Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuk bungalowpark voor kind en hond gezocht!

<<

Hartjes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 12 Mei 2014 14:49

Bericht 05 Jul 2014 11:43

Leuk bungalowpark voor kind en hond gezocht!

Wij willen graag een weekje weg met onze dochter van 2 en onze hond.
Wie weet er een leuk bungalowpark waar we naartoe zouden kunnen gaan?
Laatst gewijzigd door Hartjes op 05 Jul 2014 12:23, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 05 Jul 2014 11:50

Re: Leuk bungalowpark voor kind en hond gezocht!

Ik weet niet hoe het op andere parken is, maar ik zou dan geen center parcs kiezen want daar mag je hond niet mee naar binnen in de market dome, en zal hij misschien wel veel alleen in het huisje moeten blijven.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 05 Jul 2014 15:00

Re: Leuk bungalowpark voor kind en hond gezocht!

Ik zou voor een huisje op Vlieland gaan :) heerlijk voor zowel honden als kinderen ;)

Daarnaast is mijn ervaring met Landal hond vriendelijk en centerparks minder, maar het is alweer jaren geleden dat ik op een park geweest ben!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 05 Jul 2014 16:15

Re: Leuk bungalowpark voor kind en hond gezocht!

De krim op texel. Leuk voor hond en kind. Hond mag ook overal mee naar binnen en er zijn veel andere honden. Toen wij er waren kwam er zelfs een hondentrainer iets doen met de honden.
Juli 2015
Maart 2017
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 05 Jul 2014 16:57

Re: Leuk bungalowpark voor kind en hond gezocht!

De Krim op texel is inderdaad erg leuk! Wij zijn er 3 keer geweest, maar dan zonder hond
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 05 Jul 2014 19:11

Re: Leuk bungalowpark voor kind en hond gezocht!

Ohnee, ik vergis me over die hondentrainer. Dat was in groede op de camping! Verder is krim echt een aanrader!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 07 Jul 2014 10:38

Re: Leuk bungalowpark voor kind en hond gezocht!

Ik vind de Landal parken altijd wel hondvriendelijk. Ze mogen alleen niet mee de winkels of restaurant in, maar dat is wel logisch. Op het terras is geen enkel probleem. Ook voor kinderen vind ik Landal leuk, op sommige parken is genoeg te doen. Misschien een park zoeken vlakbij het bos? Is voor zowel kind als hond leuk. Op Coldenhove had je bijvoorbeeld veel voor kinderen te doen. Alleen het zwembad is niet zo heel bijzonder daar, maar dat vind ik op bijna geen enkel park van Landal. Op het Vennebos zijn wij nog nooit geweest, maar als ik zo kijk ziet dat er ook erg leuk uit voor kinderen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers