Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Menno Buch overleden

<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 08 Jul 2014 22:48

Re: Menno Buch overleden

Schrok ook toen ik het las, wist helemaal niet dar hij zo ziek was. Heb echt genoten van Buxh in de bajes, vond hem echt sterk als interviewer.
<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:11

Bericht 09 Jul 2014 10:56

Re: Menno Buch overleden

Ik schrok er ook van toen ik het net las op Nu.nl. Ik vond hem echt sterk in Buch in de Bajes!
Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2014 13:14

Re: Menno Buch overleden

Is het heel cru van me om te zeggen dat ik net als Zure Mat er geen gevoel bij heb? Denk dat je dat pas hebt als je hem persoonlijk hebt gekend. Ik vind het wel naar, hij was niet eens zo oud.
<<

Anoniem125

Bericht 09 Jul 2014 13:18

Re: Menno Buch overleden

Haha nee hoor, dat is helemaal niet cru. Tegenwoordig mag je dat kennelijk niet meer uitspreken en moet je alles héél zielig vinden, maar weet je, de dood hoort bij het leven en als een man van 62 jaar doodgaat, die een heel leven achter zich heeft en prachtige dingen heeft mogen doen, dan kan ik daar persoonlijk geen naar gevoel bij krijgen. Natuurlijk is het erg voor de familie en zijn vrienden, maar ik als buitenstaander heb daar gewoon verder niets mee. Het zou nep zijn om dan intens mee te gaan voelen, ofzo. Dus nee, ik vind het niet cru, cbl.
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:37

Bericht 09 Jul 2014 13:33

Re: Menno Buch overleden

Ik vind 62 nog heel jong, mijn vader is ouder (66) en als hij zou overlijden zou ik het ook nog erg jong vinden. Ik schrok ook van dit nieuws, Buch in de bajes was een goed programma en ik wist ook niet dat hij nog ziek was.
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Jip

Bericht 09 Jul 2014 13:35

Re: Menno Buch overleden

Ik heb hetzelfde als CBL en ZM. Ik vind het sneu voor zijn familie en wie hij achterlaat. maar mijzelf raakt het niet.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jul 2014 13:35

Re: Menno Buch overleden

Really? 62 is nog heel jong hoor...
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 09 Jul 2014 13:35

Re: Menno Buch overleden

Jip schreef:Ik heb hetzelfde als CBL en ZM. Ik vind het sneu voor zijn familie en wie hij achterlaat. maar mijzelf raakt het niet.

Dit vind ik een mooie verwoording.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Jip

Bericht 09 Jul 2014 13:40

Re: Menno Buch overleden

62 is superjong! Maar ik kende Menno Buch alleen maar van televisieprogramma's. Dus in die zin raakt het mij niet. Als mijn buurman van 62 zou overlijden aan dezelfde ziekte, zou ik er toch een ander gevoel bij hebben.

Edit: het stukje van ZM over dat hij 62 is en een heel leven gehad heeft, ben ik het overigens NIET mee eens. Je hebt nog een heel leven voor je op je 62e..
Laatst gewijzigd door Jip op 09 Jul 2014 13:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jul 2014 13:41

Re: Menno Buch overleden

Jip schreef:62 is superjong! Maar ik kende Menno Buch alleen maar van televisieprogramma's. Dus in die zin raakt het mij niet. Als mijn buurman van 62 zou overlijden aan dezelfde ziekte, zou ik er toch een ander gevoel bij hebben.

Logisch.

Maar ik reageerde dan ook niet op jou. ZM doet net alsof 62 al een hele leeftijd is, dus daarom. :laughcry: Hij heeft een heel leven achter zich zeg je niet over iemand van 62.
<<

Jip

Bericht 09 Jul 2014 13:42

Re: Menno Buch overleden

Ik was mijn bericht aan het aanpassen terwijl jij jouw bericht plaatste...en we bedoelen hetzelfde :)
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jul 2014 13:43

Re: Menno Buch overleden

Idd!
<<

Anoniem321

Bericht 09 Jul 2014 13:44

Re: Menno Buch overleden

Ik 'ken' Menno Buch alleen maar van Buch in de bajes. Ik vond hem in dat programma een prettige en integere man. Maar dat is ook alles wat ik van hem vind.

Toen ik het hoorde dacht ik wel dat 62 jaar eigenlijk te jong is om te sterven. Mijn moeder is ook 62.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2014 14:12

Re: Menno Buch overleden

Zure Mat schreef:Haha nee hoor, dat is helemaal niet cru. Tegenwoordig mag je dat kennelijk niet meer uitspreken en moet je alles héél zielig vinden, maar weet je, de dood hoort bij het leven en als een man van 62 jaar doodgaat, die een heel leven achter zich heeft en prachtige dingen heeft mogen doen, dan kan ik daar persoonlijk geen naar gevoel bij krijgen. Natuurlijk is het erg voor de familie en zijn vrienden, maar ik als buitenstaander heb daar gewoon verder niets mee. Het zou nep zijn om dan intens mee te gaan voelen, ofzo. Dus nee, ik vind het niet cru, cbl.


Ik heb er wel een bepaalde gevoel bij, maar niet in de zin van liefde natuurlijk. Het is een gevoel van dat ik het erg vind en er van schrok omdat ik net als anderen hier dacht dat het juist goed ging.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Jul 2014 14:18

Re: Menno Buch overleden

Helix schreef:
Jip schreef:Ik heb hetzelfde als CBL en ZM. Ik vind het sneu voor zijn familie en wie hij achterlaat. maar mijzelf raakt het niet.

Dit vind ik een mooie verwoording.


Inderdaad, en daar is ook niks mis mee..
ZM verkondigd het alleen wat zuurmatterigs!

En kom op zeg.. 62 jaar 'een heel leven achter de rug'.
Je bent nog niet eens met pensioen, wellicht heb je net wel, net niet kleinkinderen.
Er hoort nog een heel leven te komen, als je 62 bent!
<<

Anoniem125

Bericht 09 Jul 2014 15:43

Re: Menno Buch overleden

Ik zeg ook niet dat er niet nog een heel leven kan komen als je doorleeft, maar op je 62e heb je echt al wel een heel leven achter je. Kom op hoor, je kan ook over alles moeilijk doen.
<<

Anoniem58

Bericht 09 Jul 2014 15:46

Re: Menno Buch overleden

Mijn vader is 62, en die heeft nog helemaal geen heel leven achter zich. Dan kun je dat ook wel zeggen over iemand die op 48 jarige leeftijd sterft. Ik zou het verschrikkelijk vinden als hij nu zo jong zou te komen overlijden.
<<

Anoniem125

Bericht 09 Jul 2014 15:48

Re: Menno Buch overleden

Mijn vader heeft ook ongeveer die leeftijd en natuurlijk zou ik het verschrikkelijk vinden als hij komt te overlijden, maar hij heeft zeker wel een heel leven achter zich. Hij is geboren, opgegroeid, is getrouwd, heeft veel gereisd, carrière gemaakt, heeft kinderen gekregen, is gescheiden, weer hertrouwd, weer kinderen gekregen, steeds hogerop geklommen in zijn baan, nog meer mooie reizen gehad, genoten van zijn - inmiddels 6 - kleinkinderen. Ja, ik vind zeker dat hij een leven achter zich heeft!! Kan het niet anders omschrijven!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 09 Jul 2014 15:50

Re: Menno Buch overleden

Ik vind 62 wel deels een leeftijd waarop je een "heel leven achter je hebt", maar ook nog heel veel dingen om nog te doen!

Maar eigenlijk is wat dat betreft elke leeftijd te jong om te sterven en dan al helemaal als je sterft aan (De gevolgen van) kanker...
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem131

Bericht 09 Jul 2014 15:54

Re: Menno Buch overleden

Mijn ouders zijn een stuk ouder maar hun leven is nog niet 'af'. Dus je kunt wel een leven achter je hebben maar je hebt op je 62ste ook nog een heel stuk voor je.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2014 18:19

Re: Menno Buch overleden

Mijn ouders ook, mijn vader is 74.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jul 2014 22:38

Re: Menno Buch overleden

Dundas schreef:
caribbeanlover schreef:Ik lees hier iets nieuws! Hoe vaak ik wel niet ben verdacht van fake zijn en het dus eigenlijk geen eens mocht! Fijn, die burgemeesters, heb je dus ook geen zak aan!

Het mag wel, maar niet openlijk uiten.


Da's toch hetzelfde.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers