Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


najaar 2013 mama's!

<<

Anoniem73

Bericht 17 Sep 2013 13:59

Re: najaar 2013 mama's!

Succes pien!
<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 17 Sep 2013 16:20

Re: najaar 2013 mama's!

Hallo dames,

Via mijn telefoon houd ik jullie in de gaten en lees ik mee, maar sorry reageren via de telefoon kost me teveel werk.

Hier gaat alles goed. De eerste dagen was de temperatuur van L steeds aan de lage kant, dus druk met kruiken bezig geweest etc om haar lekker warm te houden. L dronk niet of nauwelijks en als er iets in ging dan kwam het er ook gewoon weer uit. De vk had geadviseerd om haar spa rood te geven, daar zou ze goed van spugen en zou haar maagje leeg zijn en de misselijkheid daardoor weggaan. Idd na het geven van spa rood spuugde ze de kraamhulp onder en daarna ging het drinken heel goed :cheers:
's Avonds laat heeft ze haar huiluurtjes en na de laatste fles komt ze 's nachts nog 1 keer en daarna 's morgens weer. Weinig te klagen dus ;-)
S is een trotse zus en helpt graag. Ik heb haar alleen nog nooit zo druk meegemaakt, maar goed dat is ook niet zo gek. Gisteren was er niet veel goed bij haar, maar verder doet ze het echt goed.
Na de bevalling van S was ik lichamelijk echt een wrak, wat een verschil met nu zeg! Heb alleen wat last bij de uiteinde van de knip (zit een irritant wondje) en als ik te lang zit dan krijg ik last van mijn bekken. Daarom regelmatig nog even languit op bed.
Laatst gewijzigd door _Jet op 20 Sep 2013 12:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 17 Sep 2013 16:33

Re: najaar 2013 mama's!

Aaah, wat een schatje, Jet!
En fijn dat het goed met jullie gaat :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 17 Sep 2013 17:26

Re: najaar 2013 mama's!

@ Jet, fijn dat het met jullie allemaal goed gaat. En wat een schatje. Volgens mij lijkt ze wel op S toch? Is al zolang geleden.

@ Novalee, hier ook nog gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.

@ Suus en Dolphinne. mooie foto's van jullie buiken hoor. Ik zal er morgen weer eens 1 gaan maken, want dat schiet erbij ons echt bij in en voor je het weet is het te laat.

@ all, hier weer met het poppenhuis bezig geweest. Hoop hem morgen nog 1x in de verf te zetten en dan donderdag te behangen, dan is hij grotendeels af. Zal morgen even op de markt kijken naar een stofje voor de raampjes. Verder vanmorgen bij leenbakker spulletjes van Lief gekocht voor T haar kamer. Dat roze en blauw past precies bij haar behangetje. Ze krijgt dit van mijn schoonfamilie voor haar verjaardag in okt. Dus daar is het kado ook voor binnen. Verder eigenlijk geen bijzonderheden. net weer cupcakes gebakken met T en die kunnen weer de vriezer in. Heb nu nog een appel/ kaneel cake in oven staan met appels uit eigen tuin. Dus ben benieuwd. maar ook deze gaat de vriezer in. Heb ik mooi wat lekkere dingen in de vriezer. Ben benieuwd wat de vk morgen zegt, zal wel niet veel bijzonders zijn.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 17 Sep 2013 17:40

Re: najaar 2013 mama's!

Dat schiet lekker op met het poppenhuis, Nillis! En lekker aan het bakken :)

Ik ben net ook weer voor controle in het ziekenhuis geweest, maar er is nog niks veranderd. Mijn bloeddruk is nog steeds acceptabel (rond de 140/90). En ook heb ik nog genoeg vruchtwater. Ik mag vrijdag weer op controle komen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:00

Bericht 17 Sep 2013 20:30

Re: najaar 2013 mama's!

Jet: wát een plaatje is ze zeg! Fijn dat alles goed gaat bij jullie!

Suus: gelukkig dat je bloeddruk redelijk stabiel is

Nillis: jij blijft ook maar druk bezig hè!

Exo: hoe gaat het met jou? Al wat minder klachten?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 17 Sep 2013 20:32

Re: najaar 2013 mama's!

Ah Jet, wat een poppetje!
En die eerste foto, Zo'n lievig lachje :heart:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem315

Bericht 17 Sep 2013 21:17

Re: najaar 2013 mama's!

Oh Jet, wat een moppie :heart:

Aardbei, ja, het lijkt vandaag beter te gaan. Vannacht helaas wel een slechte nacht (veel harde buiken en pijn in de onderbuik en raar en eng gedroomd). Maar vandaag juist veel minder harde buiken, baby héél druk (dat je je echt afvraagt wat hij/zij in hemelsnaam allemaal uitvreet) en op zich weinig last van de blaas. Morgen controle bij de verloskundige, dus eens kijken wat zij er van zegt.
En hoe gaat het met jou?
<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 17 Sep 2013 21:44

Re: najaar 2013 mama's!

Dank jullie wel!!!

@Nillis --> Ik zie idd ook gelijkenissen met S. Ik dacht eerst van niet, maar nu ik foto's terug heb zitten kijken zie ik toch echt wel overeenkomsten. S was alleen wat groter ;-)
Leuk dat je al zo ver bent met het poppenhuis. Ik zag ook al die leuke lief spulletjes in de folder van de Leen Bakker. Ik wil denk ik nog een kleed ervan, voor op de kamer van S.

@Suus --> Gelukkig is je bloeddruk acceptabel en heb je ook nog genoeg vruchtwater. Hopelijk is het vrijdag ook weer in orde.

@Exo --> Rustig aan hè?! Denk aan jezelf en de kleine!
<<

Anoniem315

Bericht 17 Sep 2013 22:46

Re: najaar 2013 mama's!

Naam...................leeftijd....Uitgerekende datum..Hoeveelste kindje........Bijzonderheden

Novalee.................28/32.....2 september...........2e...........................een dochter!
geboren 17 september!
Pien.....................28/31.....2 september...........2e...........................een zoon!
geboren 17 september!
_Jet.....................33/32.....5 september...........2e............................surprise! Een meisje!
geboren 10 september!
Pomodori...............31/35.....6 september...........1e............................een zoon!
geboren 12 augustus!
Rioolspook.............27/24......8 september..........1e............................een dochter!
geboren 6 september!
Suus....................32/28......22 september.........1e............................surprise!
Stitch...................25/31......24 september.........1e............................een zoon!
geboren 10 september!
Tummy.................27/.........24 september.........1e............................een dochter!
Nillis....................31/32......26 september.........2e............................surprise!
Catgirl85...............28/36......28 september.........2e............................surprise!
geboren 15 september!
Sazzle..................25/34......30 september.........1e............................een dochter!
Kwebbeltje.............31/34......30 september.........2e............................een zoon!
Fenix...................24/44......9 oktober..............1e............................een dochter!
Filoria..................26/35......28 oktober.............2e............................een dochter!
Star007.................25/27......30 oktober............2e............................een zoon!
Aardbei.................26/27......5 november...........1e............................een dochter!
Valerie...............................8 november...........1e............................een dochter!
Yes1984................31/28......10 november..........2e............................surprise!
Bruintje Beer..........31/31......29 november..........3e............................een zoon! moet bevallen in het zh
Exogenesis.............27/27......30 november......... 1e............................surprise!
Dolphinne..............28/33......30 november..........2e (1e voor vriend).........een dochter!
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 18 Sep 2013 08:37

Re: najaar 2013 mama's!

Het lijstje met bevallingen schiet op. Ik ben volgende week ook gewoon uitgerekend. Vind het echt nog heel onwerkelijk.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 18 Sep 2013 10:09

Re: najaar 2013 mama's!

Het lijkt mij ook een heel gek moment wanneer je bovenaan komt.
Het lijstje 'klopt' nu wel. Dus eens kijken of de volgende baby's zich wat meer aan de datums houden dan het vorige groepje... :)

Ik stem trouwens voor een meeting in januari/februari wanneer alle ukjes geboren zijn! :dance:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 18 Sep 2013 10:20

Re: najaar 2013 mama's!

Ik vind ook dat we ons vanaf nu gewoon aan het lijstje moeten houden :angel:

En een meeting als alle baby's er zijn lijkt mij erg leuk!!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 18 Sep 2013 13:14

Re: najaar 2013 mama's!

Ik zou me ook graag aan het lijstje willen houden, maar volgens tot nu alle vk blijft deze kleine nog wel even zitten als een eerste kindje zover overtijd komt. Dus ga maar uit van ergens in okt. dan duurt het wachten niet te lang.
Verder vanmorgen dus weer naar vk geweest en waar vorige week het kindje een beetje ingedaald lag was het nu weer heerlijk naar boven gekropen, dus weer heerlijk bovenin aan het rond spartelen. Volgende week weer controle en dan kijken of ze kunnen strippen, maar als het kindje nog zo hoog ligt dan kunnen ze niets.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:34

Bericht 18 Sep 2013 13:32

Re: najaar 2013 mama's!

Goeiemiddag meiden,


Hier waggel ik ook nog rond. Zo als bij suus haar bloeddruk hoog zo laag is de mijne dat is ook niet erg prettig . Ik heb regelmatig het gevoel van flauwvallen.
Een meeting lijkt me ook leuk!
Mijn zoon is gisteren op schoolreisje geweest , vind het altijd spannend en ben erg blij dat hij weeer heelhuids thuis .

Exo,
Hoe gaat het met jou en de harde buiken? Succes bij de verloskundige vandaag.

Nillis,
Wanneer ben jij van jouw eerste bevallen? Hoe gaat het met het poppenhuis?

Jet,
Wat een prachtig meisje zeg! Fijn dat her lichamelijk al zo goed gaat!

Aardbei,
Hoe is het met jou? Hoe bevalt het getrouwde leven hihi

Saszle,
Hoe gaat het met jou?

Suus,
Mijn bloeddruk was van de week 90/40 dus mijn bovendruk was net zo hoog als jouw onderdruk. Groot verschil he?
Voel jeje verder nog goed?

Hoe is het met de rest?????
Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 18 Sep 2013 13:38

Re: najaar 2013 mama's!

Ik breek even in hoor. Bijzonder dat Pien en Novalee op dezelfde dag waren uitgerekend en ook op dezelfde dag zijn bevallen!

Succes met de laatste loodjes meiden! :wink:
<<

Sazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 155

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:48

Bericht 18 Sep 2013 13:54

Re: najaar 2013 mama's!

@All, ik lees nog steeds mee hoor! Ik ben zo moe de hele dag dat ik de hele dag wel in bed kan liggen..
Gisteren weer controle gehad. Alles is nog steeds goed, genoeg vruchtwater, bloeddruk is prima. Er zijn geen redenen om me in te leiden ofzo zei de gyn, dus het is gewoon afwachten totdat er wat gaat gebeuren. Ze is helemaal ingedaald en kan daardoor ook niet meer goed opgemeten worden.
Verder heb ik wat last van hoofdpijn en pijn down under. Vooral als ik er 's nachts uit moet. Harde buiken heb ik nu ook erg veel en doen me steeds meer pijn. Ook zit de baby lekker tegen m'n ribben aan te schoppen. Heel fijn ;).

Het komt nu ook wel erg dichtbij hoor.. uitgerekende datum is gewoon al minder dan 2 weken! Ik ben uitgerekend op mijn eigen verjaardag, 30-09. Zit erg in twijfel wat ik daarmee zal doen. Wil het op zich wel gewoon vieren, het wordt toch niet druk, dat scheelt. Maar de kans bestaat natuurlijk dat ik mensen weer moet gaan afbellen, al zullen die daar wel rekening mee houden :P
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 18 Sep 2013 14:07

Re: najaar 2013 mama's!

Controle was goed. Briefje mee gekregen voor de baas en eventueel het UWV. Ik mag absoluut geen dingen meer tillen, niet bukken, me niet te veel inspannen. Kortom: dag kleuters. Ik ga vervangende werkzaamheden doen, zoals toetsen afnemen en handelingsplannen schrijven.
Bloeddruk was netjes weer 55/105, zoals eigenlijk elke keer. Baby lag er goed bij. Ik heb zijn/haar hoofdje gevoeld, maar vond dat doodeng, dat gewroet daar onderin, bij m'n liezen in de buurt. Ze deed me pijn! Arme baby ook, dat geduw...

Sazzle: spannend! Fijn dat het allemaal goed lijkt. Ik ben zelf een week na de uitgerekende datum jarig en heb besloten mijn verjaardag niet te vieren, tenzij het veel eerder komt. Ik zou die drukte dan niet willen. Of misschien een paar mensen uitnodigen? Select groepje?

Kwebbeltje, dat is wel heel laag ja! Wat een uitersten hier.

Nillis, wat jammer dat de baby weer iets omhoog is gegaan. Je kunt er inderdaad dan maar beter vanuit gaan dat je 2 weken over tijd gaat en die datum aanhouden. Voel je je verder wel goed? Is het uit te houden?
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:00

Bericht 18 Sep 2013 14:27

Re: najaar 2013 mama's!

Een babymeeting: ik stem voor!

Exo: Fijn dat het wat beter gaat en dat je controle goed was! En ben je blij dat je nu vervangende werkzaamheden gaat doen?
Bij mij gaat het op zich ook wel beter, al vraag ik me af of ik helemaal van mijn blaasontsteking af ben nu. Maar dat zal de controletest wel uitwijzen.
Oh en ik zag je buikje nog voorbijkomen in het buikjestopic, mooi hoor! Echt superduidelijk nu, gaat het ineens wat harder groeien?

Nillis: Ja het gaat zeker hard ineens met al die bevallingen, vind het wel heel leuk om allemaal te zien bij iedereen!

Kwebbeltje: Vervelend dat je bloeddruk zo laag blijft zeg. Heeft je zoon het leuk gehad op zijn schoolreisje? Ik dacht trouwens dat schoolreisjes altijd aan het eind van het jaar waren, of is dat juist aan het begin van het jaar?

Sazzle: Ik ben de dag voor mijn verjaardag uitgerekend, maar ik ga nu niets plannen om het te vieren hoor. Dan maar een jaartje niet :)

All: Vanmorgen weer controle gehad bij de vk en wat ik al vermoedde was ookw aar, vrijdagavond is dit eigenwijsje weer lekker met haar billetjes naar beneden gaan liggen. Over twee weken krijg ik de liggingsecho en als ze dan nog niet terug is gedraaid gaan we de mogelijkheden verder bespreken, oftewel van buitenaf draaien. Maar intussen blijf ik maar gewoon duimen dat ze de weg zelf weer terug weet te vinden :)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 18 Sep 2013 15:03

Re: najaar 2013 mama's!

Jet, wat een lief schattig meisje zeg!

Aardbei, dat is jammer dat ze weer 'verkeerd' is gaan liggen. Maar wel een goed teken dat ze dus al wel eens goed heeft gelegen. Ik hoop dat ze weer lekker terug draait.

Exo, op zich fijn dat je nu niet meer voor de kleuters hoeft te staan toch? Fijn dat er alternatieve werkzaamheden zijn.
Dat wroeten in je liezen is idd niet prettig. Lijkt me ook niet zo fijn voor de baby. Leuk idee een meeting, daar ben ik ook voor in.

Sazzle, nog eventjes doorzetten en dan is het zo 2 weken later. Als je het leuk vind en er energie voor hebt kan je idd je verjaardag vieren (en dan meteen zeggen dat het onder voorbehoud is). Snappen de mensen vast wel.

Kwebbeltje, vervelend zeg, dat je regelmatig het gevoel hebt van flauw te vallen. Is dat ook al echt gebeurd of kan je op tijd ingrijpen? (Ik heb ook regelmatig dat ik sterretjes begin te zien, maar ben gelukkig nog niet flauw gevallen).

Nillis, hoever was je bij de 1e over tijd?

@All, Hier op zich ook alles goed. (Ik voel me goed) en maandag een echo gehad. De baby is aan de kleine kant en zit net op het randje van wel/niet zorgen maken. We mochten zelf kiezen of we een groei echo willen, dus die hebben we over 2 weken. Gelukkig was het buikje wel in goed formaat en vol dus de placenta werkt wel goed.
Zelf denk ik dat het een combinatie is van genen (ik en vriend zijn beiden petite) en evt. drukte van de afgelopen tijd, dat de baby wat klein is. Zelf was ik 5,5 pond bij mijn geboorte dus ik maak me er nauwelijks zorgen over (hoef van de vk ook niet rustiger aan te doen, al ga ik dat wel doen omdat ik me daar prettiger bij voel).
Make happy memories
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 18 Sep 2013 17:15

Re: najaar 2013 mama's!

Voor degene die het wilden weten. Ik was bij T twee weken overtijd en ben met 42+1 ingeleid en bevallen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 18 Sep 2013 17:21

Re: najaar 2013 mama's!

@ Nillis: Hoe ver ben je de vorige keer over tijd gegaan? Die kleine van mij maakt ook nog helemaal geen aanstalten om te komen, ik geef 'm nog 4 dagen :wink:

@ Kwebbeltje: Jeetje, wat is jouw bloeddruk laag! Vervelend dat je er zo'n last van hebt. Ik zou graag met je middelen :wink: Ik voel me verder wel oke, heb alleen geen zin meer om te wachten :)

@ Sazzle: Fijn dat met de baby alles goed gaat. Jammer dat je zo moe bent, en verder heb je ook vooral bekende zwangerschapsklachten zo te lezen. Harde buiken heb ik ook steeds meer, maar ben er eigenlijk wel blij mee. Hopelijk zorgt dat alvast voor een beginnetje :)
Ik zou gewoon mensen die dichtbij je staan uitnodigen voor je verjaardag, geen grote groep ofzo. Voor hetzelfde geld loop je twee weken overtijd, dan is het wel zo gezellig om nog even bij je eigen verjaardag stil te staan lijkt me :)

@ Exo: Balen dat je je werk niet meer kunt doen, maar goed dat het gelijk zo goed geregeld wordt.
Het hoofdje voelen vond ik ook niet echt prettig eigenlijk, heb ik ook maar een keer gedaan.

@ Aardbei: Wat een eigenwijze baby heb je :wink: Hopelijk is 'ie wel zo slim om op tijd weer terug te draaien.

@ Valerie: Fijn dat het goed gaat!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 19 Sep 2013 14:40

Re: najaar 2013 mama's!

Jet, wat een mooi meisje! Echt superlieve foto's!

Nillis, al een foto gemaakt van je buik? Wij proberen het elke 2 weken te doen (op woensdag), maar dat vergeten we ook geregeld, dus dan is het weer een paar dagen later haha.
Hoe gaat het met het poppenhuis? Ben benieuwd hoe het wordt!

Exo, ja lijkt me leuk een meeting met alle kleintjes erbij! Hoe voel je je nu? Kun je je er al een beetje bij neerleggen dat je gewone werk niet meer lukt?
Doe in elk geval lekker rustig aan!

Kwebbeltje, hoe vond je zoon het schoolreisje?? Mijn zoontje is vandaag voor het eerst op schoolreisje. Hier dus ook spannende dag vandaag! Waar zijn ze bij jullie heengeweest?

Sazzle, ik zou gewoon wat mensen die dichtbij je staan uitnodigen voor je verjaardag. Het groots vieren zou ik dan een jaartje overslaan.

Aardbei, hier ook een eigenwijs meisje. Op de laatste 2 echo's lag ze ook met haar kontje beneden en een hoofdje tegen mijn ribben aan. Al heeft ze bij mij nog wel iets langer de tijd om te draaien natuurlijk.
Hopelijk draait jullie kleintje zelf nog terug!

Valerie, fijn dat je je goed voelt. Hier ook een klein kindje. Fijn dat ze het extra in de gaten houden in elk geval!

Suus, hoe is het?

All, wij zijn gisteren weer bij de gyn geweest. Weer een nieuwe groeiecho gehad. Ze groeit netjes op haar lijntje, dus alles zag er goed uit. Ze blijven het wel extra in de gaten houden. Dus over 2 weken weer terug voor een groeiecho. We kunnen er straks een heel plakboek van maken. Al die echofoto's haha.

Vandaag is mijn zoontje op schoolreis. Vorig jaar waren ze net op schoolreis geweest voordat D. begonnen is met school. Vandaag dus voor de eerste keer, dus erg spannend voor mama haha.
Om 4 uur zijn ze pas weer terug met de bus. Hij zal dus wel helemaal gesloopt zijn. Maar ik las al van de klassenmoeder op facebook dat ze het erg leuk hebben!
Afbeelding
Afbeelding
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 19 Sep 2013 16:22

Re: najaar 2013 mama's!

@ dolphinne, wel spannend hoor een zoontje voor het eerst op schoolreisje. Ik heb al een foto gemaakt. Staat bij de buikfoto's. Het poppenhuis schiet mooi op. Kan beginnen met behangen, dat ga ik denk ik dinsdag doen en misschien zaterdag wel een begin mee maken.

@ Exo, jammer dat je je werk niet meer volledig kunt doen. gelukkig is er een goede regeling.

@ Sazzle, ik zou gewoon een klein clubje uitnodigen. Wij hebben afgelopen zondag verjaardag van vriend gevierd en hadden ongeveer 18 personen, maar iedereen wel een app gestuurd dat het onder voorbehoud was.

@ Aardbei, hopelijk draait ze nog weer lekker terug. Nu al eigenwijs.

@ all, hier weinig nieuws. Vanmorgen iets teveel gedaan en ben nu wel erg moe. Heb alle ramen beneden even gelapt en morgen komt moeders buiten doen. Vervolgens nog even het poppenhuis voor de laatste keer geschilderd. Dus kan nu bgeinnen met behangen. T is lekker uit spelen bij het buurmeisje, kan dus nu ook lekker rustig aandoen. Vanavond eten we poffertjes, dus dat is ook geen werk, dus lekker rustig. Heb trouwens nog een foto geplaatst bij het buikjestopic. Verder geen nieuws
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 20 Sep 2013 08:38

Re: najaar 2013 mama's!

Wat is het hier rustig. Is iedereen aan het bevallen :razz:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers