Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laatst gewonnen?

<<

Anoniem156

Bericht 03 Jul 2014 06:48

Re: Laatst gewonnen?

Wat gaaf, Elliot en Dora!

ik heb tickets gewonnen voor de Olympus fotostudio waar we een fotoshoot krijgen en zelf met de nieuwste camera aan de slaag kunnen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Jul 2014 09:32

Re: Laatst gewonnen?

Leuk Poubelle.
<<

Anoniem147

Bericht 03 Jul 2014 11:36

Re: Laatst gewonnen?

Echt super leuk Poubelle! Ik wil ook eens iets winnen haha.

(Ik doe echt nooit mee met winacties omdat ik altijd denk dat dat doorgestoken kaart is hahaha).

Misschien toch maar eens meedoen.
<<

Anoniem287

Bericht 03 Jul 2014 19:51

Re: Laatst gewonnen?

Ik heb op mijn werk dit pakket gewonnen:

-Plantenkasje
-Opwindbare zaklamp
-Oplaadbare batterijen
-3 ronde opbergdozen
-Schaal van bamboe
-Lamp
-Voorraadpot
-Stiften
-Opbergbak voor in de Expedit
-Een 'dingetje' om in de pan te hangen zodat je tegelijk twee verschillende dingen in 1 pan kan koken

Ben er echt super blij mee! Vooral met dat plantenkasje omdat ik die van plan was te gaan kopen :banaan:
Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 03 Jul 2014 20:46

Re: Laatst gewonnen?

Leuk pakket siamsa!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5690

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Jul 2014 09:57

Re: Laatst gewonnen?

Dora schreef:
Elliot schreef:Haha ik heb alweer een Q-music prijs gewonnen! Ik keek net even in mijn spambox, zat er een uitnodiging in voor een rondleiding door de studio's en een lunch met de DJ's op het dakterras van de studio! Echt gaaf :) Woensdag 30 juli is het zover :)



Die heb ik ook gehad!
Moet alleen nog even een datum prikken.



Gedaan, ik/wij gaan 29 juli!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Jul 2014 08:22

Re: Laatst gewonnen?

Leuk Dora! Ik ben benieuwd!

♥♥
<<

Anoniem99

Bericht 09 Jul 2014 19:25

Re: Laatst gewonnen?

Oh my! Ik heb net een tablet gewonnen! Ben er echt heel blij mee, want zat er al een tijdje aan te denken om eentje te kopen. Ik vond ze alleen een beetje duur.. Vanmiddag dacht ik er zelfs nog aan, omdat ik mijn hele laptop moest meenemen naar een interview en hoe handig het zou zijn geweest om een tablet te hebben. Nu afwachten tot 'ie komt! :D
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 09 Jul 2014 20:15

Re: Laatst gewonnen?

Super leuk sienna!
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 09 Jul 2014 20:35

Re: Laatst gewonnen?

Dat is gaaf, Elliot en Dora!
Ik heb een keer een Weber barbecue gewonnen bij Vriendin. Verder nog wat boeken en cd's enz.
Ik deed een tijdje heel actief mee aan allerlei acties omdat ik die barbecue gewonnen had. Maar uiteindelijk was dat de enige echte grote prijs die ik gewonnen heb.
Gisteren trouwens nog iets vervelends gehad: ik werd gebeld door Win4you. Ze noemden mijn naam en vroegen of dat klopte, daarna mijn adres en vroegen of dat ook klopte. Daarna zeiden ze dat er in mijn woonplaats 300 prijzen niet uitgegeven waren en dat zij die prijzen alsnog gingen uitkeren. Daarna wilde ze mijn geboortedatum hebben en heb ik aangegeven dat ik niet snapte waarom ze belden en dat ik er niet van gediend was.
Ik vond het zo'n raar gesprek, vertrouwde het helemaal niet.
Nu heb ik vandaag op google gezocht en blijkt het dus oplichting te zijn (wat ik al verwacht had). Als je meer gegevens geeft, willen ze ook je rekeningnummer hebben om eenmalig 8 cent af te schrijven zodat ze de prijs aan je toe kunnen kennen. Vervolgens schrijven ze elke maand 25 euro af en kun je dit maar heel moeilijk opzeggen. Ik had al zoiets verwacht en ben blij dat ik er niet ingetrapt ben. Maar wat erg dat mensen zo opgelicht worden!!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 14 Jul 2014 13:40

Re: Laatst gewonnen?

Ik heb de voetbalpool van mijn werk gewonnen! :cheering:
Van tevoren niet gedacht, maar ik ging gelijk al als een speer. Erg leuk.
<<

Anoniem124

Bericht 14 Jul 2014 13:43

Re: Laatst gewonnen?

Twee kookboeken bij de postcode loterij. Ze worden morgen bezorgd! :yes:
<<

Anoniem187

Bericht 14 Jul 2014 13:56

Re: Laatst gewonnen?

Laatste wat ik gewonnen heb is n.a.v. de gedichtenwedstrijd hier op het forum geloof ik met Sinterklaas!
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jul 2014 14:21

Re: Laatst gewonnen?

€10. Tweede plaats in de WK pool op m`n werk!
<<

Anoniem166

Bericht 14 Jul 2014 21:08

Re: Laatst gewonnen?

Ik heb als laatste 100 gulden gewonnen met een kleurwedstrijd toen ik 10 was. Verder win ik nooit iets en doe ik dus ook steeds minder mee met acties.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers