Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Struisvogelpolitiek

<<

Anoniem86

Bericht 25 Jun 2014 22:52

Re: Struisvogelpolitiek

FM zit niet in je gewrichten maar in je weke delen.
<<

Anoniem86

Bericht 25 Jun 2014 22:53

Re: Struisvogelpolitiek

En mensen zien dingen soms gewoon niet, omdat ze graag gelukkig willen zijn en zichzelf in die waan willen laten.
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 22:59

Re: Struisvogelpolitiek

Ik heb nooit gezegd dat ik FM heb, weet zelfs niet zo goed wat dat is. Zelf heb ik een aangeboren afwijking aan mijn gewrichten, waardoor ik op jonge leeftijd een ingrijpende operatie moest ondergaan en een tijd in een rolstoel heb gezeten. Gelukkig heb ik uiteindelijk kunnen revalideren en weer leren lopen, maar het is wel iets waar ik altijd rekening mee zal moeten houden.

Ik denk verder dat je een goed punt hebt: mensen sluiten liever hun ogen, dan toe te geven dat ze misschien eens goed met elkaar moeten praten. Denk dat het om die reden ook belangrijk is om alert te blijven in je relatie. Dingen die sluimeren en misschien niet heel belangrijk lijken, kunnen ontzettend belangrijk blijken te zijn.

Daarom denk ik dat het belangrijk is goed met elkaar te blijven praten. En dan niet even snel tussen de bedrijven door, of vlak voor het slapen als je eigenlijk doodmoe bent, maar echt quality time samen inbouwen en niet bang zijn om met de ander jouw diepste gevoelens en ideeën te delen. Daarvoor heb je immers een relatie neem ik aan, om er écht voor elkaar te zijn, om elkaar lief te hebben, om intiem met elkaar te zijn, maar ook de beste vrienden, om echt iets aan elkaar te hebben júist als de kinderen nog klein zijn en je elkaar zo nodig hebt, omdat het soms gewoon een chaos is.
<<

Anoniem66

Bericht 26 Jun 2014 06:24

Re: Struisvogelpolitiek

Hahaha, ZM, wat heb jij toch een grote duim. :smile:
<<

Anoniem 63

Bericht 30 Jun 2014 13:00

Re: Struisvogelpolitiek

Zure Mat schreef:Nogmaals: graag inhoudelijke reacties. Mensen die problemen met mij hebben mogen me gerust aanspreken per pb, maar graag in dit topic on topic blijven. Lijkt me niet wenselijk als ieder topic dat ik open ontaard in deze zelfde discussie.



:lol:
Wat een briljant inzicht! Misschien moet je eens kijken hoe dat komt....
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 01 Jul 2014 14:56

Re: Struisvogelpolitiek

Ik heb nog eens nagedacht over dit topic en vind het zo jammer dat een aantal mensen (het is maar een klein clubje) ieder topic weten te verzieken. Ik heb besloten dit aan te geven bij de Burgemeesters. Heel kinderachtig misschien, maar kinderachtige acties zijn misschien het best op te lossen met kinderachtige reacties. Hoop dat in ieder geval de laatste posts kunnen worden verwijderd, zodat het inhoudelijke gesprek - dat eerst wel op gang kwam - verder gezet kan worden.


Echt Zure Mat, je beseft toch wel dat jij je hier ook vaak genoeg schuldig aan maakt :eyes:

Vind het inderdaad ook redelijk respectloos richting Lookie, die het nu erg moeilijk heeft. Maar ik ben benieuwd wat de burgemeesters er aan gaan doen..

Ik denk dat ik het redelijk eens ben met de allereerste reactie van Rain op jouw bericht, dus die op pagina 1..

- Als je het uitspreekt, het 'echt' en een 'ding' is. Voor veel mensen is erkenning de grootste en moeilijkste stap en gaan ze vaak op zoek naar afleiding buiten het probleem, bijvoorbeeld sport of vrienden.
- Je in een relatie met twee mensen, onzekerheden, teleurstelling en emoties te maken hebt, wat geen objectieve begrippen zijn maar lastige en niet altijd op elkaar ingespeelde factoren.
- Omdat mensen soms persoonlijk niet fijn in hun vel zitten en het lastig vinden dit te delen en hier tijd voor nodig hebben.

Ik zie bovenstaande dingen niet als 'goed' of 'ideaal', maar het is gewoon de dagelijkse, menselijke praktijk. Aan de andere kant, wellicht was het al niet de perfecte relatie als je bovenstaande aspecten tegenkomt, als je niet het gevoel had met diegene te kunnen praten, bij diegene terecht te kunnen, of begrepen te worden, en loopt het daarom op het einde stuk?
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem193

Bericht 01 Jul 2014 16:21

Re: Struisvogelpolitiek

Afbeelding

:palm:
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 01 Jul 2014 18:44

Re: Struisvogelpolitiek

Zure Mat: woon jij toevallig in Meerdijk?
<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:20

Bericht 01 Jul 2014 21:24

Re: Struisvogelpolitiek

Bacio schreef:Zure Mat: woon jij toevallig in Meerdijk?


:good:
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

Anoniem125

Bericht 11 Jul 2014 17:58

Re: Struisvogelpolitiek

Ik snap de grap niet eigenlijk.
<<

Anoniem110

Bericht 11 Jul 2014 18:04

Re: Struisvogelpolitiek

Zure Mat schreef:Ik snap de grap niet eigenlijk.

Hoeft toch ook niet? Zolang wij hem maar begrijpen!
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 11 Jul 2014 19:32

Re: Struisvogelpolitiek

Zure Mat schreef:Ik snap de grap niet eigenlijk.

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Meerdijk

En dan de laatste optie
<<

Anoniem125

Bericht 11 Jul 2014 20:16

Re: Struisvogelpolitiek

Ooooooooooh, haha, ok ja! Dat kijk ik dus nooit :angel:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Jul 2014 10:28

Re: Struisvogelpolitiek

Cultuurbarbaar :banaan:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 13 Jul 2014 10:42

Re: Struisvogelpolitiek

Hahaha, die ga ik onthouden.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 15 Jul 2014 12:44

Re: Struisvogelpolitiek

Stuit schreef:
Zure Mat schreef:Ik snap de grap niet eigenlijk.

Hoeft toch ook niet? Zolang wij hem maar begrijpen!


Ik zie standaard Aysen voor me bij ZM.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers