Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Jul 2014 13:33

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Ik kom vast over als een zeikerd, maar deze dingen zeggen toch niet dat je niet volwassen bent? Of gek? Je vindt gewoon bepaalde dingen leuk en dat is niet heel raar of bijzonder of onvolwassen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem74

Bericht 12 Jul 2014 13:49

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Urban Naked schreef:Ik kom vast over als een zeikerd, maar deze dingen zeggen toch niet dat je niet volwassen bent? Of gek? Je vindt gewoon bepaalde dingen leuk en dat is niet heel raar of bijzonder of onvolwassen.


Eens.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Jul 2014 13:55

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Het is toch ook gewoon een topic met een knipoog? Gewoon een grapje, waarbij iedereen even op kan sommen welke kinderachtige dingen ze nog steeds leuk vinden.
Niet zo zuurpruimen hoor.

♥♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11581

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 12 Jul 2014 14:02

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Ik kan heel blij worden van een ijsje
Ik vind hoelahoepen leuk
Mijn vriend en ik gaan wel eens met z'n tweeën Nasr de speeltuin
Stiekem lijkt het me geweldig om te gaan koekhappen
Schommelen is leuk :)

Gelukkig kan ik alle dingen doen die ik leuk vind want mijn vriend doet net zo hard mee.
2015 💙
<<

Anoniem74

Bericht 12 Jul 2014 14:05

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Elliot schreef:Het is toch ook gewoon een topic met een knipoog? Gewoon een grapje, waarbij iedereen even op kan sommen welke kinderachtige dingen ze nog steeds leuk vinden.
Niet zo zuurpruimen hoor.


Er is toch niemand die zegt dat je niet mag doen wat je doet? Het zijn kinderlijke dingen die je niet minder volwassen maken. Volgens mij doelde Urban Naked daarop en daarin ben ik het met haar eens. Als ze dat niet bedoelde, dan ben ik het eens met iets waar ik het eigenlijk niet eens mee ben. :p
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Jul 2014 14:09

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Ja ik snap wel dat ze dat bedoelde, maar ik snap niet waarom dat zo nodig gezegd moet wordt . Waarom zou je dit topic zo serieus oppakken? Het is toch overduidelijk grappig bedoelt?

♥♥
<<

Anoniem74

Bericht 12 Jul 2014 14:15

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Elliot schreef:Ja ik snap wel dat ze dat bedoelde, maar ik snap niet waarom dat zo nodig gezegd moet wordt . Waarom zou je dit topic zo serieus oppakken? Het is toch overduidelijk grappig bedoelt?


Ik geloof dat ik het grappige er niet aan aflees. Dus het is ook dat ik de 'zuurpruimige' reactie van Urban Naked kan begrijpen en het met haar eens ben. Maar we hoeven niet in discussie te geraken hè? Zoveel mensen, zoveel meningen. :smile:
<<

Anoniem88

Bericht 12 Jul 2014 14:19

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Elliot schreef:Het is toch ook gewoon een topic met een knipoog? Gewoon een grapje, waarbij iedereen even op kan sommen welke kinderachtige dingen ze nog steeds leuk vinden.
Niet zo zuurpruimen hoor.

Nou, dit dus. Jeetje zeg.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Jul 2014 14:21

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

- Schommelen vind ik heerlijk.
- Ik knutsel graag (heb een bak vol met washi-tape en knopen, heel veel knutselpapier, etc.).
- Ik eet graag lolly's.
- Ik zing en dans geregeld door de kamer.
- Tv-series als H2O, SpangaS en De Brugklas vind ik leuk. Ook kijk ik Awkward en clipjes op X-zite.
- Ik teken veel. Heb vandaag toevallig nog een kleurboek (voor volwassenen) gekocht :thumbup:

Oh, ik kijk zó uit naar de periode dat mijn dochter kan gaan tekenen en knutselen! Het huis komt er vol mee denk ik.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 12 Jul 2014 14:30

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Carool schreef:
Oh en ik kijk de scripted reality serie 'brugklas'. Heel fout is dat.


Ja, dat vind ik ook zo leuk! Ook wel omdat het aan mijn werk doet denken een beetje.
Mijn vriend noemt me heul kinderachtig als ik het kijk :laughcry:
<<

Anoniem185

Bericht 12 Jul 2014 16:40

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

- Ik vind iCarly leuk en H2O ook!
- In de zomer organiseer ik de speelweek voor kinderen in de basisschoolleeftijd en ik doe gewoon heerlijk mee met de spelletjes. Ookal heb ik veel verantwoordelijkheden, als ik met de kinderen mee op het springkussen ga of mee doe met tikkertje, voel ik me gewoon weer kind.
- Ik wil nog steeds kaarsjes op mijn taart als ik jarig ben. En wel precies zo veel als dat ik oud word.
- Ik wil ook slingers en ballonnen!
- Ik slaap ook nog met een knuffel
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 12 Jul 2014 16:41

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Ik was bellenblazen nog vergeten :ja:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 12 Jul 2014 16:48

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

- Ik vind het leuk om te knutselen en te kleuren (mandala's)
- Ik lees soms kinderboeken
- Ik vind spelletjes spelen erg leuk, op de PSP, de Wii of gewoon bordspellen.
- Als ik in een onderbouwgroep werk vind ik het leuk om gek te doen met de kinderen.
- Als ik op tv langs Totally Spies zap, blijf ik dat kijken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem127

Bericht 12 Jul 2014 22:03

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Ik houd ook van schommelen, maar in de speeltuin ben ik altijd de enige moeder die meeschommelt met de kinderen. Op een luchtkussen springen vind ik ook leuk.

Verder kan ik me erg goed vermaken met computerspelletjes als Mario3.

Loom vind ik ook leuk, doe ik vaak samen met mijn dochter.
<<

Anoniem57

Bericht 12 Jul 2014 22:18

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Luchtkussen vind ik idd ook leuk! Of een trampoline.
Zelf vind ik knuffels grijpen en dat soort dingen ook fantastisch op de kermis haha

En ik ben een gigaaaaantische dagdromer, echt gigantisch.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 12 Jul 2014 23:01

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Ik ben helemaal fan van kinderboerderijen!! Gelukkig heb ik nu een baby als excuus om te gaan ;)

En Harry Potter boeken en de Penny :redface:
<<

Anoniem 63

Bericht 12 Jul 2014 23:04

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Ik kan me bij praktisch al het bovenstaande aansluiten, haha.

Vooral bellenblaas kun je mij heel gelukkig mee maken, ik zat pas nog een aflevering van huisje, boompje, beestje te kijken (speciaal opgezocht via uitzendinggemist :p), I loooooveeee happy meals, gewoon om de speeltjes ja en ik zing nog altijd graag alle liedjes van Kinderen voor Kinderen heel hard mee.
<<

Anoniem260

Bericht 14 Jul 2014 12:33

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

ik ga altijd nog even bij m'n moeder op schoot als we op visite zijn :smile:
<<

Anoniem321

Bericht 14 Jul 2014 14:29

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Leuk topic! Ik ben zelf ook dol op glijbanen en ik speel ook graag met de kinderen van vrienden van mij als de lego of duplo staat uitgestald.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 15 Jul 2014 13:01

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

..ik kijk nog heel veel vaak naar kinderseries: fairly odd parents, spongebob, beugelbekkie (goed, die laatste is niet meer op tv maar ik zag vorige week dat ze op een of andere vage zender herhalingen uitzenden :D )
..ik het superleuk vind om gek te doen, rennen door de speeltuin etc met mijn nichtjes
..de kinderboerderij is zooo leuk!
..mario etc is gewoon superleuk
..ik nog helemaal los kan gaan op k3, zirkus zirkus enzo
..ik hoesjes van de telefoon en dat soort dingen met bijv. een schattig uiltje supertof vind
..kattenkwaad zoals belletje lellen nog echt geweldig vind..vooral dat ding met de afstandsbediening dat je bij mensen de zenders gaat switchen, geweldig!
Wat als het lukt
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers