Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Anoniem 49

Bericht 18 Sep 2013 11:09

Re: Dagcafé

Pfff, ik val hier bijna in slaap, maar teruggaan in bed lijkt me ook niet verstandig. Dan slaap ik vannacht zeker niet.
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Sep 2013 11:09

Re: Dagcafé

Bah. Ik ben even in een klaagmodus volgens mij.
<<

Anoniem 52

Bericht 18 Sep 2013 11:10

Re: Dagcafé

Nou ik hang nog steeds in m'n hoodie te chillen :D Heb wel al de keuken opgeruimd (Kudos voor Bazzie) en ben in een boek bezig wat ik soms gewoon té heftig vind en weg moet leggen. Maaaar dan toch weer oppak omdat ik wil weten hoe 't verder gaat.
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Sep 2013 11:11

Re: Dagcafé

HAhaha, lekker! Ik denk dat ik zo ook wel een beetje chille kleren aan trek na het douchen. Ik heb totaal geen zin vandaag!
<<

Anoniem 52

Bericht 18 Sep 2013 11:13

Re: Dagcafé

Hm ik moet nog wel boodschappen doen. Dus ik denk dat ik zometeen een was erin prop en even heel snel heen en weer race naar de supermarkt en dan weer verder ga met niksen :D Of nouja. Franse slag door 't huishouden en klaaar...
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 18 Sep 2013 11:17

Re: Dagcafé

Hoef je vandaag niet naar je werk Majira?
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Sep 2013 11:19

Re: Dagcafé

Nee, ik moest gister een dagje meedraaien even inkomen. En dan moet ik nu vrijdag en dan maandag t/m donderdag daar aan het werk. En vrijdag weer bij de oudjes en eigenlijk wil het productiewerk ook nog even dat ik kom helpen.

Zo zit je 3 weken thuis zonder werk en zo heb je dagen te kort.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 18 Sep 2013 11:20

Re: Dagcafé

Nou idd! Maar wel fijn en ik vind dat je dan nu best een dagje in je badjas mag doorbrengen hoor :)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 18 Sep 2013 11:24

Re: Dagcafé

ik moet ook nog douchen.. Lekker als je vrij bent! Snailmail is bijna af, dan ga ik douchen, eten en een sollicitatiebrief maken. En kletskop worden.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem315

Bericht 18 Sep 2013 11:29

Re: Dagcafé

Majira, het gaat goed met je spelling :thumbup:
Dat bedoel ik niet vervelend hoor, maar ik noem het omdat het positieve ook wel eens benoemd mag worden, toch?

Ik ben net naar de Action geweest om de laatste dingen te kopen voor het uitzet-lijstje voor een thuisbevalling. Daarna naar de oma van E. geweest. E. is vrij, dus hij is m'n chauffeur :^^:
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Sep 2013 11:31

Re: Dagcafé

Ik moet ook nog boodschappen doen, haha!
Dus ik moet wel even in gewone kleren!


Hahahaha, Exo! Ik probeer er op te letten, maar het gaat nog regelmatig fout.
Vooral de is/eens!
<<

Anoniem315

Bericht 18 Sep 2013 11:33

Re: Dagcafé

Maar die gaat nu juist goed! :cheering:
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Sep 2013 11:39

Re: Dagcafé

Dat is sinds vandaag! Haha.. En het maakt voor mij ook wel uit vanwaar ik forum. Op mobiel maak ik veel meer fouten.

Wat lief dat E. je chauffeur is!
<<

Anoniem32

Bericht 18 Sep 2013 11:42

Re: Dagcafé

Helleuuuuhhhh
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Sep 2013 11:44

Re: Dagcafé

Stuitttiee!
<<

Anoniem315

Bericht 18 Sep 2013 11:45

Re: Dagcafé

Hooooi! Hoe is het met S.?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 18 Sep 2013 11:46

Re: Dagcafé

Handig zo'n privé-chauffeur, Exo :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 09:55

Bericht 18 Sep 2013 11:50

Re: Dagcafé

Bah, N is gestruikeld op school en nu heeft ie een enorme schaafwond op zijn kin :(
Afbeelding
<<

Anoniem32

Bericht 18 Sep 2013 11:52

Re: Dagcafé

Goed :cheering:
De operatie was in een zucht en een steun al gedaan.
Het kind was compleet slaapdronken van de narcose maar dacht dat hij kon staan, en rechtop zitten. Dat ging wat minder goed haha.
Na een dik half uur was hij helemaal bij getrokken en is gaan spelen. En 1,5 na de operatie mochten we al naar huis.
Hij ligt nu even in bed omdat ik van mening was dat hij zijn rust hard genoeg nodig heeft vandaag.
S was het daar eerst niet mee eens maar er ligt er 1 nu heel hard te snurken :thumbup:

Mama's toch ook he
<<

Anoniem 53

Bericht 18 Sep 2013 12:28

Re: Dagcafé

Zo, lekker druk hier!

Stuiterbal, weet niet wat voor operatie je zoontje heeft gehad, maar een goed teken dat hij al zo snel weer lekker wilde spelen!
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Sep 2013 12:52

Re: Dagcafé

Haha, door al jullie geklets over thee ben ik er net nog even speciaal voor naar de supermarkt gereden, even nieuwe thee halen! :cheering:
<<

Anoniem315

Bericht 18 Sep 2013 12:54

Re: Dagcafé

Wat fijn Stuit! Dan kijkt hij er vast ook niet met angst op terug straks :D
<<

Anoniem 53

Bericht 18 Sep 2013 13:02

Re: Dagcafé

Majira schreef:Haha, door al jullie geklets over thee ben ik er net nog even speciaal voor naar de supermarkt gereden, even nieuwe thee halen! :cheering:

Ik was ook in de supermarkt, maar ben thee vergeten. Had zo'n zin in herfstthee :nopompom:
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Sep 2013 13:04

Re: Dagcafé

Ik heb deze meegenomen

Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 18 Sep 2013 13:05

Re: Dagcafé

Auxo schreef:
Majira schreef:Haha, door al jullie geklets over thee ben ik er net nog even speciaal voor naar de supermarkt gereden, even nieuwe thee halen! :cheering:

Ik was ook in de supermarkt, maar ben thee vergeten. Had zo'n zin in herfstthee :nopompom:

Die was hier nog niet eens. :thumbdown:

Slepen jullie me de middag door. Ik verveel me dood!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers