Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


leuk restaurant Rijnkade Arnhem?

<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:53

Bericht 09 Jul 2014 20:54

leuk restaurant Rijnkade Arnhem?

Wij gaan zaterdag met vrienden eten in Arnhem...
M'n vriendin opperde de Rijnkade, heeft iemand een tip voor een leuk restaurant?

Ik ben benieuwd, bedankt alvast!
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 09 Jul 2014 23:46

Re: leuk restaurant Rijnkade Arnhem?

Rose's vond ik altijd erg leuk en vooral gezellig door de kleuren, de fakkels en de haarden. Ik at er 2-3 x per week, prima eten alleen was de kaart toen niet heel uitgebreid, inmiddels misschien wel. Er zit/zat ook een Turks restaurant met terras waar we echt heerlijk hebben gegeten altijd, alleen echt geen idee meer hoe die heet(te).
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 10 Jul 2014 00:27

Re: leuk restaurant Rijnkade Arnhem?

Cc. Turk restaurant en het eten is daar echt heerlijk.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 10 Jul 2014 13:55

Re: leuk restaurant Rijnkade Arnhem?

Ik vind Rose's erg leuk voor een borrel of high tea maar absoluut niet voor een diner. Ze hebben weinig keuze op de kaart, zijn prijzig en niet bijzonder.

Ik vind de Salathai aan de Rijnkade heel lekker, maar ik ben ook wel gek op de Thaise keuken. En er zit een tapas restaurant, Cantina, wat er ook erg leuk oogt (ben er alleen geweest voor een koffie en die was iig lekker ;) )
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 10 Jul 2014 14:39

Re: leuk restaurant Rijnkade Arnhem?

Ik weet alleen maar dat als je daar parkeert, je beter echt alles uit je auto kunt halen. Hoevaak er wel niet ingebroken is in de auto's van mijn ouders of vrienden van hen...het is daar echt junkiefest.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Jul 2014 17:09

Re: leuk restaurant Rijnkade Arnhem?

Dat ligt er wel een beetje aan waar je precies parkeert hoor Poppy, want wij zetten hem ook vaak op een parkeerplaats aan de Rijn, maar net voor de Rijnkade, en daar is echt nog nooit wat meer gebeurd (ik heb heb er misschien al wel 100 keer geparkeerd), ook niet bij vrienden of bekenden. Maar je moet inderdaad wel goed opletten daar.
On topic: Roses vind ik heel leuk om wat te drinken, maar ik heb er nog nooit gegeten, dus geen idee of het leuk is. Je kunt eventueel ook de Humphreys nog doen, die zit echt aan het water. Ik heb daar ooit een keer gegeten (en een keer bij de vestiging in Nijmegen) maar dat is al heel lang geleden inmiddels.
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:53

Bericht 10 Jul 2014 17:20

Re: leuk restaurant Rijnkade Arnhem?

Bedankt allemaal!

Ik heb gereserveerd bij CC! Ben benieuwd : )

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers