Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mening gevraagd---> update

<<

Anoniem198

Bericht 23 Mei 2014 12:12

Re: Mening gevraagd --> update

Ja, de kijker is geweest gister en was erg enthousiast over de ruimtes en staat van onderhoud.
Laatst gewijzigd door Anoniem198 op 04 Jun 2014 20:08, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem162

Bericht 23 Mei 2014 15:42

Re: Mening gevraagd

Wat fijn dat ze positief was. Hopelijk krijg je binnenkort een bod en bevalt het huis waar jullie gaan kijken ook.
<<

Anoniem198

Bericht 04 Jun 2014 20:12

Re: Mening gevraagd

Inmiddels hebben we best wel wat kijkers gehad. Waar die ineens vandaan zijn gekomen, geen idee!
Met 1 van de kijkers zijn we nu in onderhandeling. Zo spannend!

Bedankt allemaal voor het meedenken.
<<

Anoniem75

Bericht 04 Jun 2014 20:36

Re: Mening gevraagd---> update

Ach ik ben helemaal vergeten te reageren op je pm. Sorry!

Maar wat fijn dat er al veel kijkers zijn geweest. Hopelijk pakt de onderhandeling goed uit. Succes!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 04 Jun 2014 20:41

Re: Mening gevraagd---> update

Fijn dat er schot in de zaak zit! Heb je het idee dat jullie uit de onderhandeling gaan komen? Of is er een (te) groot verschil tussen het openingsbod en jullie minimale verkoopprijs?
<<

Anoniem113

Bericht 05 Jun 2014 22:01

Re: Mening gevraagd---> update

Wat fijn zeg! Misschien dat het delen van de woning door de meiden hier wel geholpen heeft!
<<

Anoniem198

Bericht 08 Jun 2014 14:06

Re: Mening gevraagd---> update

GP, ivm de onderhandeling geef ik nog even geen reactie op je vragen.

Clapperdie,ja wie weet wel want het is niet iemand uit de regio. Jullie huis staat toch ook te koop? Misschien ook delen onder de forumsters? Wil het best voor jullie doen :D
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Jul 2014 16:02

Re: Mening gevraagd---> update

Victoria, is het nog gelukt met de onderhandelingen? :)
<<

Anoniem198

Bericht 04 Jul 2014 20:07

Re: Mening gevraagd---> update

Ja, we zijn eruit gekomen gelukkig. Wij zijn zelf nu ook in onderhandeling voor een nieuw huis.
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 04 Jul 2014 21:31

Re: Mening gevraagd---> update

Spannend, ik hoop dat jullie eruit komen! Ben benieuwd of het in de plaats is waar mijn schoonzus woont en dan het nieuwe stuk, zou wel grappig zijn.
<<

Anoniem162

Bericht 07 Jul 2014 17:59

Re: Mening gevraagd---> update

Oh ik heb weer vanalles gemist lees ik. Wat fijn dat het verkocht is.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Jul 2014 10:12

Re: Mening gevraagd---> update

Fijn dat het gelukt is. Hopelijk lukt de aankoop van jullie nieuwe huis ook :)
<<

Anoniem198

Bericht 11 Jul 2014 16:36

Re: Mening gevraagd---> update

Helaas zijn we er niet uitgekomen. Er was maar een heel klein verschil.
Wij zaten al flink boven ons budget en aangezien er ook nog het een en ander aan de woning moest gebeuren konden en wilde wij niet hoger.
Volgende week 4 afspraken gepland voor bezichtigingen dus hopelijk zit daar wat bij!
<<

Anoniem162

Bericht 11 Jul 2014 18:13

Re: Mening gevraagd---> update

Jammer dat jullie er niet uit zijn gekomen. Hopelijk zit er een mooi huis bij de volgende 4 die je gaat kijken.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers