Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'Geterroriseerd' door buurtkinderen

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 04 Jul 2014 22:17

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Nu zegt m'n vriend dat het een clubje is onder leiding van 2 meiden die hier niet in de straat wonen en geen idee waar wel. De 2 kids die we wel herkennen en weten waar ze wonen, zijn er wel bij betrokken, maar niet de hoofdschuldigen zeg maar...

Is het raar om aan die ouders te vragen of zij misschien weten waar die andere 2 meiden wonen?
En als ze dan vragen waarom, horen ze ook meteen dat hun kids er ook bij betrokken zijn en worden zij dus hopelijk ook meteen aangepakt.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 04 Jul 2014 22:22

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Ik zou dat idd vragen. Jullie hebben er last van en de kinderen er zelf op aanspreken helpt niet. Dus dan naar de ouders.
En een slot op de poortdeur zou ik ook doen. Al hebben die kinderen niks in jullie tuin te zoeken.... of de deur nou wel of niet op slot is.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 04 Jul 2014 23:21

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Je zegt dat je niet eens de kans hebt om ze aan te spreken omdat ze snel weg rennen he. Kan je niet eens achter de poort gaan staan, dan heb je ze meteen.

En als je denkt dat er met die ouders wel te praten valt, daar naar toe gaan.
Stelletje snotneuzen..dan ben je nog geen 10 jaar.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 05 Jul 2014 09:39

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Ik snap niet dat je nog niet naar die ouders bent gegaan als je weet waar ze wonen. Je laat je toch niet 'terroriseren' door een stel kinderen van nog geen 10 jaar?
Maar goed, ik heb wat dat betreft ook niet bepaald engelengeduld.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 06 Jul 2014 13:52

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Ik heb nu zelf gezien wie de 2 aanstichters zijn en die wonen niet in deze straat en weet niet waar wel, Zelda, dus dat gaat lastig.

Is het raar om naar de ouders van een ánder kind te lopen die met die meiden optrekt of zij kunnen vertellen waar ze wonen?
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 06 Jul 2014 14:00

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Nee hoor, ik zou gewoon even aanbellen en vragen of zij het misschien weten...
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 06 Jul 2014 21:05

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Gewoon aanbellen en vragen. Daarbij zou ik ook de "Tokkie" ouders aanspreken. Je moet er niet vanuit gaan dat zij zulke dingen wel accepteren of wat dan ook. Leg ze gewoon uit dat je het erg vervelend vindt.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 06 Jul 2014 21:07

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Ook als mijn zoon een meeloper zou zijn, zou ik het graag weten.
L2014 & H2017
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 07 Jul 2014 09:59

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Als er niks uit komt na een gesprek met de ouders zou ik er politie werk van maken. En de stront zou ik in hun tuin deponeren. :thumbdown:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 07 Jul 2014 11:09

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Ik zou inderdaad gelijk aanbellen bij de ouders en het probleem voorleggen, wie weet maakt dat al verschil! En anders de wijkagent inschakelen.
2014 2016 2019
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 07 Jul 2014 11:45

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Huh heb ik het dan toch zo onduidelijk getypt? Die kids poepen niet in de tuin hoor, maar een kat uit de buurt :laughcry:
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 07 Jul 2014 13:29

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

MissBitchy schreef:Ik heb nu zelf gezien wie de 2 aanstichters zijn en die wonen niet in deze straat en weet niet waar wel, Zelda, dus dat gaat lastig.

Is het raar om naar de ouders van een ánder kind te lopen die met die meiden optrekt of zij kunnen vertellen waar ze wonen?

Nee dat is niet raar. Kom nou, die kinderen komen in jouw tuin. Dat bedoelde ik ook met mijn stukje, het maakt niet uit wie de aanstichters zijn maar die andere 2 zitten er wel bij blijkbaar. Ik zou wel naar die ouders toe gaan ja, desnoods neem je iemand mee (ik weet niet of je vriend meenemen zo'n goed plan is :laughcry: )
<<

Anoniem127

Bericht 07 Jul 2014 13:52

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Zou ik ook gewoon even vragen. Ik heb ook geen engelengeduld wat dit soort dingen betreft. Laatst waren er een paar kinderen van 10 a 12 steeds mijn dochter en mij aan het filmen met commentaar erbij op alles wat we deden in het speeltuintje. Had al tig keer gevraagd of ze er mee op wilden houden en toen gingen ze het stiekem doen vanachter auto's en zo. Toen heb ik de camera afgepakt, mijn adres aan het jongetje gegeven en gezegd dat hij hem met een van zijn ouders weer op mocht komen halen en dan even kon uitleggen waarom de camera afgepakt was.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 07 Jul 2014 14:06

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Wow Twellie, wat een goede actie! Ben je er met de ouders uitgekomen?
L2014 & H2017
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 07 Jul 2014 14:14

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Haha Twellie, dat zou ik nooit durven. Hoe reageerden die ouders?
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 08 Jul 2014 12:14

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Daar ben ik ook benieuwd naar Twellie! Wel een stoere actie!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 08 Jul 2014 12:17

Re: 'Geterroriseerd' door buurtkinderen

Amai, dat zou ik ook echt niet durven, bang om een woedende ouder aan mijn deur te krijgen. Ik weet ook niet of ikzelf er zo mee gediend zou zijn.
AfbeeldingAfbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers