoor, maar hij kan soms zo vechten tegen de slaap overdag, in de nacht slaapt hij heerlijk en heeft nog maar 1 echte nacht voeding. Dus ik ben erg tevreden)

Snoezel: veel plezier morgen!
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 14 Jun 2014 07:52

Re: Voorjaar 2014 mama's

Even snel, zit te kolven aan de ene kant EN mijn kind te voeden aan de andere kant :smile: Reageer later uitgebreider.

Maar soleil, super lief dat je daaraan denkt!!!!! :heart: Dank je wel! Komt helemaal goed, ik kijk er al de hele week echt zo ontzettend naar uit... Het is zoooo heerlijk daar!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 14 Jun 2014 20:16

Re: Voorjaar 2014 mama's

Mikado, T. huilt gelukkig een heel stuk minder en ik kan nu zelfs zeggen dat het gewoon een tevreden mannetje is :) En wat fijn dat jullie meisje al wat uurtjes achter elkaar maakt qua slaap! Hier is het nog erg wisselend. De ene nacht komt hij na 4 uur en de andere nacht zit er 7 uur tussen (zoals vannacht)

Appeltje hier begint er nu ook langzaam een ritme te komen al vind ik nog wel dat T. niet zo veel slaapt als de rest hier als ik dat zo lees haha. Maar idd regelmaat is heel belangrijk! Naar hè die prikjes. Hier viel het gelukkig mee. Ik hoop dat het voor de rest van de prikjes ook zo geld.

Soleil, volgens mij is inbakeren 'nodig' tot 6 maanden als ik me niet vergis. T. is ook een baby die niet zoveel slaapt overdag. Maar zodra hij moppert gaat hij gewoon richting bed! En de ene keer valt hij gelijk in slaap en 's avonds als ik heb rond 19.00 uur naar bed brengt duurt het soms wel een half uur.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 15 Jun 2014 22:15

Re: Voorjaar 2014 mama's

Mikado: hier gaat het goed!
Ik ben sinds deze week weer aan het werk, de eerste keer dat ik de kinderen wegbracht ben ik huilend naar de bushalte gelopen :laughcry: de tweede keer ging het gelukkig al iets beter. Onze gastouder stuurt heel regelmatig foto's en berichtjes dus ik weet de hele dag door wel een beetje hoe het met ze gaat.

Ze is zo'n lief tevreden poppetje, slaapt heerlijk elke avond bij ons in de cosleeper, ze eet goed en groeit goed. Ondertussen heeft ze ook haar eerste prikjes gehad wat natuurlijk minder leuk was, maar dat hoort erbij he!

Met nu weer het werken erbij is het wel weer behoorlijk wennen om een gewoon ritme te krijgen, morgen ook weer werken dan haalt mijn man de kinderen op bij de gastouder na zijn werk. Dan ben ik ondertussen ook opweg naar huis en dan moeten we nog koken, kindjes in bad of douchen, weet nu al niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen.

Hoe doen andere moeders dat? En dan ook nog zo dat zoon een beetje op tijd op bed ligt want de dag erna is het weer naar de gastouder om 07.00 :P

Hier begint D.inthe ook te lachen, ook zo ontzettend lief. Ik hoef maar even zachtjes tegen haar te praten en ze begint al. Ik smelt dan echt helemaal, zo fijn!
Haar broer vind het ook allemaal heel leuk. Gister maakte ik hem wakker en ik had haar in mijn handen, had haar even bij hem in zijn bed gelegd toen ging hij even knuffelen met haar echt heel kort maar het was echt een knuffel heel schattig :heart:

Hoe is het verder met iedereen? Ik was dit topic net als Razz ook vergeten en schaam mij diep haha.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 16 Jun 2014 13:32

Re: Voorjaar 2014 mama's

Hallo allemaal,

Ook maar even van mij laten horen.
Lang geleden alweer... :palm:
Eerst maar even op iedereen reageren :ja:

Appeltje: De prikjes waren goed gegaan. Wat zielig vond ik het. Ze krijste het uit en ik moest ook hard huilen. V. kreeg in de avond last. Ze kreeg wat verhoging en moest veel huilen. Gelukkig bleef het daar bij. Ze was 5050gram en 57cm.
Hoe zijn de prikjes bij K gegaan. Fijn dat jullie je ritme hebben gevonden. Het kinderdagverblijf klinkt ideaal. Hopen dat het bevalt.

Razz: Hoe is het werken bevallen? Ik kan me voorstellen dat je er tegen op zag.. Dat zie ik nu al en ik moet pas 4 juli weer.
V heeft nog niet echt een slaapritme overdag. Meestal na de voeding even spelen en dan slapen. Soms leg ik haar boven, maar vaak slaapt ze nog in de kinderwagen. Daar slaapt ze altijd heerlijk. Ik voed V op verzoek en zit meestal rond de 7 voedingen per dag. Echt ritme heeft ze helaas nog niet hierin.
Wat naar om te lezen dat ze zo terug kijkt op de eerste tijd met S. Nu maar dubbel en dwars genieten van je twee wonders.

Snoezel: wat een klein slaapkopje hebben jullie. Hier ook een meisje dat moeite heeft met de fles. Welke fles gebruiken jullie? Na lang zoeken hebben wij nu de avent natural. Ze drinkt hier wel uit, maar het gaat niet van harte. Het liefst heeft ze de borst. Over een kleine 3 weken moet ik weer aan het werk, dus we oefenen nu elke dag.

Shy: Heerlijk he, die lachjes. Fijn dat de gastouder rekening houdt met de gevoelens van mama. Die foto's zijn vast fijn!

Soleil: Hier gelukkig ook geen boze ouders. De twee keren dat wij er waren was het erg rustig. Nou woon ik ook in een klein dorp dat kan meespelen.

All: Mijn kleine meisje is morgen al weer 10 weken. Ik geniet elke dag van haar. Ook ben ik blij dat ik twee weken vakantie na mijn verlof heb geplakt. Anders zou ik deze week alweer moeten beginnen... :omg: De tijd vliegt voorbij.
Met V gaat het goed. Ze is een tevreden meisje en slaapt sinds een week door. Nu komt ze overdag wel wat vaker voor voeding, maar daar kan ik mee leven. Ze slaapt van 23:30 tot 7:00uur. Ze slaapt ook nog steeds bij ons op de kamer, al zal dat niet lang meer duren. Ze schrikt namelijk wakker van ons. Als het bed kraakt of mijn man snurkt. Ik zal er toch aan moeten geloven haar in het grote bed te leggen, al ben ik hier voor mijn gevoel nog niet aan toe.
Ze kan ook zo lekker babbelen. Als ik tegen haar praat maakt ze allerlei geluidjes terug en lacht ze. Dan smelt ik echt. We kunnen samen hele gesprekken hebben. Zo leuk dat contact maken.
zoals ik al schreef blijft bij ons het flesje ook lastig. Ze heeft nog maar een paar keer een hele voeding uit de fles gedronken. Meestal neemt ze een beetje en komt dan na een uur weer voor de borst. Ach ik heb genoeg voorraad in de vriezer, dus dat komt vast goed straks.
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 17 Jun 2014 12:13

Re: Voorjaar 2014 mama's

Ik zie dat ik ook al een tijd niet meer gereageerd heb.

Eppie, wat lekker dat ze doorslaapt! Gezellig he dat "kletsen", wij hebben ook altijd hele gesprekken. Het zal zeker even wennen zijn als jullie meisje op haar eigen kamer gaat slapen, maar steeds wakker worden moet ook niet.

Shy, is het allemaal gelukt gisteren? Wat een geren en gevlieg dan zeg. Fijn dat het zo goed gaat!

Soleil, overdag slaapt M weinig, hij valt wel makkelijk in slaap, maar slaapt vaak erg kort. Die hazenslaapjes doen hem wel goed want daarna is hij vrolijk. 'S avonds geef ik hem zijn fles in zijn kamertje met de gordijnen dicht, dan leg ik hem in bed en meestal gaat hij dan gelijk slapen. Dan slaapt hij ook gewoon lang en goed. Lekker dat het slapen 's nachts zo goed gaat.

Appeltje, fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat! En weinig last van de prikjes gelukkig.

Mikado, ook al zo'n slaapkopje! Hoe is het gegaan bij het consultatiebureau?

Razz, lastige gevoelens lijken mij dat. M heeft overdag totaal geen ritme wat betreft slapen, de ene dag slaapt hij een paar keer kort en de andere dag slaapt hij een paar uur achter elkaar. Ook de tijdstippen verschillen enorm. Zolang hij zo vrolijk blijft maak ik me er niet druk om.

Soleil, bedankt voor je compliment! Ik ben ook zo gek op hem, hij lacht heel veel, zo schattig.

Snoezel, ook bij jullie zo'n voorbeeldige baby, wat fijn! Hoe gaat het nu met het drinken uit de fles? Zo lang ze vrolijk is zal het wel goed zijn inderdaad. Als ze wel op gewicht blijft tenminste.

Hier gaat het ook nog steeds voorbeeldig! Het kamperen ging heel erg goed, M was netzo vrolijk en blij als thuis, dus we kunnen met een gerust hart op vakantie. Hij groeit ook goed, vorige week was hij al 64 cm. Ik heb net 2 nieuwe broeken gehaald want ze worden allemaal te kort.
Nu ik lees dat jullie allemaal weer aan het werk moeten ben ik stiekem best blij dat ik in de ww zit. Ik zou best wel weer aan het werk willen hoor, maar ik geniet zo enorm nu.
<<

Moonlight

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 51

Geregistreerd: 09 Okt 2013 11:08

Bericht 17 Jun 2014 14:23

Re: Voorjaar 2014 mama's

Hallo dames

Lang geleden dat ik hier iets heb geschreven. Het is ook al zo lang geleden dat ik het zelfs even vergeten was dat ik hier mee schreef :)

Met ons mooie meisje gaat het super goed! We zijn zo trots op haar. Twee weken na de geboorte begon ze eigenlijk aan het einde van de middag tot en met een uur of 22.00 continu te krijsen en huilen. Non stop. Wij zaten met ons handen in het haar want dit heeft tot aan haar 9e week geduurd! In die periode wilde zij ook alleen maar aan mij vast geplakt zitten. Dus 's nachts sliep ik met haar bovenop mij, dit was de enige manier om zelf ook nog een beetje aan slaap toe te komen. Wat was ik het zat. Ik dacht echt op een gegeven moment als dit zo blijft dan hoeft het voor mij niet, maar ja je moet toch door want het kleine hummeltje heeft wel 24 uur per dag verzorging nodig. In die periode zijn we 4 keer naar de EH geweest via de huisartsenpost en is onze kleine 1 keer 2 nachten opgenomen geweest. Toen we de 4e keer naar de EH zijn geweest hebben we eindelijk iets voorgeschreven gekregen namelijk ranitidine (zantac) omdat ze verborgen reflux heeft. Twee dagen laten sliep ze op zichzelf eindelijk in haar eigen ledikantje en was het een heel ander meisje geworden. Zo rustig, zo zoet en vooral zo vrolijk.

We hebben een heftige periode gehad maar genieten nu nog meer van haar dan dat we al deden :love: Sinds 2,5 week slaapt ze nu ook door. Zo fijn! Ze is bijna 4 maanden en ik kan niet anders zeggen dan dat wij intens van haar genieten.. Heerlijk kindje is het.

Hoe is het met jullie? Heb eerlijk gezegd niet alle pagina's terug gelezen. Hopelijk bij jullie ook alles goed.
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 17 Jun 2014 19:58

Re: Voorjaar 2014 mama's

Zo, ik laat me ook weer eens horen :idea: :redface:

Soleil, hoe was het op het CB? Goed gegroeid? Fijn dat het voeden zo goed gaat! En ik herken net wel, toch een bijzonder gevoel om dan als nieuwe mama met jouw kindje ergens te lopen. Ik voel me soms echt heel gelukkig en trots. En ook herkenbaar van de garderobe, we hebben echt enorm veel gekregen. En een huildagje hoort er soms bij, maar leuk is het nooit natuurlijk. Even een antwoord op je vragen: R slaapt nog best veel en vaak valt hij al in slaap voordat ik hem weg kan leggen. Maar als ik hem wakker weg kan leggen duurt het denk ik een minuutje of 10 voordat hij slaapt. En hier dus een echte slaapkop, vecht niet echt tegen de slaap.

Katrien, Fijn dat het kamperen zo goed ging! En jullie mannetje wordt ook al steeds langer, is hij langer dan gemiddeld of valt het mee? Hier was hij vorige week 62cm en dat was precies gemiddeld. Over zijm gewicht zwijgen we maar even :wink:

Mikado, fijn dat het zo goed gaat! Hoeveel voedingen krijgt ze nu? En nog steeds veel slapen? Wij hadden en hebben nog steeds een echte slaapkop. Al merk je inderdaad wel dat ze steeds wat langer wakker zijn. Echt een ritme hebben we nog niet echt, maar ik doe ook niet heel erg mijn best om er eentje te ontdekken. Bevalt me veel meer om met de dag te leven en niet te 'krampachtig' met een ritme bezig te zijn, iets wat ik de eerste periode bij de oudste wel deed en dat beviel niet zo goed. Vandaar dat ik dat nu meer loslaat. Hoe was het op het CB? En wat goed dat ze al zo lang kan slapen!

Eppie, Hoe was het op het CB? Fijn dat de borstvoeding goed gaat en dat jullie toch een fles gevonden hebben die ze snapt. En leuk hè, die ontwikkeling! Ik vind het ook super om te zien hoe hij zich ontwikkelt en steeds verandert. En wat fijn dat je nog even thuis bent. Lekker dat ze al doorslaapt! Ik snap dat het even moeilijk kan zijn als ze naar haar eigen kamer gaat, ik moet er ook nog niet aan denken dat hij een keer moet verhuizen.. Ik vind het contact maken ook zo leuk, lachen en geluiden maken :heart:

Appeltje, Fijn dat jullie weer een ritme hebben. Hoe beviel het kinderdagverblijf waar jullie hebben gekeken? Fijn dat het goed was op het CB en dat hij goed groeit. Altijd sneu hè, die prikjes? R heeft ook even heel zielig gekrijst, maar was gelukkig ook vrij vlot weer rustig.

Sugar, gelukkig zijn het hormoonpukkeltjes, die zijn onschuldig en gaan vanzelf weer weg. De oudste heeft ze ook gehad als baby.

Razz, hier hebben we overdag eigenlijk niet echt een vast ritme qua slapen. Hij slaapt in elk geval nog relatief veel, maar het verschilt echt per dag hoe veel en op welke tijden. Ik let er ook eigenlijk niet zo heel erg op, bij A deed ik dat eerder te veel en dat beviel niet zo goed. Ik zie per dag wel hoe het loopt, en dat bevalt goed. Ook slaapt hij nog overal, in de box, in de wagen, in bed.. Hoe was je eerste werkdag?

Snoezel, jullie hebben ook al zo'n voorbeeldig kind, heerlijk hè? A was heel anders, veel pittiger, dus ik weet niet wat me overkomt. Wat rot dat het met drinken uit de fles zo moeizaam gaat! Inmiddels al wat verbetering of niet? Ik werk niet, dus heb mazzel dat hij niet persé uit de fles hoeft te drinken. Maar hij doet het wel, en wat voor fles maakt ook niks uit. Als hij maar op tijd zijn voeding krijgt maakt het hem geloof ik niet veel uit waar hij dat uit krijgt.

Shy, ahhhh dat klinkt wel heel aandoenlijk dat je huilend naar de bushalte liep. Zou ik ook wel wat voor mezelf vinden, ben dan ook wel blij dat ik op het moment nog niet werk. Wat fijn dat jullie meisje zo lief is en het zo goed doet. Ik vind haar naam echt prachtig! En wat lief zo'n broer die lekker met zijn zusje knuffelt. Hier is een ritme krijgen met name in de ochtend soms ook een uitdaging, dan moet A naar de peuterspeelzaal en is het vaak wel haasten. De avond valt hier meestal juist wel mee.

Moonlight, fijn dat het nu zo goed gaat. En wat moet het een opluchting zijn om nu een oorzaak te hebben voor die eerste heftige periode, en dat het met medicatie nu goed gaat. Heel fijn!

Hier wordt het bijna saai :wink: R doet het nog steeds goed, is enorm tevreden, lacht de hele dag door, windt iedereen om zijn vinger en hangt hele verhalen op. Heerlijk!! Borstvoeding loopt ook nog steeds prima, iets wat ik in het begin echt niet verwacht had. Volgens het CB zelfs bijna te goed, want meneer was in 6 weken tijd 2 kilo aangekomen! Hij was vorige week 62cm en 7390 gram. Klein spekkie! Ook de eerste prikken gehad, die ik had uitgesteld. Even flink hard en heel zielig gehuild, maar het was ook zo over. Later op de dag nog wat verhoging gehad, verder nergens last van gelukkig.

Afgelopen weekend net als Snoezel naar de ouders natuurlijk beurs geweest. Ik heb mijn ogen uitgekeken en nog wat leuke dingetjes gekocht. Vond het zo leuk om zoveel dragende ouders bij elkaar te zien! R heeft zich goed gedragen en heeft nog bekijks gehad van wat dames omdat hij zo aan het lachen was :heart:

Hij doet het zo goed, zo wil ik er bij wijze van spreken wel 6. Wat dat betreft wel jammer dat het de laatste is, maar daar ben ik toch wel heel stellig in. Dus nu maar extra hard overal van genieten, voor je het weet zijn ze groot. Al is A ook nog niet eens vier, die tijd is zo hard gegaan voor mijn gevoel en lijkt nu nog veel harder te gaan. Zo raar!
<<

Patsy

Bericht 18 Jun 2014 09:37

Re: Voorjaar 2014 mama's

Roze, M zat steeds net onder het gemiddelde qua lengte, de laatste keer schoot het lijntje ineens naar boven het gemiddelde. De 64 cm heb ik zelf gemeten, 1 juli gaan we weer naar het bureau, ik ben heel benieuwd waar het dan op uitkomt. Zijn gewicht zat de laatste keer onder het gemiddelde. Mijn man is lang en slank, ik denk dat M hem achterna gaat.

Fijn dat het bij jullie zo goed gaat en dat R weinig last heeft gehad van de prikjes. Je bent een echte bekende-forummer las ik al in het topic over de beurs, zo vaak herkend! Ik kan me goed voorstellen dat je er zeker van bent dat dit je laatste zwangerschap geweest is, je bent zo ziek geweest. Nu volop genieten dus, gelukkig geeft R je ook alle reden om enorm te genieten.
<<

Anoniem 82

Bericht 18 Jun 2014 10:36

Re: Voorjaar 2014 mama's

Ja, ik blijk geloof ik inderdaad een bekende forummer! Blijkbaar was mijn beschrijving waar ik aan te herkennen was duidelijk genoeg :)

Hier leek A denk ik op mij qua bouw, in elk geval als baby / peuter en R lijkt meer op mijn vriend. Die was ook een spekbaby. We hebben zelfs een foto van mijn vriend en je zou zo zeggen dat het R is, zo lijken ze op elkaar qua bouw en ook de rest van het uiterlijk.

Hebben jullie baby's trouwens veel last van krampjes of niet? Hier lijkt het de laatste dagen ineens te beginnen, af en toe moet hij ontroostbaar huilen, niks is goed en even later zit zijn broek vol en is het over. Soms ook flinke spuitluiers, overal overheen en doorheen, mijn vriend is al twee keer de pineut geweest en zat onder de poep :P Ook onze nieuwe drager is gelijk van poep voorzien, gelukkig heb ik dat er met veel moeite uit weten te krijgen in de was. Hier zijn ze krampjes in elk geval nieuw, eerder leek hij er geen last van te hebben.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 18 Jun 2014 13:09

Re: Voorjaar 2014 mama's

Eppie: ja zeker! Die foto's zijn dan gewoon fijn om te zien en dan zie ik ook dat het goed gaat, dan ben ik ook wat geruster. Het is wel erg fijn dat als ik savonds thuis kom dan kan ik haar nog lekker de fles geven en zelf ook even tot rust komen, meestal daarna lekker slapen.

Aah die prikjes zijn balen he? Laatst hier ook voor het eerst geweest, ze schrok behoorlijk en huilde even maar snel daarna was ze weer stil. Ben nog even de Hema ingedoken om een rammelaartje te kopen gewoon voor de schrik haha.

Katrien: ja uiteindelijk lukt het allemaal wel, moet alleen nog even zoeken naar een goede balans haha.
Gister kwam ik ook uit mijn werk, snel naar de supermarkt we miste 1 dingetje voor het avond eten dan koken eten, en daarna allebei de kindjes in bad. Mijn man deed zoontje en ik D.inthe, daarna zoon lekker naar bed en weer naar beneden met D.inthe lekker knuffelen en kroelen :heart:
en lekker genieten dat je thuis bent met je kleintje!

Roze: ja op dat moment voelde het gewoon alsof ik haar in de steek liet en ik dacht verdomme ik wil nog helemaal niet werken, gewoon nog niet echt klaar voor voor mijn gevoel :laughcry: maarja de gastouder stuurt dus vaak foto's dus dat is heel fijn!

Dank je wel! We noemen haar vaak zusje ipv Dinthe, moeten we maar mee uitkijken straks denkt ze dat zusje haar naam is :D ja laatst had haar broer zijn lievelingsknuffel gegeven aan haar, zo ontzettend lief! Hij wil haar ook wel is vast houden, dan strekt hij zijn armen uit en zegt hij tillen :nerd:

Hier doet ze het ook verder goed, goed groeien en eten en vooral veel slapen, ze slaapt ook fijn hele nachten door dus we kunnen wel lekker slapen. Erg fijn!

Leuk om te lezen hoe het gaat met iedereen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Moonlight

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 51

Geregistreerd: 09 Okt 2013 11:08

Bericht 22 Jun 2014 15:34

Re: Voorjaar 2014 mama's

Heel herkenbaar die vervelende krampjes! Mijn dochter had hier ontzettend veel last van. Vooral ook omdat zij 4 weken te vroeg geboren was. Mede door de v.erborgen r.eflux was zij ontroostbaar. Sinds een maand nu ongeveer of 1,5 maand is zij hier van verlost. De Dr. Brown fles bood hier echt uitkomst! Wat een heerlijke fles is dat. Hij ziet er niet charmant uit, maar dat maakt mij echt niets uit.

Ik moet ook zeggen dat door de medicatie zij ook een veel rustiger meisje is geworden. Sinds 3 juni slaapt zij door en toen was ze 4 dagen verwijderd van haar 3 maanden dus wij hebben niets te klagen met onze jonge dame.

@ werken: vervelend he dat het werk er al is voor sommigen en ook misschien er bijna aan komt. Ik moet nog en ik zie er nu al zo tegenop. Ik hoop dat het gaat wennen. Geukkig hoeft zij maar 2 dg pw naar de opvang en ben ik do tm zo thuis en mijn vriend de maandagen :)

Geniet nog van jullie weekend en vooral heel veel van jullie kleintjes!
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 14 Jul 2014 10:54

Re: Voorjaar 2014 mama's

Hoe gaat het hier met iedereen? Topic was een stuk weggezakt, ik dacht eens kijken hoe het met iedereen gaat!

Hier gaat het goed. R is nog steeds een tevreden mannetje. Slaapt redelijk veel en is bijna altijd vrolijk. Hij lacht veel, en kan soms ook echt keihard schaterlachen van plezier. Zo lief!! Vorige week bij de laatste controle op het CB was hij 8485 gram en 65 cm (al zeiden ze dat hij misschien langer was maar zijn beentjes hebben zoveel spekjes dat je het dan blijkbaar minder goed gestrekt krijgt allemaal, oeps). Gemiddeld van lengte en zijn gewicht gaat nog net niet buiten de curve, klein spekkie. De BV loopt nog steeds goed, en volgens het CB heb ik slagroom. Ook kreeg hij weer een prikje, hier heeft hij helaas flink last van gehad, hoge koorts en non stop krijsbuien. Hij zat echt niet goed in zijn vel. Inmiddels is hij gelukkig weer zijn vrolijke zelf!

Ik vind de tijd wel snel gaan hoor, hij ontwikkelt zich steeds sneller en groeit ook zo hard. Wel fijn natuurlijk, maar soms heb ik het idee dat het wel erg snel gaat allemaal, zeker bij de tweede. Samen met zus gaat het nog steeds goed, ze is gek op haar broertje en wil veel met hem knuffelen en kusjes geven. Ze is ook heel beschermend, niemand mag haar broer meenemen of opeten (iets wat nog wel eens als grapje gezegd wordt).

Omdat hij zo'n makkelijk mannetje is gaan we regelmatig op pad, naar de kinderboerderij, dierentuin, gewoon een ommetje door de buurt.. Echt genieten!
<<

Patsy

Bericht 14 Jul 2014 15:30

Re: Voorjaar 2014 mama's

Fijn dat het zo goed gaat, Roze. Dan is het echt volop genieten. Wel vervelend dat hij zo'n last gehad heeft van de prikjes, M had na de laatste prikjes vooral last van zijn beentjes, na een badje was het gelukkig beter. Wat een flinke vent is R zeg, M is 2 kilo lichter en net zo lang. Heerlijk dat zijn grote zus zo gek op hem is.

Hier gaat het ook super goed! M lacht bijna de hele dag, inmiddels lacht hij hardop, zo lief om te horen. Hij groeit goed, hij heeft echt de bouw van mijn man. 'S nachts slaapt M inmiddels van half 10 tot half 8, heerlijk is dat. Wij gaan ook veel er op uit. Zonet ben ik bij mijn schoonzus geweest, zij heeft even op hem gepast omdat ik een sollicitatiebrief persoonlijk af wou geven. M is overladen met kusjes en knuffels door zijn grote nichten. Ze zijn stapeldol op hem. Over 2 weken gaan we lekker op vakantie. De eerste week gaan we naar Luxemburg, daarna zien we wel of we nog verder naar het zuiden gaan ofzo, dat hangt er ook vanaf hoe het gaat. Als M net zo vrolijk is als met Pinksteren op de camping dan komt het wel goed.

Ik ben ook benieuwd hoe het met de rest gaat.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 14 Jul 2014 18:15

Re: Voorjaar 2014 mama's

Ook maar weer eens een teken van leven van ons...

Hier nog steeds super. M is nog steeds een ideaal kind. Slaapt nog steeds veeeellll. Denk nog steeds gemiddeld een uur of 19 vd 24 ofzo. Borstvoeding gaat nog steeds super, zonder problemen. Wel vorige week bij iemand van lll geweest (la leche league), de borstvoedingsvereninging. M bleef dalen in haar curve.
Afbeelding
Ik wist zelf niet zo goed wat ik er nou van moest vinden (vorige keer op cb gestressed zeikmens die begon over bijvoeding en vorige week bij cb een vrouw die zei- o niks aan de hand hoor, zit nog boven gemiddeld, ze zal t wel goed in je buik gehad hebben...), dus maar eens buurten bij iemand met verstand ervan. Heeellll nuttig. Ik blijk een "slaperige baby" te hebben: über tevreden, slaapt veel, maar vergeet te drinken :smile: Klopt wel heel erg met M. Die slaapt ontzettend veel, slaapt al vanaf 7wkn bijvoorbeeld ook al door. Overdag slaapt ze ook regelmatig meer dan 3 uur achter elkaar. Ik voed op verzoek, altijd zo gewend, maar nu dus toch de tip gekregen om haar toch vaker aan te gaan leggen. Opeens viel het puzzeltje ook in elkaar toen ik zei dat ze in flessen ook altijd 170 drinkt, haha, dat blijkt dus absurd veel te zijn... Weet ik veel :eyes:
Verder was het heel gezellig bij dat mens van lll. Kende haar al van oa draagevenement en ONBeurs. Vroeg of ik geen interesse had om ook voor lll te gaan werken. Ga er serieus eens over nadenken. Vind dat er altijd zulke slechte adviezen gegeven worden door allerlei mensen (vk, kraamzorg...), zo zonde. Bovendien is het ook wel iets wat bij me past- cursusleidster zijn.

Verder gaat het hier prima. Het gaat veel te snel. Ze draait al weken van rug naar buik, sinds kort ook van rug weer terug naar buik, lacht hardop, babbelt, pakt dingen aan, duimt veel... Ook echt een heel ander kind dan L. Dat vind ik ook echt grappig om te zien, die was fysiek heel zwak, was overal heel laat mee, M is totaal tegenovergestelde. Die loopt ver voor. Vorige week haar 4maanden prikken gehad en ook nu weer geen last van gehad gelukkig.

Ik draag M veel als ik buiten ben, heerlijk! Gaan toch nog op vakantie (man had nieuwe baan, en zo met M nog zo klein waren we dat eerst niet van plan), maar nu toch spontaan toch wel. M is zo makkelijk dat we dat wel aandurven. Gaan heerlijk naar een über schattig klein boerderijtje op het erf van een boer, waar je ook mag helpen met koeien ed. Kijk er echt naar uit.

L is nog steeds grote trotse zus. Het slapen s nachts gaat ook steeds weer iets beter gelukkig. Verder al keer of 6 geoefend op de basisschool, na de vakantie mag ze echt. Op mijn werk vandaag geregeld dat mijn 1 dag per week verlof door zal lopen t/m september. Ook zal ik september nog wekelijks 1 dag vrij neem, waardoor ik dan paar weken maar 1 dag in de week werk (precies de dag dat mijn ouders hier oppassen), zodat L niet EN moet starten op de basisschool EN moet starten op de BSO... Ik ben echt zoooo blij dat we het zo hebben kunnen regelen...

Heb wel af en toe moeite om een beetje man-en-mezelf tijd te hebben, we plannen nu echt regelmatig een avond in gewoon, omdat we elkaar anders zo mislopen... Of ik ben moe, of M hangt aan mijn tiet, of er ligt iemand naast ons in bed.. Whaha, het is allemaal een beetje lastig, ook al gaat het beter nu M s avonds steeds vaker slaapt.

Sociaal gaat het ook weer fijn, dat maakt me ook echt blij merk ik. Na weeeeken niet van huis te kunnen (eerst omdat M niet ingedaald was, daarna omdat ik net bevallen was, daarna omdat M de fles niet nam), kan ik dat nu gewoon weer EN kreeg ik ineens wat leuke nieuwe sociale contacten erbij... Echt van allerlei kanten (school, oude bekende waar ik ineens veel contact mee heb, iemand van het draagevenement...). Echt super grappig en heel fijn. Zijn ook allemaal wat gelijkgestemde zielen, ook heel fijn :smile:

Merk dat ik sowieso lekker in mijn vel zit, ook al is er ook regelmatig een dag dat ik een totale offday heb en echt niet vooruit te branden ben... Maar verder voel ik me super. Lekker in en om huis bezig, twee dagen werken vind ik heerlijk, genoeg ideeën wat ik zou willen in de toekomst (webshop? Boek schrijven? Cursusleidster?) en die ook al concrete vormen krijgen, ben ook weer lekker creatief bezig... Ik merk aan alles dat het gewoon wel goed gaat, en daar word ik dan ook weer vrolijk van :clown:

En verder... zou t niet weten, denk dat dat het wel een beetje zo was.

:dance:

Nog even een foto van de meiden:
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 15 Jul 2014 15:49

Re: Voorjaar 2014 mama's

Snoezel, fijn dat het bij jou ook zo goed gaat en wat een mooie foto van je meiden! Wat een slaapkopje is jouw M, mijn M slaapt overdag maar heel weinig. Wat leuk dat die vrouw van LLL je vroeg of je niet voor ze zou willen werken, ligt helemaal in je straatje volgens mij. Bijzonder dat er zoveel verschil zit in de ontwikkeling van je beide dochters. M draait al wel van zijn buik op zijn rug, maar andersom nog niet. Hij vindt op zijn buik liggen niet zo leuk, dus volgens mij duurt het ook nog wel even voordat hij dat gaat doen. Wat genieten dat L zo'n trotse zus is, en bijna naar school, spannend hoor. Je berichtje klinkt super gelukkig, echt leuk om te lezen.
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 17 Jul 2014 06:42

Re: Voorjaar 2014 mama's

Hoi allemaal. Ook weer een teken van mij.
Hier gaat alles ook goed. V slaapt van 23:00 tot 7:00 heerlijk dus. Ook heeft ze overdag een paar slaapjes. Jouw M. Is een echt slaapkooje snoezel! Mooie meiden heb je!!
V is een bezig bijtje. Sinds gisteren kan ze van rug naar buik draaien. Terug lukte al een tijdje. Ze praat en lacht de hele dag door en grijpt naar speeltjes. Trotse mama hier maar dat gevoel wordt vast gedeeld.
Sinds een week ben ik weer aan het werk. Wat vond ik het verschrikkelijk om haar achter te laten. Gaat steeds beter. Vanacht mijn.eerste slaapdienst dus weer een nieuwe mijlpaal.
V krijgt nog steeds borstvoeding. Ze groeit hier goed op. Ze valt mooi in het gemiddelde.

Snoezel, fijn om even goed advies te krijgen en wat leuk dat je het over weegt om cursusleider te worden!
Katrien; heerlijk vakantie in het vooruitzicht! Luxemburg is mooi gaan jullie naar de ardennen,
Roze, wat een spekkie is jouw R. Hoe.oud is hij nu? V was bij 12 weken 5615gr en 60 cm. Toch super dat hij het zo goed doet op jouw voeding?
Afbeelding
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 17 Jul 2014 07:16

Re: Voorjaar 2014 mama's

Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat hier!
@ snoezel: je hebt leuke, vrolijke meiden.
Verder heb ik zo'n beetje dezelfde groeicurve voor N, ze begon erg hoog en gaat nu langzaam naar het gemiddelde toe.
Ik moest gister extra naar het cb, omdat ik bij 3 maanden aangaf dat ze zo weinig drinkt (650-750 cc op een dag) en ze in een maand maar 560 gram was gegroeid.
Nu heeft N. een groeispurt gehad, want ze woog gister 6160 gram en was dus in 2 weken 400 gram aangekomen!
Of dit komt door de Nutriton weet ik niet, ik ben best een beetje trots dat ik nog steeds 5x per dag kolf en ze dus grotendeels borstvoeding krijgt uit de fles. Aan de borst drinkt ze nog steeds niet lang genoeg, ze is ook een beetje verpest door de fles, maar het is goed zo. Over 5 weken weer werken en dan heb ik ongeveer 10 liter voorraad moedermelk, dus dat komt goed. Ik hrb wel besloten om op het werk niet te kolven, maar alleen thuis en na het werk. Hoop dat dit werkt.
N. slaapt ook zo heerlijk veel, maar als ze wakker is beweegt alles en pakt en bekijkt ze alles. Het is een lief lachebekje, geniet volop van haar, ook in de draagzak.
Vlg week gaan we een weekje weg en voor het eerst zwemmen met haar, nu al zin in.
Kortom, het gaat prima hier en daar ben ik erg dankbaar voor.
04-2014
10-2015
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 17 Jul 2014 09:11

Re: Voorjaar 2014 mama's

Wat fijn dat het met iedereen zo goed gaat. Hier gaat ook alles heel erg goed. K groeit goed, hij weegt nu 6230 gram en is 61 cm al een hele baby dus. K is een ontzettende lachebek die lekker de hele dag aan het brabbelen en lachen is, ik merk wel dat hij niet meer zo toeschietelijk met zijn lachjes naar "vreemden" is, hij kijkt ze eerst heel ernstig aan en als iemand dan maar gek genoeg doet dan kan er een lachje af haha.
Het slapen gaat onwijs goed, K slaapt van 23.15 tot 7.15 en overdag is hij wel veel wakker maar niet meer zoals in het begin dat hij aan het krijsen is, nu lacht hij de hele dag door. Ook is hij druk met zijn ontwikkeling. Het rollen van de buik naar de rug kon hij al een hele poos maar nu kan hij sinds een week ook terug rollen, ook vind het speelgoed steeds interessanter.
Ik geniet nu nog heerlijk van de vakantie, de laatste week van de vakantie gaat K 2 ochtenden wennen op het kinderdagverblijf, ben erg benieuwd hoe dat gaat. Nu nog lekker genieten van het mooie weer, we zijn veel buiten en over 2 weken gaan we een midweekje naar centerparcs, ben erg benieuwd hoe dat gaat.
Wanneer gaan jullie beginnen met de eerste hapjes, ik zelf had heel erg als standpunt dat ik niet voor de 6 maanden wilde beginnen, maar ik heb sterk het idee dat K er nu al wel erg aan toe is en ben dus bang dat ik met 4 maanden toch echt wel moet beginnen.

Roze: wat fijn dat het zo goed gaat en dat A een grote trotse zus is en wat schattig dat niemand haar broertje mag opeten. Wat zielig dat R zo last van de laatste prikjes gehad heeft, hier heeft K tot nu toe nog geen last gehad, maar ik hoor wel vaker dat de prikjes van vier maanden wat gemener zijn en dat kinderen er dan wat vaker last van hebben.

Katrien: leuk is dat hardop lachen he, K begint dat ook steeds meer te doen, en ook ontdekt hij zijn stem, hij is steeds aan het gillen. Leuk dat julli naar Luxemburg gaan. Gaan jullie kamperen?

Snoezel: wat een mooie vrolijke meiden heb je zeg. En wat een slapekopje is M, K is overdag veel wakker en doet kleine hazeslaapjes, hij vindt de wereld om hem heen veel te interessant om te gaan slapen :palm: .
Wat leuk dat je misschien als cursusleidster aan de slag gaat.

Eppie: Jij ook al zo'n snelle dame die druk met rollen is, ik krijg overal in mijn omgeving te horen dat K zo snel is overal mee en flink voorloopt, ook op het cb zeiden ze dat. Maar als ik het zo lees gaan jou V en mijn K aardig gelijk op qua ontwikkeling.

Milou: fijn dat N nu weer goed groeit en dat het zo goed gaat. Waar gaan jullie heen op vakantie?
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Patsy

Bericht 17 Jul 2014 12:28

Re: Voorjaar 2014 mama's

Eppie, ook bij jou gaat het dus goed, wat fijn! Wat gaat V snel zeg, nu al draaien, knap hoor. We gaan idd naar de Ardennen, ik ken Luxemburg alleen van het erdoorheen rijden op weg naar het zuiden. Ik ben al wel eens in Luxemburg stad geweest. Ik heb er ook zo veel zin in.

Milou, fijn dat ze nu zo'n groeispurt gehad heeft, dat stelt je vast gerust mbt de hoeveelheid voeding. Waar gaan jullie naartoe op vakantie?

Appeltje, we gaan idd kamperen. Morgen haalt mijn man de caravan op, en volgende week ga ik dan vast beginnen met inpakken. M ontdekt zijn stem ook steeds meer, hij heeft hele conversaties met zijn mobile, zo schattig om te zien. Ik wilde zelf ook met 6 maanden beginnen met bijvoeding, maar M liet ook met 3, 5 maand al zien dat hij er aan toe was. We zijn dus met iets meer dan 4 maand begonnen, en hij vindt het heerlijk. We zaten met de camera klaar voor de gekke bekken met het eerste hapje, maar die bleven uit. Toen we, na 3 dagen wortelen, over gingen op doperwten kwamen die wel. M krijgt nu rijstebloem in de laatste fles en groente.

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek bij een kledingzaak. Aan de ene kant kan ik niet wachtdn om te beginnen, maar aan de andere kant lijkt het me vreselijk moeilijk om M dan naar de gastouder te moeten brengen. Hij is wel echt een allemansvriend, dus hij vindt het vast wel gezellig, maar ik sta daar nog niet om te springen. Ik ga wel enorm mijn best doen om aangenomen te worden iig.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 17 Jul 2014 16:18

Re: Voorjaar 2014 mama's

O leuk zeg kamperen Katrien! Ik vind dat ook helemaal geweldig. Alleen is mijn vriend niet zo'n fan, hij heeft het 1x voor mij geprobeerd en dan zul je altijd zien, we hebben alleen maar regen gehad, dus dat was volgens hem eens maar nooit weer haha.
Ik ben heel erg benieuwd hoe K straks gaat reageren op de eerste hapjes. Haha ik zie jullie zo zitten met de camera in de aanslag en dan eet hij het zo met smaak op.

Dubbel gevoel is dat he, het weer beginnen met werken vooral na zo lange periode van thuis zijn met de kleine. Ik zie er ook best wel een beetje tegenop om na de zomervakantie weer te moeten beginnen, al heb ik ergens ook wel weer zin om te werken, even wat anders als alleen maar mama en K. In ieder geval heel veel succes morgen bij je sollicitatie. Om hoeveel uur gaat het?
1 april 2014
31 juli 2017
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers