Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


3 x zoveel ziekmeldingen vandaag (door WK-kater?)

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Jul 2014 19:00

Re: 3 x zoveel ziekmeldingen vandaag (door WK-kater?)

Bij ons was iedereen er gewoon, vind ik ook niet meer dan normaal. Je kiest er toch zelf voor om te kijken, dan moet je dus ook tegen de gevolgen kunnen. En dan heb ik het uiteraard niet over mensen die wel echt ziek zijn.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Jul 2014 19:39

Re: 3 x zoveel ziekmeldingen vandaag (door WK-kater?)

ik heb gewerkt ondanks amper slapen. Wekker ging om 6 uur. Nu kapot op de bank. Zou me echt niet ervoor ziek melden
Afbeelding
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 10 Jul 2014 19:49

Re: 3 x zoveel ziekmeldingen vandaag (door WK-kater?)

Bij ons was iedereen op kantoor. Moet wel zeggen dat veel collega's het af en toe n beetje zwaar hadden (ik ook). Hadden vanmiddag een presentatie en zag toch wel wat mensen moeite doen om hun ogen open te houden.
Maar ik zou hier me zelf nooit ziek voor melden. Ik zou hooguit een thuiswerkdag inplannen en als het te zwaar wordt even een powernapje doen.
<<

Jip

Bericht 10 Jul 2014 20:56

Re: 3 x zoveel ziekmeldingen vandaag (door WK-kater?)

OW, hij ging pas om 2u naar bed!! Hij wil straks wel vroeg slapen, haha!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 10 Jul 2014 23:22

Re: 3 x zoveel ziekmeldingen vandaag (door WK-kater?)

Ik had geluk en moest pas om 12.30 beginnen. Ben daarom gisteren ook bij vriendin gaan kijken omdat ik toch kon uitslapen. Als ik om 9 uur had moeten beginnen was ik gewoon thuis gaan kijken en naar werk gegaan. Kijk regelmatig 's nachts sport maar vind het echt niet kunnen dat je je daardoor ziek gaat melden. Als je het niet aan kunt moet je of niet gaan kijken of vantevoren al vrije dag/ochtend inplannen.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 11 Jul 2014 12:03

Re: 3 x zoveel ziekmeldingen vandaag (door WK-kater?)

Ik moest gewoon werken maar had er wel moeite mee! Ik zou me er nooit voor ziek melden.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Jul 2014 12:40

Re: 3 x zoveel ziekmeldingen vandaag (door WK-kater?)

Ik denk dat mensen zich niet zozeer ziekmelden omdat het laat was maar meer omdat ze de P in hebben.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers