Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips afbouwen bv

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 10 Jul 2014 20:06

Tips afbouwen bv

R drinkt soms nog overdag, vooral als hij mij 's ochtends niet heeft gezien, dan haalt hij het 's middags in. Maar, ik wil het niet meer. Ik wil alleen nog 's ochtends en 's avonds geven.

Als ik hem een voeding weiger wordt hij heel boos en gaat daarna heel verdrietig zitten snikken.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
R. 2013
D. 2016
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 10 Jul 2014 20:52

Re: Tips afbouwen bv

Ik denk toch doorzetten, en hem proberen af te leiden. Een leuk spelletje, of juist knuffelen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 10 Jul 2014 22:25

Re: Tips afbouwen bv

Krijg je overdag niet heel ergr stuwing als je alleen maar s ochtends en savonds geeft? Als ik dat zou doen zou mijn productie heel erg teruglopen.

ik denk dat je R op een andere manier aandacht zou kunnen geven. Gewoon samen knuffelen of een spelletje doen ja.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem186

Bericht 10 Jul 2014 22:37

Re: Tips afbouwen bv

Milou, R is een jaar ouder dan jouw dochter. Op die leeftijd is de productie wel gestabiliseerd.
<<

Anoniem186

Bericht 10 Jul 2014 22:38

Re: Tips afbouwen bv

Ik voed alleen voor het slapengaan. En altijd boven op z'n kamer. Dus hij weet niet beter dan dat hij alleen daar drinkt. Hij vraagt er ergens anders nooit om.
Misschien kan je dat proberen?
<<

Anoniem97

Bericht 11 Jul 2014 10:24

Re: Tips afbouwen bv

Hier zeg ik nee nu niet, straks voor het slapen gaan mag je weer drinken. Ik probeer haar dan af te leiden met wat anders. Meestal werkt dat wel.
Ik zou het zo proberen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers