Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

<<

Anoniem148

Bericht 03 Jul 2014 18:47

help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Over een paar weken ga ik trouwen maar heb nog steeds geen gastenboek of iets wat erop lijkt. Heb al op pinterest en welke.nl gekeken maar nog geen die eruit springt. Wil liever geen boek maar omdat ik nog niets heb zal het dat wel worden.
Wat hebben jullie gedaan of gaan jullie doen? Help me!
Laatst gewijzigd door Anoniem148 op 03 Jul 2014 22:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Jul 2014 18:50

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Onze trouwdatum in houten cijfers, daar kon iedereen wat op schrijven.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 03 Jul 2014 19:12

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Leuk bij binnenkomst maar ook voor later op de dag, de leukste teksten komen voorbij!
http://www.wolkietalkie.com/nl/

Ik had heel veel standaard teksten verwacht maar er stonden echt heel veel verschillende dingen op.
Daarnaast hadden wij voor de liefhebber ook nog een standaard gastenboek liggen.
<<

Anoniem331

Bericht 03 Jul 2014 19:15

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Wc deur!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Jul 2014 19:28

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Afbeelding

Misschien niet al te origineel maar ik blijf het leuk vinden. Ik zag het laatst ook nog bij mensen thuis en blijf het mooi vinden om thuis neer te zetten/op te hangen. Een groot groot passepartoutkarton waar je iedereen met zwarte pen zijn naam op laat zetten. Later in het midden een mooie trouwfoto, in lijsten en blijft mooi/iets wat je ook blijft bekijken.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem162

Bericht 03 Jul 2014 19:48

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

http://www.trouwalbumwinkel.nl/gastenbo ... no-28x30cm

wij hadden zoiets. De gasten schreven er teksten in en gingen op de foto. De foto's zijn laatst bij de teksten gedaan door ons.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 03 Jul 2014 20:50

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Wij hadden dus wel een 'gewoon' gastenboek. Misschien niet zo origineel, maar wij vonden dat nou eenmaal het leukst. Wij hadden er wel allerlei gekleurde gelpennen bij gelegd, zodat het wel een beetje een vrolijk boek zou worden.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 03 Jul 2014 20:54

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Wij hadden een aantal takken zilver gespoten, in een vaas gezet en dan leuke kaartjes waar mensen iets op kunnen schrijven. Effect was heel leuk en de kaartjes ga ik in een boek plakken.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 03 Jul 2014 21:14

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

D. 16-8 en J. 27-11
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 03 Jul 2014 22:28

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Twee vriendinnen die getrouwd zijn, hadden beide hele leuke dingen.
De ene had een robuuste (zelfgemaakte) houten bankje waar iedereen iets op kon schrijven. Die hebben ze vervolgens behandeld en staat nu buiten in de tuin.
De andere vriendin had een glazen pot waar allemaal Jenga speelstukken in zaten waar iedereen iets op kon schrijven.

Ik vond beide ideeën erg leuk.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem148

Bericht 03 Jul 2014 22:38

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Lejow schreef:Onze trouwdatum in houten cijfers, daar kon iedereen wat op schrijven.


En waar heb je die nu staan? Of wat heb je ermee gedaan? Heb je misschien een foto?
<<

Anoniem148

Bericht 03 Jul 2014 22:42

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Fearie schreef:Wij hebben deze zelf nagemaakt:
http://www.welke.nl/lookbook/elckie/Leu ... 1357481664

Maar dan heb je een klein gezelschap? Of een hele grote lijst... of zie ik dat verkeerd?
<<

Anoniem148

Bericht 03 Jul 2014 22:44

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Meneer de Uil schreef:Twee vriendinnen die getrouwd zijn, hadden beide hele leuke dingen.
De ene had een robuuste (zelfgemaakte) houten bankje waar iedereen iets op kon schrijven. Die hebben ze vervolgens behandeld en staat nu buiten in de tuin.
De andere vriendin had een glazen pot waar allemaal Jenga speelstukken in zaten waar iedereen iets op kon schrijven.

Ik vond beide ideeën erg leuk.

Bankje had ik ook gedaan als ik een grote tuin had maar helaas.
doen ze nog iets met die jenga?
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 04 Jul 2014 07:14

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Dandelion schreef:
Meneer de Uil schreef:Twee vriendinnen die getrouwd zijn, hadden beide hele leuke dingen.
De ene had een robuuste (zelfgemaakte) houten bankje waar iedereen iets op kon schrijven. Die hebben ze vervolgens behandeld en staat nu buiten in de tuin.
De andere vriendin had een glazen pot waar allemaal Jenga speelstukken in zaten waar iedereen iets op kon schrijven.

Ik vond beide ideeën erg leuk.

Bankje had ik ook gedaan als ik een grote tuin had maar helaas.
doen ze nog iets met die jenga?


Ze zijn nog niet zo lang getrouwd, dus zit nu nog in de grote glazen vaas/pot, maar we willen er wel ook gewoon het spel eens mee spelen. Gewoon in de pot ziet het er ook al erg leuk uit trouwens.
Wat ik pas op Pinterest zag, was een sprei van allemaal vierkanten lapjes (patchwork). Iedreen kon wat op zo'n lapje schrijven en die zijn later aan elkaar genaaid als sprei/kleed. Vond ik ook heel erg leuk. Kun je iedere avond onder je trouwkleedje kruipen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem148

Bericht 04 Jul 2014 09:27

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Meneer de uil, dat idee vind ik leuk, heb je een link?
<<

Zero

Bericht 04 Jul 2014 09:45

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Laatst zag ik dat een bruidspaar een fotoboek had gemaakt en gewoon 1 pagina leeg liet telkens.
Zat vol met oude foto's van hunzelf samen, was heel erg leuk gedaan en dat is ook nog eens een boek waar je nog wel eens in zou kijken. Ik heb dat in elk geval opgeslagen als idee :)
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 04 Jul 2014 20:52

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

wij hadden ook die wolkie tolkie en van iedereen een foto gemaakt en daarna in een boek geplakt
is echt superleuk geworden!
<<

Anoniem148

Bericht 05 Jul 2014 08:24

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Dank je, we hebben iets leuks gekozen. Een combinatie van foto's en patchwork. Foto's laten we afdrukken op stof en iedereen krijgt een stukje stof. Zo hebben we een eigen quilt.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 05 Jul 2014 08:47

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

.
Laatst gewijzigd door Suusie op 10 Aug 2016 20:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem273

Bericht 05 Jul 2014 14:53

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Een boom schilderen op canvas en de gasten er met licht- en donkergroene verf vingerafdrukken op laten maken als zijnde blaadjes, met hun naam erbij met zwarte fineliner. Heb ik voor m'n broer z'n bruiloft gedaan en was een groot succes!

Zoiets al dit:

Afbeelding
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 05 Jul 2014 15:19

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Dat vind ik ook heel mooi Azi.
Lijkt me erg leuk de combi die je gaat maken van de foto's en de quilt.
Ik heb er overigens geen link van.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem74

Bericht 05 Jul 2014 23:57

Re: help, trouwen maar nog geen gastenboek, idee gezocht!

Een boom van vingerafdrukken, alleen heb je dan geen echte tekst...alleen de naam bij de afdruk.

Edit, wat hierboven staat dus :nerd:

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers