Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

caribbeanlover

Bericht 01 Jul 2014 22:17

Re: Action topic

Ja moet kunnen toch?! Dat terwijl ik eigenlijk pissed ben. At jij per ongeluk kattenvoer of vond je het gewoon lekker?
<<

Anoniem51

Bericht 01 Jul 2014 22:21

Re: Action topic

Ik was toen drie, dan moet je natuurlijk alles proberen wat eten is. Zo heb ik ooit ook de sinaspril te pakken gekregen :laughcry:
Oh, en mijn tante (die toen nog bij m'n oma woonde) had een konijn en die kreeg altijd oud brood. De schuur lag daar altijd vol met oud, uitgedroogd en hardgeworden brood, voor het konijn. Dat at ik ook gewoon als ik bij m'n opa en oma was...
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Jul 2014 22:24

Re: Action topic

Herkenbaar die sinaspril, want samen met mijn overbuurmeisje hebben we ooit eens lekker zitten snoepen daarvan.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2014 22:55

Re: Action topic

Heb de mail weer binnen :smile: Die telefoonhouder, leuk zeg. Denk dat ik die ga kopen. Je hoeft het nergens in te klikken ofzo, gewoon losjes erin zetten...............handig. Verder geen leuke dingen gezien, maar da's denk ik beter. :eyes:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jul 2014 23:17

Re: Action topic

Ik vond deze week niks bijzonders bij zitten scheeld de verleiding weer.

Al moet ik er wel heen voor een cadeautje voor mijn ouders die de 4 daagse lopen
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2014 23:25

Re: Action topic

sarah1985 schreef:Ik vond deze week niks bijzonders bij zitten scheeld de verleiding weer.

Al moet ik er wel heen voor een cadeautje voor mijn ouders die de 4 daagse lopen


Oranje vlaggetjes op een stokje.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jul 2014 23:33

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
sarah1985 schreef:Ik vond deze week niks bijzonders bij zitten scheeld de verleiding weer.

Al moet ik er wel heen voor een cadeautje voor mijn ouders die de 4 daagse lopen


Oranje vlaggetjes op een stokje.

Had gekunt maar ze gaan na het wk er heen dan is het niet zo leuk meer
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2014 11:09

Re: Action topic

Dacht dat die 4 daagse nu was en het was een grapje.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Jul 2014 12:02

Re: Action topic

nee is volgende week pas
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2014 14:17

Re: Action topic

Dacht dat het altijd in juni was.

Iemand die weet of ze er kurkenonderzetters voor onder glazen verkopen?
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 09 Jul 2014 15:11

Re: Action topic

Een jaar terug hadden ze deze in ieder geval!
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2014 16:12

Re: Action topic

Thanks, ik ga dinsdag even koekeloeren.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jul 2014 18:12

Re: Action topic

Ik zoek iets waar ik schillen en ander gft ik kan doen zodat ik het zo in de kliko kan gooien. Een bakje/schaaltje vind ik niks, want dan moet ik die steeds afwassen. Gewoon een soort van schepje zoals een blik van de stoffer en blik dus wel dat het ergens in kan. Dan hoef ik die alleen even snel af te spoelen en af te drogen.
Verkopen ze dat?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jul 2014 18:19

Re: Action topic

heb vandaag voor mijn ouders docuhespul gekocht. Voor beide 1 met daarbij een schoen sleutelhanger en chocolade.
Verder schilderstape , een grote plastic opberg box lekker voor buiten met de voeten erin met deze hitte.
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 12 Jul 2014 18:21

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Ik zoek iets waar ik schillen en ander gft ik kan doen zodat ik het zo in de kliko kan gooien. Een bakje/schaaltje vind ik niks, want dan moet ik die steeds afwassen. Gewoon een soort van schepje zoals een blik van de stoffer en blik dus wel dat het ergens in kan. Dan hoef ik die alleen even snel af te spoelen en af te drogen.
Verkopen ze dat?


Dan heb je toch precies hetzelfde probleem als bij een bakje? Of denk je dat een bakje viezer wordt dan een schepje??
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jul 2014 19:28

Re: Action topic

Een bakje vind ik irritanter om af te wassen.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jul 2014 19:29

Re: Action topic

sarah1985 schreef:heb vandaag voor mijn ouders docuhespul gekocht. Voor beide 1 met daarbij een schoen sleutelhanger en chocolade.
Verder schilderstape , een grote plastic opberg box lekker voor buiten met de voeten erin met deze hitte.


Box voor hun voeten? Een soort watervoetenbadje?
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 12 Jul 2014 19:51

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Ik zoek iets waar ik schillen en ander gft ik kan doen zodat ik het zo in de kliko kan gooien. Een bakje/schaaltje vind ik niks, want dan moet ik die steeds afwassen. Gewoon een soort van schepje zoals een blik van de stoffer en blik dus wel dat het ergens in kan. Dan hoef ik die alleen even snel af te spoelen en af te drogen.
Verkopen ze dat?


Een goedkope stoffer en blik kopen? :idea:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jul 2014 19:58

Re: Action topic

Ja een box zn opbergbox. En dan vullen met water dan heb je een voetenbad lekker afkoelen met dit warme weer. En waa voor mezelf
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jul 2014 22:26

Re: Action topic

Angela schreef:
caribbeanlover schreef:Ik zoek iets waar ik schillen en ander gft ik kan doen zodat ik het zo in de kliko kan gooien. Een bakje/schaaltje vind ik niks, want dan moet ik die steeds afwassen. Gewoon een soort van schepje zoals een blik van de stoffer en blik dus wel dat het ergens in kan. Dan hoef ik die alleen even snel af te spoelen en af te drogen.
Verkopen ze dat?


Een goedkope stoffer en blik kopen? :idea:


Kan ook idd.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jul 2014 22:30

Re: Action topic

Verkopen ze er pailletten zonder gaatjes erin? Ik zag op youtube een meid die daarmee haar slippers heeft beplakt en dat zag er zo leuk uit dat ik dat ook wil gaan doen. Heb nog een zooitje kale slippers.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jul 2014 17:01

Re: Action topic

Ik geen pailetten/steentjes kunnen vinden jammer genoeg.
Heb oa Fa douchegel gekocht met bodylotioncomplex is een stuk goedkoper dan die van Nivea.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jul 2014 22:37

Re: Action topic

Wil iemand iets voor mij checken? Ik was er vandaag en er lag een schap met antmuggenspullen. Er las een muggenverdelger met blauw licht en er stond voor zover ik weet € 0.79 bij. Dus ik dacht geen geld, misschien helpt het ook tegen de fruitvliegjes!
Eenmaal thuis zag ik dat die € 2,49 was.

Het heet ''Guard'n Care'' en naaste de kleine foto's/plaatjes zie je als grootste 2 slapende mensen.

Wil iemand voor me kijken hoe duur het is?

Ik weet het het is stom, want ik had mee moeten kijken op de kassa.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jul 2014 23:10

Re: Action topic

Laat maar, want de mail komt net binnen en heel toevallig staat die daarin. Ook geen geld, nou maar hopen dat die het doet/werkt.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Jul 2014 08:08

Re: Action topic

Geslaagd inmiddels.
Laatst gewijzigd door fashionmommy op 16 Jul 2014 11:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers