Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stopweek van 6 dagen?

<<

Jip

Bericht 12 Jul 2014 16:16

Stopweek van 6 dagen?

Ik heb per ongeluk een dag te lang de pil doorgeslikt (slik meestal een strip door en ivm wedstrijd eerder gestopt) maar nu wil ik maandag weer beginnen, dan is de stopwerk echter 6 dagen ipv 7. Maakt dat veel uit?
Ik wil liever de stopdag op dezelfde dag houden, en niet nu in gaan moeten schuiven..
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 12 Jul 2014 16:22

Re: Stopweek van 6 dagen?

Korter kan, langer niet.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Jul 2014 16:23

Re: Stopweek van 6 dagen?

Je kan altijd eerder beginnen in je stopweek. Als je langer dan zeven dagen wacht is de pil de eerste dagen niet betrouwbaar. Dus een dag eerder beginnen is geen probleem.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jip

Bericht 12 Jul 2014 16:25

Re: Stopweek van 6 dagen?

Oooww! Weer wat geleerd, Thanks!
<<

Anoniem185

Bericht 12 Jul 2014 16:34

Re: Stopweek van 6 dagen?

Ja precies. Geen probleem. Ik doe het eigenlijk altijd (eerder beginnen), want ik vergeet altijd wanneer ik de laatste pil heb genomen. Daarom ga ik altijd gelijk weer slikken de dag dat ik ongesteld ben geworden. Maar dan slik ik de pil wel twee maanden door. Soms zelfs drie.
<<

Jip

Bericht 12 Jul 2014 17:14

Re: Stopweek van 6 dagen?

Ik stop altijd op een zondag en begin dan altijd op maandag erop weer.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Jul 2014 23:40

Re: Stopweek van 6 dagen?

Ja, zo hoort het eigenlijk ook. Zelf begin ik ook altijd één dag eerder, punt is wel dat je menstruatiecyclus dan langzaam verschuift, ik heb daar zelf alleen geen last van omdat ik ook meestal doorslik.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 14 Jul 2014 01:34

Re: Stopweek van 6 dagen?

Officieel moet je inderdaad een stopweek houden van 7 dagen maar zoals velen hier voor mij al zeggen kan 6 dagen echt geen kwaad (minder inderdaad niet, meer wel). Ik heb 10 jaar lang een stopweek van 6 dagen gehouden, eens in de 3 maanden, gewoon omdat dat mij beter uit kwam. (ik stopte altijd op donderdag en begon op donderdag weer)
Afbeelding

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers