Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderen hier die paardrijden? Cap?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Jul 2014 13:31

Kinderen hier die paardrijden? Cap?

De momenten dat ze op mijn paard zitten wil ik zo veilig mogelijk maken dus ik wil een cap aanschaffen voor mijn kinderen. Maar nu zit ik een beetje met de maat. Iemand van jullie hier ervaring mee?
Hoe heb je de maat besloten? Waarom heb je voor een bepaalde cap gekozen?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem112

Bericht 09 Jul 2014 13:38

Re: Kinderen hier die paardrijden? Cap?

Mijn kinderen dragen hun fietshelm
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Jul 2014 13:40

Re: Kinderen hier die paardrijden? Cap?

Annemijn, das ook een goede.. alleen hebben we die ook niet :-)

Hoe werkt dat met fietshelmen, zitten daar ook maten in? En zo ja hoe heb je die maat toen bepaald?
:heart: :heart: 2011
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Jul 2014 13:42

Re: Kinderen hier die paardrijden? Cap?

De cap die Ezra draagt kun je heel erg verstellen, dus ik neem aan dat dat bij die caps voor peuters ook wel is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Jul 2014 13:44

Re: Kinderen hier die paardrijden? Cap?

Ja klopt susan, je kunt ze verstellen, maar je kan dan kiezen uit maat 44-50 en 48-54.. kun je beiden verstellen staat er bij.

Heb nu wel ergens gevonden dat je op een bepaalde manier het hoofd moeten meten, en dan de maat kan bepalen. Probeer ik dat wel even als ze wakker zijn.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem112

Bericht 09 Jul 2014 13:44

Re: Kinderen hier die paardrijden? Cap?

Hier zitten ze af en toe ook op mijn paard en we pakken wel eens de Shetlander van stal en aangezien ze al beide een fietshelm hadden gebruiken we die dan ook.
Er zit een draaiknop aan dus je kunt m makkelijk verstellen, en gewoon even passen in de winkel.

Mijn eigen cap heeft trouwens ook een draaiknop!
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 09 Jul 2014 13:47

Re: Kinderen hier die paardrijden? Cap?

Zit er bij jullie in de buurt niet een winkel met paardrijspullen? Ik heb vroeger ook altijd paard gereden en bij een speciaalzaak kochten we dan de spullen en werd het goed op gemeten.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Jul 2014 13:52

Re: Kinderen hier die paardrijden? Cap?

Amber, hier in de buurt is alles er mee gestopt helaas...dan zou ik echt wat verder weg moeten gaan.

Ik rijd zelf ook paard maar op stal is verder niemand met kleine kinderen dus die kan ik het niet vragen.
:heart: :heart: 2011
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 09 Jul 2014 14:35

Re: Kinderen hier die paardrijden? Cap?

Wat heerlijk zeg, je kinderen op je eigen paard.

Ik zou idd even kijken hoe je het op moet meten en dan een verstelbare cap.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 09 Jul 2014 14:49

Re: Kinderen hier die paardrijden? Cap?

Ik heb een verstelbare cap van ik geloof casio (of iets in die richting) voor de neefjes en nichtjes die hier een rondje willen rijden.
En voor de kleine later lijkt mij een verstelbare ook het handigste. Ik heb de mijne toen voor een prikkie via marktplaats gekocht, maar ik zou voor mijn eigen kind en als de cap intensiever gebruikt wordt, denk ik liever voor een nieuwe gaan.
Ik hoop zo dat onze kleine het ook leuk zou vinden, Maarja, je kunt het niet dwingen hè? Wel stimuleren :P
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Jul 2014 16:27

Re: Kinderen hier die paardrijden? Cap?

Soleil haha nee dwingen gaat niet. Ze zijn vanaf jongs af aan mee geweest. Maar pas sinds twee weken heb ik het idee dat ze het leuk vinden. Een vraagt nu ook of ze even mag rijden :-)
:heart: :heart: 2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers