Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Riu Negril. Iemand daar geweest?

<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2014 19:22

Riu Negril. Iemand daar geweest?

Er is nu een aanbieding daarheen voor de tijd dat wij altijd gaan. Het is iig binnen ons budget. Zoals elk jaar lees ik veel reviews en bekijk foto's aangezien je daarmee een goed beeld kan vormen. Toch vind ik meningen van mensen die ik ''ken'' zoals hier net wat belangrijker.
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 09 Jul 2014 20:30

Re: Riu Negril. Iemand daar geweest?

Ik ben er in mei 2011 geweest. Super goed hotel. Ligt 1 uurtje rijden van het vliegveld. Eten is goed, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt ideaal voor uitstapjes. Wij willen graag nog een keer terug.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2014 20:50

Re: Riu Negril. Iemand daar geweest?

Aha klinkt goed. Ze hebben dit najaar gerenoveerd, dus wie weet is het niet meer zo oubollig zoals de Riu ogen. Ik vind een heldere zee erg belangrijk omdat we dat thuis niet hebben mag het op vakantie wel mooi zijn. Ik zag op oyster.com waar je echt ziet zoals het is dat het erg donker is en het strand was een grote bende van opgestapeld zeewier. Op Tripadvisor oogt het wel helder.
Vorig jaar in Mexico zaten we aan de caribische zee, maar qua kleur zou je dat niet zeggen, zo donker dat het was. Pas toen de lucht helemaal blauw was, zonder wolken dus was de zee ook blauw en helder.
Is dat bij Riu Negril ook zo?

Ik las juist dat het ten op zichte van anderen hotels vrij afgelegen lag en iemand zei dat je beter in Ocho Rios kan zitten.
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 09 Jul 2014 21:25

Re: Riu Negril. Iemand daar geweest?

De zee is inderdaad niet altijd even helder. Dit komt omdat het hotel in een baai ligt. Als de wind in de richting van de baai waait, kan er wel wat rotzooi aanspoelen.

Mja, over dat afgelegen. Er ligt een palace hotel naast. Er liggen geen andere hotels in de buurt. Maar je kan wel prima een taxi nemen die echt niks kost. Wat wel een voordeel is is dat je dichtbij Rick's café zit. Daar zie je echt de mooiste zonsondergang die ooit heb gezien.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2014 21:38

Re: Riu Negril. Iemand daar geweest?

Riu Tropical Bay ligt ernaast las ik. Wist niet dat het ermee te maken kan hebben dat het in een baai ligt. Vorig jaar hadden wij geen baai en toch was het zo donker.
Denk niet dat ik voor dit hotel kies, ook omdat het Riu is en dat niet mijn voorkeur geeft. Maar ik zeg nooit nooit tegen Riu.

Zeewierrotzooi is nog te overzien, want dat heb ik vaker meegemaakt en daar stap ik wel door en overheen. Zolang die zee maar mooi is.
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 10 Jul 2014 19:54

Re: Riu Negril. Iemand daar geweest?

De zee is wel gewoon erg mooi. Wij kiezen juist altijd voor Riu hotels. Vinden het heerlijke hotels.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jul 2014 20:40

Re: Riu Negril. Iemand daar geweest?

Met ruig weer is het zo donker en ik heb het idee dat het met mooi weer ook zo kan zijn. Ik zeg altijd liever een andere keten dan een Riu. We zijn 1x naar een Riu geweest, was oke, maar dat hotel was niet voor herhaling vatbaar, 1x nooit meer!
Ik vind ze zo ouwbollig qua decor, maar sommigen zijn nu ineens modern. Denk dat ze gaan inzien dat het gedateerd is en op den duur z allemaal worden. Wie weet heeft deze dat ook ondergaan aangezien ze najaar 2014 zijn gaan renoveren. Dan nog zal ik ze niet gauw boeken, voor hun tig anderen ketens. Omdat deze goed geprijsd was leek het me wel leuk, maar ik wil wel echt zo'n bountystrand en zee wat echt past bij Jamaica vind ik en dat wil ik ook zo ervaren als ik er ooit heen gaan.

Zou je misschien privefoto's willen pmen? Daar hoef je uiteraard niet op te staan.
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 10 Jul 2014 22:14

Re: Riu Negril. Iemand daar geweest?

Ik zal ze morgen of overmorgen hier voor je plaatsen. Is dat goed?
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jul 2014 22:27

Re: Riu Negril. Iemand daar geweest?

Super van je, ja da's goed.
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Jul 2014 20:49

Re: Riu Negril. Iemand daar geweest?

Wil je alleen foto's van het hotel of ook wat van het eiland?
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jul 2014 22:10

Re: Riu Negril. Iemand daar geweest?

He meid doe geen moeite, maar toch bedankt. Het hoeft niet meer omdat ik er eigenlijk toch niet heen wil. Denk eerlijk gezegd dat het niks voor mij is. De prijs die zo gunstig was was voor 18-9 en gister was die ineens niet meer beschikbaar. Toen ik een uur later keek was het ineens wel weer beschikbaar. Toen ik vandaag keek was het weer niet beschikbaar en zonet zag ik dat het vanaf 25-9 weer beschikbaar is en dat is te laat voor ons.
Super lief van je dat je het iig wilde doen. :hulde:
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Jul 2014 22:10

Re: Riu Negril. Iemand daar geweest?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb nu alleen wat foto's van het hotel en strand geplaatst. Als je nog andere foto's wil zien, dan hoor ik het wel.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jul 2014 22:25

Re: Riu Negril. Iemand daar geweest?

Bedankt meid. Nee, meerdere hoeft niet meer toch bedankt voor het aanbod............................reden zie hierboven. Sorry voor al je moeite. Ze zien er best mooi uit hoor dat wel.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers